Haha I like! Toen ik nog thuis woonde heb ik ooit een keer mijn oma laten komen... Tegen de tijd dat het lieve mens er was, was dat beest via de deur alweer gevlucht want ze kon hem nergens meer vinden...
@ dreamer; haha dat is ook al zoiets ja! maar ja, beter voor niks gekomen dan helemaal niet.. want stel dat
ik had er laatst eentje op de kamer van mn zoontje (hor is er helaas voor weggewaaid moet nog een nieuwe komen) maar die heb ik met de vliegenmepper doodgemept en naar buiten gedonderd. En een mega hommel laatst ook. Die heb ik alleen naar buitengewerkt voorzichtig met de vliegenmepper, eenmaal buiten vloog ie ook gelijk weg. maar ik zou gewoon wat hardere stukjes opzuigen extra. Heb je een kat toevallig? dan wat korrels van de kattenbak opzuigen.
Ik ga zo ff het huis nog stofzuigen, zit moed te verzamelen dat ding uit de gang te pakken.. Heb er helemaaaaal geen zin in! Er zit wel een prop van een sopdoek voor. Eerst de stofzuiger maar aanzetten voor ik die prop weg haal denk ik..
Ooo ik ben niet de enige. Ik had er afgelopen zondag 1 in de auto. Manlief deed heel even een raampje open. Ik ben ook van het gillend wegrennen maar nu zat ik met een boze wesp in een krappe auto met twee kleine kinderen. Kreng viel 'gelukkig' mij aan (mn man aan het stuur) en na 30 keer slaan zat hij geplet op mn tas. Duurde even voordat ik weer normaal kon ademen.
Hier enkele weken geleden ook eentje binnen. Het was gelukkig niet de slimste wesp want die zat de hele tijd tegen de voordeur aan de porren. Ik via de achterdeur naar buiten gegaan, naar voren gelopen en van buiten uit a la call of duty achtig de voordeur open gedaan en vanop een afstand gekeken of dat beest naar buiten vloog. En hij vloog weg ik had het gevoel alsof ik ons leven had gered De dag erna idem pffffffff :x Maar top! Ik had het niet gedurfd met een stofzuiger, die afstand is me iets te kort en je moet ook nog kunnen mikken bij die adhd-wespen!
Ah joh die is al lang dood! De vleugels, poten en kop zijn vermorzeld door het ronddraaien in dat stof en die stukjes vuil.
Sab1988; haha ik ben erg ja !! i know.. wat was ik aan t trillen zeg haha jetje86; wow! dat lijkt me nóg erger zeg.. wat goed van je dat je zo rustig gebleven bent en dat ding alsnog kasjeweilen gekregen heb.. zo eng! sydneys; haha ik zie t al voor me met die deur openhouden voor m ! ja hij zat tegen een raam aan en vloog idd adhd omhoog en omlaag. en besefte pas toen ik de stofzuiger vast had, hoe dicht ik eigenlijk bij m moest komen.. was best scary. en blij dat ie erin zat.. sandana; dankje voor je opbeurende bericht haha denk ook wel dat ie dood is.. net het huis weer gestofzuigd ermee. toch voor de zekerheid die sopdoek opgepropt erin gedaan. ik durf voorlopig dat raam ff niet meer open te zetten als ik alleen thuis ben..