Helemaal kapot na een week werken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dottie, 7 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dottie

Dottie Bekend lid

8 mrt 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    Ik zie het even niet meer zitten... Ik heb de eerste week erop zitten na mijn zomervakantie. En ik zit er helemaal door. Heel mijn lichaam doet pijn, mentaal ben ik een wrak, en de tranen zitten héél hoog :( En dan is mijn mannetje voor de derde avond op rij aan het overwerken, dus zit ik ook nog alleen thuis.

En dan was het nog een rustige week op het werk, alleen vandaag in de voormiddag was het even hectisch... Hoe ga ik het klaarspelen als het terug volle bak is? Ik weet het niet...

Ik vraag me echt af wanneer het gaat beteren, want ik heb echt het gevoel dat ik het zo niet lang meer ga trekken...

Sorry dames voor mijn klaagzang...

Liefs

2. Flipper2288

Flipper2288 Actief lid

21 nov 2008
    155
    0
    0
    Voorhout
    Lekker klagen mag best af en toe hoor, kan behoorlijk opluchten.
    Ik hoop voor je dat het beter wordt!

Sterkte in ieder geval, en goed voor jezelf zorgen hoor!

3. KleinWondertje

KleinWondertje Niet meer actief

Van je af schrijven doet meestal al een hoop!
    Heeft niks met klagen te maken, gewoon even je hart luchten. Schrijf een blaadje vol met hoe je je voelt en laat die tranen die zo hoog zitten even gaan. Ben je die iig daarna al kwijt, praat jezelf moed in dat je het best kan en leg de lat vooral niet te hoog!

4. valhalla

valhalla Niet meer actief

Misschien ligt het ook aan het weer. Ondanks de vakantiestilte en airco op mijn werk, ben ik 's avonds ook veel vermoeider dan normaal deze week, maar tot vorige week zat ik vol energie. Volgens mij komt het echt door dat vermoeiende hete weer... Heeft ongemerkt toch zijn weerslag denk ik...

Ik hoop dat je je snel beter voelt, en gewoon even lekker klagen op zijn tijd is ook wel fijn he! ;)

5. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

4 aug 2009
    905
    0
    0
    #5 evamerel1, 7 aug 2009
    Laatst bewerkt: 7 aug 2009
    Lekker toch even klagen.
    Ik moet komende week weer aan de slag. Ik werk 3 dgn per week. En dinsdag is mijn 1e dag maar ergens vind ik het niet erg.
    Want de dag daarna krijg ik mijn 20 wkn echo dus die dinsdag kom ik wel door.
    Maar ik snap het wel hoor want hoewel ik maar 3 dgn werk, ben ik vrijdagavond helemaal op. Gelukkig werkt mijn man niet op vrijdag en doet hij het huishouden, kookt ie en verzorgt ie natuurlijk de kinderen.
    Dus wat dat betreft is het wel lekker om dan niets te hoeven doen.

Deel Deze Pagina