Aangezien de winterkleding NU al binnenstroomt in de winkel is de vraag, wanneer kopen jullie voor de kinderen of voor jullie zelf winterkleding. Zijn jullie er nou al mee bezig? Wachten jullie er nog even mee tot het wat kouder is?
Als ik echt wat leuks zie haal ik het wel maar aangezien het deze week weer warmer schijnt te worden wacht ik nog wel effe
ik ben zoetjes aan bezig.. heb al winterjassen voor de meiden. de oudste moet er nog 1 bij. al wat spijkerbroeken gescoord. van de oudste schuift redelijk wat ook weer door naar de middelste al zullen sommige dingen net nog te groot zijn dus dat bewaren we dan weer evt tot volgend jaar. voor de jongste ben ik al zo goed als klaar. heel veel kleding gekregen van familie. alleen een paar broeken erbij. verder heeft ie genoeg om een winkel te beginnen. schoenen koop ik pas eind september. tot die tijd lopen ze op zomerschoenen of dichte sneakers.. zelf moet ik wel veel. heb gister drie broeken besteld en van de week al twee heerlijke vesten gekocht. mn laarzen bestel ik begin september
Als de zomervakantie om is. Dat is nu dus. Ik heb al winterjassen ( zijn zowel herfst als winterjassen) gekocht...en al wat nieuwe kleding en schoenen. Hangt al in de kast Maar we doen het pas rond eind september aan. Voor mezelf meestal pas eind oktober
Hier al eea gekocht, en had eind vd winter in de z8sale al eea leuks gekocht voor op de groei. Jas is besteld dus die komt nog binnen. Wil die gewoon hebben hangen mocht het weer ineens omslaan..
Ik heb alles van vorig winter er nog liggen, dat gaan we tzt gewoon passen. Als blijkt dat er wat bij moet komen koop ik dat wanneer het nodig is. (dus het gehele jaar door). De winterjassen hebben ze al, die heb ik in de uitverkoop van januari gekocht. En de winterschoenen hebben ze vorig week uitgezocht (verjaardagscadeau van oma). Wij hebben nog nooit op 1 moment een hele garderobe aangeschaft maar kopen gewoon wat als het nodig is.
Toevallig heb ik vorige week nieuwe broekjes voor de mannen gekocht, spijkerbroeken, kleding van de oudste doorgeschoven naar de jongste en gekeken wat ze nodig hebben. VOor de oudste heb ik een aantal overhempjes besteld, wat truitjes en shirtjes. Ook wat spencertjes en vestjes. Voor de jongste ook wat overhempjes. Die kunnen ze nu al aan overigens, het is met korte en lange mouw. Jassen en schoenen komt pas over een maandje of zo. Ligt er aan wat het weer doet. Kan ze nu in elk geval lange broek aantrekken bij minder goed weer.
Ga volgende week shoppen voor herfst/winter Ben er het liefst op tijd bij anders is al het leuks weg.