Wesp

Discussie in 'De lounge' gestart door Boommm, 13 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Ik ben ook bang voor wespen. Ben nog nooit gestoken maar brrr. Vorig jaar zat er bij ons een nest in de schutting met klimop vlak naast de tuin deur. Toen ook de ongedierte bestrijding gebeld en die spoten een of ander wit goedje waardoor ze allemaal dood gingen. Na 2 dagen geen wesp meer gezien gelukkig. Ik let nu wel extra op en ik wil nieuwe schuttingen zonder klimop. .:(

2. tuc

tuc Niet meer actief

Dat zeg ik ook net...ik ben zelfs allergisch en dan nog valt het mee. Het is echt een mini prikje..je teen aan een massief houten tafel stoten doet meer zeer.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Maar wat zijn jouw klachten dan bij je allergie? Als ik gestoken wordt door een wesp zwelt die plek heel erg op en blijft nog een week of 4 dik, rood en pijnlijk. Dus nee ik wordt liever niet gestoken door een wesp ;). Op arm of been zou nog niet zo'n ramp zijn, maar in mijn gezicht of op mijn hand, moet er niet aan denken! De prik op zich doet niet eens zo'n pijn inderdaad. En wespen zijn vaak zo agressief, ik ben jaren terug eens gestoken toen ik aan het zwembad zat. Ik zag de wesp aan komen vliegen, hij ging op mijn been zitten en voordat ik iets kon doen prikte hij. Dus ik vertrouw wespen niet ;). Bijen en hommels vind ik prima, die doen niets.

4. 2jees

2jees Niet meer actief

Inderdaad. kennisje van mij heeft het behoorlijk (kind) alles gaat opzetten en krijgt het benauwd en zo.

Deel Deze Pagina