Watvoor (opblaas)zwembad hebben jullie?

Discussion in 'De lounge' started by mamav2boefies, Aug 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

Dec 22, 2010
    1,158
    0
    36
    Ik vroeg me af wat jullie allemaal voor zwembad in de tuin hebben nu het weer zo mooi is en waar die vandaan komt

2. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

Jan 30, 2007
    1,719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    van de action, zo een met zon plastic rand (niet opblaasbaar) het kleinere model (hadden ook een hele grote) was maar 5,50 ofzo... erg fijn!
    ik kan er zelf ook mee in zitten met de kleine, en na een dag gooi ik hem gewoon leeg en vul hem opnieuw wanneer het weer lekker weer is..
    want wilde wel graag een grote maar de tuin is nog niet echt netjes dus ik dach tdoe dit jaar maar met zon kleinere en deze is groot genoeg om zelf ook even af t ekoelen :D
    en stuk steviger dan zon opblaasbadje..

3. Sensea

Sensea Niet meer actief

we hebben voor de kleine man gewoon een kikkerzwembadje met 1 randje van het kruitvat voor een paar euro. daar gaat een klein laagje water in. hij vind het geweldig om erin en eruit te gaan.

bij mijn ex staat een groter opblaaszwembad waarin een halve meter water kan. met 2 van die dikke randen, van top 1 toys meen ik.als het echt langer mooi weer blijft dan mag hij een keer daar met de oudste 2 met bandjes en een zwemband in om te kijken hoe hij dat vind.

4. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wij hebben zo'n ballenbad met zonnekap van de aldie.... zitten ze nu ook in de spelen....

5. veertje

veertje Fanatiek lid

Ik heb zo een goedkope van de action (ook niet opblaasbaar) en die zet ik op als het maar 1 dag mooi weer is. Als het meerdere dagen mooi weer word achter elkaar dan zet ik de grote ronde opblaasbare op, die heb ik vorig jaar gekocht bij de blokker voor 16,99

6. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Hier staat nu nog een plastic badje (niet opblaasbaar) in de vorm van een zon.. Wilden deze zomer een grotere opblaasbare doen, maar aangezien het nauwelijks zomer is geweest wachten we daar nog maar een jaartje mee..

7. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

Jun 11, 2009
    3,158
    11
    38
    Voor thuis pakt de deksel van de zandbak. Is vaak genoeg voor even. Er ligt ook nog een rechthoekige, maar dan moet eerst de tuin klaar zijn.
    Bij de caravan hebben we zo'n grote ronde, waar je als volwassenen heerlijk kunt spetteren. De oudste moet dan ook zwembandjes om en de kleinste zit in de babyfloat.
    Voor de kids hebben we nog een klein opblaasbaarbadje ernaast staan.

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    We hadden eerst zo'n leuke met een dakje waar je de sproeier op aan kunt sluiten, maar die is lek.

Nu een simpele opblaasbare van Rupsje nooitgenoeg, was in de aanbieding bij de Kruidvat :). Ze heeft er net zoveel lol mee als met die dure....

9. Linda86

Linda86 VIP lid

10. maria80

maria80 Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,974
    136
    63
    Wij hebben de little tikes schildpad (is officieel een zandbak) staan. Laagje water erin en meneer vermaakt zich prima!

11. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Wij hebben dit badje op het balkon staan, hebben helaas geen tuin

12. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    2,189
    24
    38
    zeeland
  13. Schildpad

Schildpad Actief lid

May 3, 2009
    412
    1
    0
    Klantadviseur
    Het meidenhuis
    Wij hebben het opblaaszwembad van de kruidvat (de roze) en nog een klein ringbadje erbij voor als ik geen zin heb om voor 1 dag mooi weer het grote zwembad neer te zetten :D

14. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,024
    1,850
    113
    Provincie Groningen
    Deze hebben wij ook!
    Vind het ideaal dat je hem niet hoeft op te blazen!
    Hij is een stuk steviger en gaat dus ook minder snel lek!

15. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

Wij precies dezelfde, beide ;)

16. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,789
    113

Share This Page