vraagje bondolino -- mn meisje zakt naar beneden?

Discussie in 'Verzorging' gestart door sassie25, 9 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik heb gisteren mn draagzak binnengekregen en natuurlijk meteen geprobeerd :) Wat een succes!! Ze sliep binnen 10 minuten. Dat ik dat nooit met onze zoon gedaan heb .....

Alleen ze zakt naar beneden... Als ik haar erin doe doe ik haar op een hoogte zodat ik haar ee kus kan geven op haar hoofd maar ze zakt op een gegeven moment... Ik trek haar dan weer omhoog en dan gaat het weer even goed, maar of dat nou de bedoeling is?

Doe ik iets verkeerd? xx

2. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Ik kan het natuurlijk niet zien, maar bij bij mij helpt het als ik de heupband hoger doe, echt in mijn taille zeg maar, en dan de schouderbanden goed strak aantrek. Wel opletten dat de knietjes niet lager uitkomen dan de billen. (Beentjes mogen er uit)

Ik moet wel zeggen dat de Bondolino vanaf de geboorte geschikt is, maar pas echt mooier gaat zitten met een week of 8/10.

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik denk idd ook wat hoger en strakker dragen. Mijn dochter zakt er vaak ook nog wat verder in omdat ik haar nog met haar beentjes naar binnen draag en ze zich wat strekt als ik haar er in doe.
    Ik zorg dan dat ik haar wat hoger heb zitten als ze er net in zit.

4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ok dankjullie wel. Ik zal morgen die band indd eens iets hoger doen! Vanmiddag had ik het idee dat ze ook helemaal niet lekker erin zat, probeere steeds omhoog te komen en kon niet lekker rustig in slaap vallen ( werd steeds wakker)

Ik doe haar beentjes er nog in, zo staat het in de gebruiksaanwijzing, mogen haar beentjes er al uit? Missch zit dat lekkerder voor haar. Overigens trek ik die schouderbanden best strak aan, voel haar dan helemaal tegen me ana drukken dat is misshcien ook niet goed??

xx

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier zet ze zich vaak wat af en als ik dan ga lopen, ontspant ze zich en zakt ze er verder in.
    Je mag haar goed tegen je aan hebben hoor.
    Volgens mij mogen de beentjes er wel uit maar het voelt hier nog wat te geforceerd.

6. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik heb ook de bondolino gekocht. Wilde veel gaan dragen, maar helaas vind onze man er geen bal aan in die zak :(
    Baal daar echt van!
    Die beentjes eruit voelt hier ook wat geforceerd...

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @joekie, ook niet met wandelen? Hier wil ze binnenshuis niet altijd er in, zolang ik wat bezig blijf wil het wel. Maar met wandelen en boodschappen doen valt ze zo in slaap.
    Alleen als ik ga zitten gaat ze wurmen dat ze er uit wil.

Heb haar de eerste weken veel gedragen en nu s avonds en buitenshuis.

8. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.184
    10.757
    113
    Hier zijn de beentjes eruit gegaan toen ze na de hittegolf, waarin ik alleen in de doek droeg, haar beentjes niet meer optrok bij het tegen mij aan komen. Ik vond t een heel natuurlijke overgang (en in de doek had ze ook de beentjes eruit)

En inderdaad goed strak knopen, en zonodig gewoon nog een keer loshalen en opnieuw doen :)

9. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Hij moet inderdaad best hoog, echt in je taille en dan goed strak. Ik vond ook dat ie met een paar weken ouder steeds beter ging zitten.

10. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Idd wat de anderen ook zeggen, de tailleband vrij hoog en vrij strak knopen. Als ze echt zwaarder en ouder worden moet je ook wel eens opnieuw strakker knopen na een poosje maar bij zo'n ukje zou dat eigenlijk niet hoeven.

En hier moest ik altijd eerst een poosje wandelen/in huis rommelen tot hij sliep en dan kon ik echt alles met hem in de draagdoek/zak.

11. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik merk indd dat als ik de band hoger doe en de schouderbanden strakker trek dat hij beter zit. Ik deed denk ik wat te voorzichtig, voelde in het begin alsof ik Milou helemaal plat drukte.

En indd als ik stil zit en Milou zit er net in zit ze altijd te wurmen en te doen. Als uik dan wat ga doen dan valt ze in slaap en is alles goed. Lekker hoor dan kan ik tenminste gewoon dingen blijven doen en hoef ik niet elke keer met haar op de bank te zitten. Is ook zo sneu voor de oudste die ook aandacht wil :)

Van de week zelfs met haar in de draagzak ook buiten een wandeling gemaakt.

Vind het wel lastig wat ik haar aan moet trekken als ik haar draag. Ze draagt nu een romper met lange mouwen met daarover heen gewoon haar kleren en ze voelt best warm aan als ik haar uit de zak haal. Maar soms leg ik haar al slapend in haar bed en dan is het weer te kpoud als ik haar bijv haar broek uit zou trekken voordat ze in de draagzak gaat.

En als we naar buiten gaan en ze gaat in de draagzak, wel of geen jasje??

xx

12. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.184
    10.757
    113
    Denk aan wat je haar anders buiten aan zou doen, en haal daar een laagje af. Dus jasje zou ik niet snel doen, tenzij t heel koud is. Ga bij twijfel voor laagjes, neem een extra vestje los mee. Kan je oderweg altijd nog iets aan of uit doen.

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier 1 laagje korte mouw, 1 laagje lange mouw. Heb haar gisteren en vandaag buiten een vestje aan gedaan.

14. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik blijf dat altijd lastig vinden... Ook in de kinderwagen als we naar buiten gaan. Ik vind het soms zelfs nog lastig om Tycho aan te kleden ... Hahah errug he?

Deel Deze Pagina