Kan ik die ergens vinden zoals contact belastingdienst ivm aanslagen? Waar adreswijziging doorgeven etc?
PostNL idd. En let er verder op dat je bij webshops een ander adres doorgeeft. Pensioenfonds en alumniverenigingen uit de studietijd waren we destijds ook vergeten. Succes met de verhuizing!
Inderdaad postnl. Die hebben ook een service dat ze al je pist doorsturen naar je nieuwe adres. Kost volgens mij eenmalig 30 euro. Ging helemaal goed bij ons en kon ook inzien waar ik nog m'n adres moest wijzigen.
Huisarts en ziekenhuis niet vergeten mijn huisarts stuurt 1 keer per jaar post (griepprik uitnodiging) en ik was hem helemaal vergeten.
In elk geval deze adreswijzigingen: Gas/stroom Waterschap Gemeente Woningbouw Alle lopende abonnementen tijdschriften Zorgverzekering Bank (ING, RABO, ABN etc.) Inboedel/opstalverzekering Autoverzekering Belastingdienst Telefoon Internet/televisie Webwinkels (H&M, Ulla Popken, BOL.com, Wehkamp) Huisarts Tandarts Ziekenhuis (ja, die sturen soms ook random brieven hoor!) Thuiszorgwinkel Werkgever (loonstrookjes e.d.) Vakbond Evt. kinderopvang/gastouderbureau Studie/scholen kind Thuisbezorgd.nl/New York Pizza Voor de rest inderdaad de Post.nl verhuisservice gebruiken en alles wat anders geadresseerd is omzetten naar het nieuwe adres, maar ook zelf bijhouden wat je allemaal binnen krijgt in een jaar tijd en daar je adreswijzigingen doorgeven. Bijvoorbeeld als je sponsor bent van het asiel of als je bij Sanquin bloeddonor bent. Je kunt in je e-mailbox kijken of er nog bedrijven zijn die je bent vergeten. Ik ben nationaal verhuiskampioen ofzo met iets teveel verhuizingen op mijn naam, waarbij ik geregeld 'last' heb van andermans post. Ook ben ik zelf nog wel wat dingetjes vergeten met de jaren - en juist expres dingetjes vergeten maar waar ik mij achteraf wel l*llig over voel omdat je dan de volgende bewoner opzadelt met jouw laksheid. Daarentegen heb ik dik 3 jaar gratis het blad "Jamie" gekregen; daar betaalde ze nog steeds 50 euro per jaar voor; maar was ze 'vergeten' op te zeggen en had dat niet in de gaten. Inmiddels geef ik altijd via Facebook door aan de vorige bewoner wat ik allemaal toegestuurd krijg (en ik ben zelfs twee weken geleden even aan de deur van hun nieuwe adres geweest omdat het de spuigaten uit begon te lopen met deurwaarders vanwege een sterilisatie bij het ziekenhuis, beëindiging kinderopvang & afsluiting water op het nieuwe adres vanwege een betalingsachterstand) en ben zelf ook een paar keer terug geweest naar het vorige adres om de rest op te halen.
Vergeet niet de standen op te nemen in het nieuwe huis. en bij huur rekening houden met dubbele huur.