Wanneer kopen jullie winterkleding

Discussie in 'De lounge' gestart door Purified, 19 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Aangezien de winterkleding NU al binnenstroomt in de winkel is de vraag, wanneer kopen jullie voor de kinderen of voor jullie zelf winterkleding.

Zijn jullie er nou al mee bezig? Wachten jullie er nog even mee tot het wat kouder is?

2. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Als ik echt wat leuks zie haal ik het wel maar aangezien het deze week weer warmer schijnt te worden wacht ik nog wel effe

3. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Altijd aan het einde van de winter, als alles in de aanbieding is ;) Bewaar het dan voor de winter erop :)

4. rums

rums Niet meer actief

Als het koud wordt

5. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Midden september.

6. Imensa

Imensa Niet meer actief

pas in de winter... of als het koud wordt.

7. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    ik heb de winter garderobe bijna compleet moet alleen nog de jassen

8. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Wanneer ik de kast heb uitgezocht ga ik toch wel even kijken alvast.

9. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    De hele najaar/winterperiode door. Als ik iets leuks zie, koop ik het gewoon.

10. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    De jassen en schoenen haal ik half september en verder koop ik het seizoen door wat ze nodig hebben.

11. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Zo doe ik het ook altijd :)

12. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    ik ben zoetjes aan bezig..
    heb al winterjassen voor de meiden. de oudste moet er nog 1 bij. al wat spijkerbroeken gescoord.
    van de oudste schuift redelijk wat ook weer door naar de middelste al zullen sommige dingen net nog te groot zijn dus dat bewaren we dan weer evt tot volgend jaar.
    voor de jongste ben ik al zo goed als klaar. heel veel kleding gekregen van familie. alleen een paar broeken erbij. verder heeft ie genoeg om een winkel te beginnen.

schoenen koop ik pas eind september. tot die tijd lopen ze op zomerschoenen of dichte sneakers..

zelf moet ik wel veel. heb gister drie broeken besteld en van de week al twee heerlijke vesten gekocht. mn laarzen bestel ik begin september

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Als de zomervakantie om is.

Dat is nu dus.

Ik heb al winterjassen ( zijn zowel herfst als winterjassen) gekocht...en al wat nieuwe kleding en schoenen.

Hangt al in de kast

Maar we doen het pas rond eind september aan.

Voor mezelf meestal pas eind oktober

14. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier al eea gekocht, en had eind vd winter in de z8sale al eea leuks gekocht voor op de groei. Jas is besteld dus die komt nog binnen. Wil die gewoon hebben hangen mocht het weer ineens omslaan..

15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Ik heb alles van vorig winter er nog liggen, dat gaan we tzt gewoon passen. Als blijkt dat er wat bij moet komen koop ik dat wanneer het nodig is. (dus het gehele jaar door).

De winterjassen hebben ze al, die heb ik in de uitverkoop van januari gekocht. En de winterschoenen hebben ze vorig week uitgezocht (verjaardagscadeau van oma).

Wij hebben nog nooit op 1 moment een hele garderobe aangeschaft maar kopen gewoon wat als het nodig is.

16. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Koop wanneer ik wat nodig heb.
    Met dochter weet ik ook echt niet welke maat ze gaat hebben straks.

17. sjak

sjak Niet meer actief

Voor mezelf als het koud is, voor mijn dochter kijk ik nu wel al een beetje.

18. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Toevallig heb ik vorige week nieuwe broekjes voor de mannen gekocht, spijkerbroeken, kleding van de oudste doorgeschoven naar de jongste en gekeken wat ze nodig hebben. VOor de oudste heb ik een aantal overhempjes besteld, wat truitjes en shirtjes. Ook wat spencertjes en vestjes.

Voor de jongste ook wat overhempjes. Die kunnen ze nu al aan overigens, het is met korte en lange mouw.

Jassen en schoenen komt pas over een maandje of zo. Ligt er aan wat het weer doet.

Kan ze nu in elk geval lange broek aantrekken bij minder goed weer.

19. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ga volgende week shoppen voor herfst/winter :)
    Ben er het liefst op tijd bij anders is al het leuks weg.

20. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Handig!! :D scheelt enorm veel geld...

Deel Deze Pagina