Yolanthe verdient zelf geld zat. Maarreh, wat ik het ergste vind aan haar: ZE HEEFT GEEN VOORHOOFD!!!!
Hahahahhaaa.. hmm das me nog niet opgevallen. Zal vanavond eens opletten, want ze zal wel voorbij paraderen in RTL Boulevard of Shownieuws...... Ook al gehoord dat ze is overgestapt van management? Zit nu bij die van Wes, hij heeft liever dat ze vaker thuis is en dat alles op zijn agenda afgestemd wordt. Dus zoveel geld zal ze niet meer gaan verdienen... Dan is het makkelijk, vriendje met een flinke bankrekening die ook nog eens the whole family naar Dubai haalt omdat ze niet in A`dam of Milaan zijn met O&N.........
Ik heb werkelijk geen idee wat Yolanthe tegenwoordig nog doet.. het enige wat in me opkomt is dat vreselijke programma met die gemaakte bloopers op Zappelin..
Ik vind haar ook 10 x niets...en vind het ook allemaal zo snel gaan dat het vast nooit goed zal goed maarja dan heeft zij haar poen en denk dat ze in 2010 ook wel zwanger zal raken ( want ze willen een groot gezin ) en Wesley is nog niet eens een jaar gescheiden....
Ik vind haar niets, maar ik snap ook niet wat mensen in zo'n voetballer zien...ik vind hem namelijk ook niets...zou er voor geen goud mee in bed willen liggen, en zijn miljoenen ook niet. C.
Ik vind haar eigenlijk ook wel heel veel lijken op die silvie meis wat praten betreft , ook zo 'n galbak .. ze zijn zo uit op status , geld en aandacht dat ze gewoon verschrikkelijk nep en irritant overkomen ... En die haargrens inderdaad
Die haargrens is me nou dus nooit opgevallen. Ik zoek haar even op. ahh ik snap wat jullie bedoelen..
Haha, die haargrens vond ik dus ook al behoorlijk irritant. Mijn vriend zei nog: "waar let jij allemaal op joh?". Maar ik ben dus niet de enigen die dat doet. Mijn vriend is het verder wel met me eens dat het echt een irritant mens is.
mijn man zei gister dat het dan nu ook tijd wordt voor Jolanthe om te stoppen met werken en Wesley´s geld uit te geven, hij kan haar niet luchten of zien op tv omdat hij haar echt goedkoop vindt, hij ziet daardoor niet meer dat ze mooi is, diep he?
Oh ik vind het echt een giga lekker mokkel. Zou er spontaan bi van worden. En ik 'ken' haar totaal niet ( maar de meeste mensen hier kennen haar blijkbaar wel goed, want ja, alles want RTL boulevard, Shownieuws, roddelbladen en schoonmoeders melden is waar ) Vind haar een beetje dom overkomen, maar zo vaak heb ik haar niet op tv gezien.
Half off-topic: Gisteren zapte ik langs Ik hou van Holland en de teams moesten zoveel mogelijk onthouden van de lijst van spullen die Jolanthe mee had genomen uit Jan's huis. Ik heb daar toch echt eventjes hartelijk om moeten lachen.
Ik las haar column in de Glossy (of is hier al iets over gezegd? heb niet teruggelezen namelijk) over dat ze allemaal gedoe had met kerst en oud&nieuw en dat Wes (braaak!) in Dubai was voor voetbal en nou konden al haar plannen niet doorgaan.. Gelukkig stelde Wes (nogmaals: braaak!) voor om de hele familie over te laten vliegen.. En weet je wat ze toen schreef? 'Zo zie je maar, je kan nog zoveel problemen hebben, er is altijd wel een oplossing..' Whaaaaaaaah! Ik wist niet wat ik las.. PROBLEMEN?? Doe normaal ongelofelijk simpel, achterlijk, niet van deze wereld, dom schaap dat je dr bent.. Sjonge
`proest´ dat is precies wat mij zo tegenstaat aan haar , en daarom vind ik haar dus ook zo op die silvie meis lijken , ook zo´n inhoudsloze geldgeile troela ....