Wij hebben sinds een week of 3 steeds wespen op zolder. Er zit ergens een nest, maar we hebben echt geen idee waar. Heb al heel vaak en heel lang buiten staan kijken. Af en toe zie ik bij het dak een wesp vliegen, die later weer weg vliegt. Ik zie echt nooit een wesp ergens naar binnen of buiten vliegen. Afgelopen week is er iemand van de bestrijdingsdienst geweest en die zei ook dat er ergens een nest moet zitten, maar hij kon het ook niet vinden. Uiteindelijk heeft hij gif onder de dakpannen gespoten, maar dat heeft dus ook nauwelijks geholpen. De buren aan de ene kant hebben nergens last van. De buren aan de andere kant zijn op vakantie, dus van hen weet ik het niet. Iemand tips hoe ik erachter kan komen waar het nest zit?? Alvats bedankt!
Ja ik hoop er inderdaad snel vanaf te zijn. Vind het niet echt een pretje met een kleuter en een baby in huis.
Waar wij ons vorig jaar gruwelijk over verbaasd hebben zijn hoeveel mini wespennestjes er onder ons dak zitten. Onze buurman spuit voor ons van de 50 pannen die hij heeft opgetild zijn er zeker 25 kleine wespennestjes weggehaald!!! bizar.. Ik denk dus dat als ze onder je dakpannen zitten je ze niet zo maar weg krijgt.
Wij hadden het vorig jaar ook, en bij ons was het ook niet direct na het spuiten weg. Dit bedrijf is enkele keren terug geweest, en daarna wel weg...was gewoon garantie bij ons. Misschien bij jullie ook van toepassing?