Misschien ben ik de zoveelste in dit topic, maar ik las vanmorgen dat als je met een plantenspuit op n wesp water spuit, hij denkt dat het regent en gauw naar z'n nest gaat
Precies dit. Ik had t nu niet door zat er 1 op me haar en wilde me haar goed doen en ja hoor gestoken.... Dus rustig blijven voor mij wordt hem niet
Hier gisteren bij de mac een paar binnen gespot. Er werden ook mensen gestoken. Wij zaten net goed denk ik. Plantenspuit is een goed idee. Zelf blaas ik ook extreem hard zodat ze wegwaaien. Ik dacht: ze denken vast dat er ineens een storm is uitgebroken Tot nu toe werkt dat. Tegen stiekem onder rokken of in haren gaan zitten kun je niks doen helaas.
Wespen komen niet alleen op zoet af maar ook op eiwitten in bv vlees. Wespen zijn ook kleine roofdiertjes.
Vandaag gestoken in mijn nek. Hij kwam tussen mijn nek en jas terecht. Jeetje mina wat doet dat zeer.
We gaan zo naar Bobbejaanland, weet iemand hoe het daar is met de wespen? Zal wel het zelfde zijn maar wil eigenlijk gewoon lezen dat er geen enkele wesp te bekennen is hahaha. Maar nee, is het daar ook zo extreem? Heb mijn wespen uitzuig setje al in de tas zitten
Als ze ook binnen hebt zitten zou ik eens op zoek gaan naar het nest. Wij hadden ze ook binnen. Elke dag 3-5 wespen. Sommigen lagen dood op de grond, sommige sloom, enkelen met energie. S'avonds gaan zoeken en de ingang van het nest gevonden bij de dakpannen bij de zolder. S'avonds en s'ochtends vind je het het het beste. Dan gaan ze naar huis . Ze hadden een ingang gevonden om binnen te geraken. Wespennest laten bestrijden en er lagen honderden dode wespen in de zolder.
Wij hebben van die citronella wierook van de Action. Als we buiten eten/zitten, doen we zo’n stokje aan en toeval of niet, maar we hebben weinig last van wespen daarmee.
ik zag er ernstig tegenop, maar hier op vakantie (heijderbos), nog maar 1 verdwaalde wesp rond zien vliegen toen ik naar t zwembad liep. Nou, dat overleef ik wel
Wij wonen vrij landelijk dus ik denk iets meer pech qua ongedierte. Enkele weken geleden een groot horrenaar nest plat gebrand in de grond van de tuin En gisteren een groot wespennest ook in de grond platgebrand. Thumbs up dat dit t was.
Heb er pas 1 door de tuin geslagen. Haha. Beest zat eerst op mij. Ging vanzelf weg, maar mijn zoontje zat nog onder het ijs. Ging dat kreng op zijn mond zitten! Ik dacht niet eens na. Lag nog een plastic schepje op tafel. Dus ik beetje wapperen met mn hand dat dat beest opsteeg en WHAMM! Mep m zo door de tuin. Daarna geen wesp meer gezien. Die heeft zeker tegen zijn vriendjes verteld: daar moet je niet heen gaan! Dat mens is gek! Wahaha
Wij vieren dit weekend de verjaardag van de kids en ik zie er wel tegenop om buiten te zitten vanwege de wespen. Het wordt best druk en er staat dus veel op tafel waar ze op af komen. Iemand nog tips om ze uberhaupt niet in je tuin te krijgen? Zal iig de electrische vliegmepper en plantenspuit al klaar leggen...
Wij hadden al het eten, bbq buffet, binnen gezet. Verder hadden wij 2 elektrische vliegen meppers klaar liggen en veelvuldig gebruikt.
Misschien offtopic maar een aanrader bobbejaanland? Wij twijfelen om morgen te gaan of naar toverland. Weten niet wat leuker is. 6 en 9 jaar 115cm en 139cm
Wij zijn dinsdag geweest met dochter van 5 jaar (1.14m). Was leuk. De meeste attracties zijn vanaf 1.00m /1.10m onder begeleiding, mijn dochter mocht al veel. De ronde bootjes wildwaterbaan was van 1.20m en mocht ze net niet, de andere 2 wildwaterbanen wel. Wel veel wespen bij de picknicktafels (om het on topic te houden ). Maar niet voor de volle prijs gaan hoor! Ik heb een kortingscode voor 50%, die geldt alleen voor volwassenen. Voor dochter via Jumbo dagje uit gedaan. Kan ook vakantieveilingen.