westfriese mama's en toekomstige mama's deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tricia82, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carola1985

carola1985 Actief lid

29 aug 2011
    120
    0
    0
    schoonmaakster
    zwaag (noord-holland
    @verrassingsei iedereen mag komen dus jij ook vast wel hihi :)

@inkietoy fijn dat je als een blok geslapen hebt dat is ook wel is lekker

@ barleeuws fijn dat ze zich weer wat beter voelt en het is zker fin om te horen dat ze het zo super goed doet

@ hier kleine man ligt op bed hopen dat hij vandaaG lekker door blijft slapen en niet zometeen weer gillent wakker word en helemaal over zijn toeren gaat das zo zielig :(

2. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Elsie een fijn weekend. Je leest dit pas als je weer terug bent :D Goed dat je door hebt gezet met Sam afgelopen nacht.

M1980 ja dat lijkt mij inderdaad ook niet fijn. Ik laat straks ook gewoon de spullen hier staan hoor. Alleen mijn medicijnen ga ik wel hoog weg leggen.

Lautje oh je past op het huis van je ouders. Ahww poes vermist :( Ohh gezellig ook ff kijken, ik ga ook alleen pas rond 2 uur of zo.. Moet natuurlijk eerst bij me baan opdraven ;) Dialyse dus hihih

Barleeus ohh en vandaag gaat het wel weer met Anouk? Fijn dat ze zo gegroeit is!

Smyltje lekker dat je al wat resultaat ziet van de 2 pillen. Veel mensen weten niet dat ze nav.systeem moeten updaten hihihi

Inkietoy fijn geen hoofdpijn. Hopelijk blijft het een tijdje weg.

Verrassing je komt gewoon maar ff aanwippen hahahaha wel gezellig toch :D dan wel rond 2 uur hoor hahaha dan ben ik er ook :p Ja ik ga eisen stellen :D

Carola ohh lekker zeg op bed. Ismail ligt ook te slapen :D Misschien tot morgen?

Nou ik heb afgelopen nacht lekker mogen door slapen van de verpleegsters :D Ik ging om half 11 naar bed en werd wakker van het kindje wat naast me lag maar ik viel zo weer in slaap :) En toen vanmorgen wakker geworden omdat er mensen aan het praten waren hahahaha.. Ehmmm hallo goeiemorgen ...lol... hoorde toen Ismail vanaf de andere kamer bleren dus ik erheen hihi...We mochten gelukkig om 09.15 al naar huis toe dus waren om half 11 thuis :D

Thuis is hij nog eventjes in de maxi-cosi verder gaan slapen en toen 12 uur flesje..toen naar bedje toe... jaaa zijn eigen bedje hihi...

Dus toen ben ik lekker gaan schoonmaken. Dus de woonkamer-keuken is weer spik en span. Moeders komt morgen oppassen dus als die wilt schoonmaken mag ze de plee doen van me :D Lief he ben ik :D

3. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @danitjuh. lekker dat ie weer in zn eigen bedje slaapt! hoop dat ie er niet teveel last van zal hebben. en je bent echt lief :D

4. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    @Danitjuh: was wel even de bedoeling om te gaan kijken, verrassingseiman leek het wel leuk....maar dan moeten we wel een adres hebben voor ons NAVIGATIE-SYSTEEM whahahaha (die van ons is dan wel up-to-date!)
    of een duidelijke route beschrijving....

5. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    @danituh:Wat fijn dat de kleine weer thuis is,weer lekker genieten,in je schone huisje;),en ja berg de medijcijnen maar op,doe ik ook hoor(al zijn het alleen maar pcm en roze pillen hier,en mn schoonmaakmid natuurlijk.

@hier heerlijk geslapen van 23:30/05:30....

6. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Alleen jullie van het forum dan haha:D

Danituh wat heerlijk zeg lekker weer in jullie eigen bedje te hebben geslapen!!! Hoe is het nu met je mannetje? hebben ze nu wat gedaan aan z'n poepertje?

7. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    nou dames, hier gaat t nu weer een heel stuk beter! vanomrgen zwangerschapsyoga gehad voor eerste keer en we zijn met groepje van 3 en allemaal november mama's grappigig 1 is de 23ste uitgerekend en had een veel grotere buik dan mij, altijd weer positief om te zien:) ze zit in t zelfde team als mij bij eva alleen krijgt ze niks te horen over gewicht. toch eens navragen.

verder de kat is terecht. dat scheelt al n heel stuk.meneer ligt te slapen nu. had veel dorst en honger. doet alsof hij nooit is weggeweest.

gesprekje van gister met maatschappelijk werkster heb ik een plekje kunnen geven.
    ze zei nog de groetjes voor jouw danitjuh, had wat dingen gehoord van verpleging. ben ik niet op in gegaan heb alleen gezegd dat ik groetjes zal doen :)

straks naar een verjaardag, nu eerst even omkleden even naar t buurtfeestje kijken denk ik en ouders hun huis en dan door naar verjaardag.

morgen of vanavond als ik terug ben lees ik even verder.
    voor nu allemaal fijn weekend!!

8. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    administratief medewerker
    grootebroek
    lautje@ goed om te horen dat alles z'n plek heeft gevonden, en fijn dat jullie kat weer terug is...ik zou ook gek worden van onzekerheid.
    en z;n gymclubje is echt leuk,heb ik ook gedaan
    veel plezier op het buurtfeestje....

hier@ rustige zaterdag..manlief aan het werk en ikmet cristan aan de wandel geweest ( speeltuin eendjes fiets en park)
    nu thuis uit te blazen

9. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @lautje. fijn dat het beter gaat!
    @hier. nieuwe jurk gekocht en kappertje bezocht. nu snel alle spullen klaarleggen voor Ninthe, kunnen we vanavond lekker naar de bruiloft!

10. carola1985

carola1985 Actief lid

29 aug 2011
    120
    0
    0
    schoonmaakster
    zwaag (noord-holland
    ben vandaaG op het buurtfeestje geweest haha maar ja misschien hebben we elkaar wel gezien was wel grappig was best wel druk ook

@ hier alles goed vandaag lekker aan de wandel geweest eendjes gevoerd even langs het buurtfeestje geweest verder niet veel gedaan eigenlijk van het weer genoten nu het nog kan haha :)

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik heb geen puf om alles op foto te zetten qua meisjes kleding. Wat ik zgan heb zijn zomerjasjes (mt 56 ong) en rompers lange en korte mouw 44 t/m 74, jurkjes 68), shirtjes korte en lange mouw 50 tm 74, korte en lange broekjes 50 tm 74, merk en non merk. Ziet er echt allemaal prima uit! Zo'n 50 stuks in totaal. Wie wil het voor 20 euro overkopen? is tot mt 74.

Ook heb ik nog een prenatal winterslaapzak mt 110 maar die kan al veel eerder gedragen worden! (wit met roze bloemetjes) met afritsbare mouwen voor een meisje (heel leuk!) ook nog zgan, die doe ik weg omdat Carmen er meerdere heeft. Die mag weg voor 7.50.

Alles bij elkaar mag weg voor 25 euro!

12. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    M1980 zoo dat is lekker zeg zo een nacht! Dat wil ik ooook :cool:

Mouschy was gezellig hoor! Gelukkig lekker mooi weer. En nu ben je zeker uitgeteld op de bank :D Las nog wel dat jullie naar de HAP moesten. Arm mannetje van je! Hij kijkt ook zo zielig op die foto.

Verrassing was kort maar krachtig! Wel leuk om jullie weer ff te zien! Binnenkort maar eventjes goed afspreken :D

Lautje hmmm wat zei de maatschappelijk werk dan over mij? Mag eventueel ook in een prive-bericht hoor ;) Fijn dat je het een plekje heb kunnen geven. Ohhh poes terrecht. Was meneer op vrouwenjacht misschien??

