pfff...internet kan zo stom zijn!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Zwangnie, Feb 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

Jul 25, 2013
    731
    0
    0
    O meiden,

Pril zwanger zijn is nog zenuwslopender dan het wachten op een positieve zwangerschapstest... Het ene moment ben ik in euforie, maar nu zit ik al weer een dag in mijn zelf gecreëerde angst. Ben er boos en gefrustreerd van. Ik heb daar zo geen zin in, maar het gebeurt! Ga uiteraard weer zitten googlen en vind natuurlijk met name een hoop ellende!
    Oja het hele gebeuren wordt gevoed door mijn lijf: ik ben een dagje zwangerschapsklachten vrij!

Ik ben toe aan wat positiviteit! Kunnen jullie mij helpen?

2. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

Sep 3, 2013
    3,069
    1,037
    113
    Female
    Ah zo herkennnbaar. Niet doen meis. Zwangerschapsklachten komen en gaan en iedereen ervaart ze bij elke zwangerschap anders!
    Probeer zennn te blijven :) ik weeeet hoe moeilijk dat is!
    Internet is ook niet goed voor mij ;) haha..

En onthoud: het gaat vaker wel goed dan niet goed, en als het een keer mis is gegaan betekent dat niet dat het nog een keer gebeurt!

3. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

Jul 25, 2013
    731
    0
    0
    Dank je wel Bubllybaby!
    Ik heb net een héél oud plaatje uit de kast getrokken en daar word ik weer een beetje blij van :D Tis te gênant om hier te vermelden welk deuntje het betreft ;)

Daarnaast beloofde vriendlief net de nieuwe keuken morgen te gaan kopen en we op zoek gaan naar nieuwe gordijnen :D Hij begrijpt geen moer van mijn angsten en onzekerheid, maar lief is het wel :D Moeten we alleen niet elke keer gaan doen wanneer ik in de rats zit ;)

4. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Niet te druk maken :D En met google kan je zowel heel goed zoeken richting positieve en negatieve verhalen met precies dezelfde symptomen. :) Dus al die dingen zeggen niet zo veel...

5. geheimpjee

geheimpjee Actief lid

Oct 31, 2013
    225
    0
    0
    Hier ook om gek van te worden..elke keer ben je weer bang dat er
    wat mis gaan..en dan zegt mijn vriend wat heb je nou gelezen? dit heeft bijna iedereen hoor je toch?

heb af en toe wat bruinverlies...en dat vind ik wel zo eng. Maarjaa bijna iedereen heeft het dus waar maak ik me nou eigenlijk druk over???

Gelukkig gaat de week snel want Maandag de eerste echo zooo zin in.

Ben vandaag lekker bezig geweest patroon van de maxicosi is uitgeknipt en de zonnekap is bijna af :D lekker positieve bezig zijn...en owjaa ook nog een leuk lief setje van de action gekocht TE LEUK!!!

6. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

Jul 25, 2013
    731
    0
    0
    Op de één of andere manier ben ik een rampen zoeker. Ben veelste gevoelig voor die verhalen. Ik probeer ook mijn gedachten te verzetten, maar tis soms verdomde moeilijk!

Ik moet mij er maar bij neerleggen dat het nog even gaat duren voordat ik er helemaal in durf te geloven. Wil niet meer op google, maar ben bang dat ik dat niet volhoud. Maar goed...

Nog 13 dagen, 12 uur en 50 minuten tot de volgende echo ;)

7. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Ik herken het volledig. Gister waren al mijn kwaaltjes weg en kreeg gelijk een hartverzakking. Ik moest mezelf echt moed inspreken. Ik heb me ook rot gegoogled en dat is niet best voor je stressgehalte.
    Ik hou me er maar aan vast dat ieder lijf anders is, het vaker goed dan fout gaat en ik er toch geen invloed over heb mocht het toch weer fout gaan.
    Mijn gevoel voor mijn mk is wel heeeel anders als dat ik nu heb.
    De vorige zwangerschap dacht/zei ik steeds:"laten we de eerste 12 weken eerst maar overleven" dit is nu helemaal niet...voel me redelijk ontspannen maar voorak omdat ik er inderdaad geen oinvloed op heb... en het dus ook kan loslaten...

Al moet ik zeggen dat ik heeeel blij ben als ik over 2 weken de echo heb hoor!

8. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ik herken het helemaal Zwangnie. De ene dag voel ik me fantastisch en weet ik zeker dat alles goed gaat, de volgende dag ben ik een doemdenker en ga ik googlen waardoor ik HELEMAAL depressief wordt omdat ik dan de meest verschrikkelijke verhalen lees en me dan bedenk wat er allemaal wel niet mis kan gaan. Ik heb gisteren de 12 weken echo gehad en alles zag er goed uit en nu in euforie iedereen het vertellen maar toch....wordt ik nu alweer zenuwachtig voor de nekplooimeting, uitslag combinatietest, 20 weken echo...zucht!!! MOE word ik soms van mezelf. Mijn man is veel meer relaxed.

Tja het enige is het cliche advies, toch proberen te genieten want meer dan afwachten en genieten kan je niet doen. (en NIET googlen! ;)

9. DeBa

DeBa Actief lid

Aug 4, 2013
    198
    0
    0
    Hier ook hoor!

Twijfel slaat van het ene op het andere moment toe, "het zal toch wel goed zijn? Ja, maar kan ook niet goed gaan, of wel, naja niet stressen, even geduld".

Zo gaat dat haha. 21 maart de eerste echo, dus even geduld nog..

10. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

Jul 25, 2013
    731
    0
    0
    Pffff ja meiden tis echt om te huilen soms! Ben ff de deur uit gegaan en dat werkt heel even. Ik spreek met mijzelf google vrije dagen af, vanaf nu!
    En misschien ga ik zelf wat maken voor de baby, das een goed idee!

11. Melkos

Melkos Bekend lid

Sep 7, 2011
    696
    398
    63
    Female
    Boh breek me de bek niet open ik heb amper kwaaltjes alleen vermoeidheid bij me eerste hing ik elke dag boven de pot vind het ook eng en zit ook veel op google te kijken grrrr ik haat google je vind alleen maar negatieve dingen ook al weet je dat ga je het alsnog opzoeken

12. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Haha lekkere meiden zijn we ook! Allemaal hetzelfde: weten dat je niet moet googlen en toch doen en dan vervolgrns nog depressiever zijn! Irritant he?

Share This Page