3 maanden regels

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Anais, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Hoi allemaal.Ik ben wat bezorgd(maar men ziet het niet aan me)
    Ik nam de pil jaren niet meer omdat ik pcos heb en heel misschien
    Endometriose.we vonden het niet erg als er een kindje zou komen.
    Helaas vijf jaar later nog niks en ik heb besloten om weer te gaan studeren voor kinderzorg omdat ik graag vroedkunde wil gaan doen erna.
    Dus weer aan de pil een zwaardere dit keer en neem ze nu al drie maanden.na de eerste weken kreeg Ik al doorbraakbloedingen.dit is nooit gestopt.soms hang ik echt helemaal vol en heb pijn en soms is het gewoon bruin.maar dit is dus heel vervelend ik nam
    Ze door zodat ik net geen pijn meer zou hebben want met werk en studeren kan ik dit wel missen en ik heb altijd heel veel pijn ervan.

Nuja heb een slecht voorgevoel hierover.dit gebeurt altijd met de pil (vroeger met een lichte pil) bij mij.maar dit is niet normaal?welke dingen kunnen er aan de hand zijn?heb ik kans op ziektes of kanker enz?mijn gyn is moeilijk te bereiken,had een afspraak en toen ineens was er een bevalling.

Alvast bedankt!

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

de ene vrouw reageert heftiger op de pil dan de ander. Blijkbaar heb jij er meer last van dan profijt. Voor ziektes of iets dergelijks hoef je niet bang te zijn. Ik vraag me wel af of de pil handig is voor jou. Misschien een ander anticonceptiemiddel zoals een spiraaltje? Dit zul je toch met je eigen gynaecoloog moeten bespreken.

Mirjam

Deel Deze Pagina