Inkietoy lekker er ff uit geweest.

Carola ik heb je niet gezien hoor hahaha.. Al was ik natuurlijk wel pas rond 2 uur tot 3 uur daar.

Zo hier heeft Ismail een goede nacht gehad. Hij heeft heerlijk in zijn eigen bedje geslapen. Alleen nu overdag pffffffff geen land met hem te bezijlen. Hazenslaapjes van 3 kwartier. Grrrrrrrrr en dus niet in zijn bedje willen. Na 2 uur geprobeert te hebben heeft manlief hem er maar uit gehaald. En ja natuurlijk slaapt hij dan pas om 19.00 tot net hihi.. Dus ga meneer in bad doen en dan zetpil erin en flesje erin en dan ff streng toespreken en dan slapen.. hopaaaaaa geen gezeur.. in het ziekenhuis deed je het ook dus thuis MOET je het ook doen :D

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    ps heb ook nog heel veel zgan jongens kleertjes vanaf mt 50 tot en met 74. Ook een wollen soort skipak, heel handig voor in de maxicosi en ook in de draagzak. Je kunt de handjes en voetjes er mee inpakken. Zwembroekjes, rompers, shirtjes, broekjes etc etc.

14. carola1985

carola1985 Actief lid

29 aug 2011
    120
    0
    0
    schoonmaakster
    zwaag (noord-holland
    @ patroeschka sorry dat kan mijn kleine man helaas niet meer aan :)
    @ danitjuh ja wij waren er ook rond die tijd haha nou ja we hebben elkaar mis gelopen denk ik weten natuurlijk ook niet van elkaar hoe we er uit zien haha :) maar mis had je dan wel me zoontje herkent haha nou ja dan moeten we zo maar een keer gezellig af spreken met elkaar is wel leuk we wonen zo dicht bij elkaar en kan ik je wondertje even bewonderen

verder iedereen een fijn weekend

15. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Carola heb je hyves???

16. carola1985

carola1985 Actief lid

29 aug 2011
    120
    0
    0
    schoonmaakster
    zwaag (noord-holland
    @danitjuh ik heb het prive gestuurd

17. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Heeeeeeel fijn :x Door de flitsen buiten van het onweer hihi.. hebben wij natuurlijk geen tv nu haha..dus dan maar achter de laptop

18. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Het flitst flink he, danitjuh! Ik ben kapot, lig al in bed en ga zo lekker slapen! Slaap lekker allemaal!

19. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Weltrusten paradijs!

20. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    dag dames ik ben er weer even,
    ben helemaal kapot. had verjaardag vanmiddag van ex oppas meisje. is 12 geworden. hele dame ineens. mevrouw had make up en haar kamer is in paar maanden tijd een justin bieber ralph mackenbach poster geworden. in haar helft van de kamer zowat geen vrij plekje te zien. wel grappig hoor dat mn kleine meisje(zo zie ik haar toch jaren lang elke donderdag opgepast op haar en zusje zon 6 jaar) zo groot wordt en zo snel. maar wel leuk ik heb jarenlang op haar en haar zusje gepast straks mogen ze t hier doen:)

wilde eerst nog naar risdam ff naar huis ouders kijken en buurtfeest maar bedacht me toen dat ik dan nog een keer naar blokker moest fietsen. dus ben direct vanaf hier gegaan. was beetje moe. 1e les zwangerschapyoga gehad. was erg leul!! bij yogabizniz. wie heeft hier nog meer ervaring mee?

@danitjuh ze heeft niets gezegd alleen de groetjes dus.
    ze zei niet veel over je te weten en vroeg hoe t ging. ik zei prima! verder niks :) vind t een beetje een muts. maar farid vind haar heel goed en bespreekt alles met r.

Deel Deze Pagina