ik weet niet of deze hier hoort maar anders hoor ik het vast wel. Ik ben heel erg benieuwd wie er mee doet aan win acties. Maakt niet uit waar winkels/facebook/prijsvragen...etc Ik zelf doe echt dagelijks mee aan acties op facebook/twitter/facebook. En ja ik win ook regelmatig wat. Het duurste wat ik ooit heb gewonnen is een Sleebed van frozen met matras (€ 375,-) Verder pampers, kleding, hondenpakketten, pakket van edding (dure stiften pakket was € 100,-), soupmaker, dinerbon, spelletjes, cadeaubonnen. Kan me nu niet alles voor me halen. Ik ben benieuwd naar jullie.
Ja hoor, vroeger meer dan nu. Gewonnen: fiets, smartphone, stofzuiger, weegschaal, kaartjes voor theater/ evenementen, geld en nog wel meer
Twee jaar terug een jurkje via Facebook. En weleens met slagzinnen, puzzels een boek, horloge of een bon.
Nooit. Vroeger deed ik aan elke kleurplaat-wedstrijd mee. Mijm vader vond het zo treurig dat ik nooit iets won dat hij een springtouw met een briefje door de briebenbus duwde. Jarenlang heb ik geloofd dat ik echt gewonnen had. Helaas... papa verklapte het in mijn pubertijd . Sindsdien doe ik principieel nergens meer aan mee .
Haha geweldig, ik heb ooit op de basisschool wat gewonnen nadat ik geraden had hoeveel knikkers er in de glazen vaas zaten. Daarna ook nooit meer wat gewonnen.
Ik heb 1 keer het gewicht van een varken op de markt goed geraden en won 1 meter krentenwegge. Top kado mn halve familie en wij aten weken lang krentenwegge
Op het moment doe ik nergens meer aan mee, maar ik heb een paar jaar ongeveer 17 uur per dag radio 3fm geluisterd en daar heb ik flink wat festivalkaartjes, cd's en andere hebbendingen gewonnen.
Toen ik 6 jaar was heb ik op school een Nijntje spel gewonnen met een fuchsia wedstrijd. Mijn fuchsia had in de kas gestaan bij mijn opa en was de mooiste. Verder heb ik altijd pech met dit soort dingen.
Uhmm heb wel wat dibgen gewonnen. S kind een goudvis. Joh wat, was mijn moeder er blij mee. Een trui van de backstreet boys. En de afgelopen jaren schoenen van adidas, keukenweegschaal, ons bed (zo blij mee) kinderspeelgoed en geld.
Nee die Facebookacties vind ik vreselijk. Aan zulke dingen doe ik nooit mee. Maar wel eens wat gewonnen ja. Twee keer 2 vliegtickets naar verre landen En bijv een camerariem, lippenstift, een gesigneerde cd van mijn favoriete boyband p), enz
Ha leuk! Ik ook! Zelfs "met" 3fm naar Sziget geweest! Heel gaaf was dat! Nu overgestapt naar 2 en ook alweer een paar keer meegedaan met spelletjes
2 tienertour kaartjes met een fotowedstrijd op de mavo. Onderwerp was koeien. Dus netjes meegedaan als dochter van de fotograaf in het dorp. En waarom gewonnen? Ik was de enige die meedeed.