westfriese mama's en toekomstige mama's deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tricia82, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    administratief medewerker
    grootebroek
    danitjuh@das geweldig nieuws !!!! ga maar lekker genieten van hem thuis

sylvia@ daar moet je schijt aan hebben...verzwijg dat je zwanger ben, want de eerste 12 weken zijn crusiaal, en die ben je nog niet voorbij.
    en je werkgever zal ook geen medelijde met jou hebben als ze je op straat zetten...dat heet nou zakelijk zijn.
    en theroretisch hoef je het je werkgever pas te vertellen als je met zwangerschapverlof gaat.

miekr@ cristan heeft vanaf zijn geboorte al diverse beperkingen
    nl:
    * Hersenbloeding gehad tijdens mijn zwangerschap.
    * 6 weken te vroeg geboren,
    * afwijking in kleine hersenen(evenwicht coordinatie en spraak)
    * een afscheuring van een schouder pees/zenuw.
    Waardoor hij nu een ontwikkelings achterstand heeft en een spraak taal achterstand en ook nog niet zinderlijk is.
    Hij wordt in maart 4 jaar en de kleuterschool is nu te hoog gegrepen voor hem....dus is een MKD(centrum voor dagbehandeling) de juiste plaats voor hem voor de duur van 1 jaar. zodat hij kan werken aan die achterstand.
    Pas volgend jaar kan bekenen worden wat de vervolg school wordt

2. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Inkietoy dat is ook een gedoe bij jullie zeg met Cristan! Weten jullie al wat meer over het MKD? Hoe gaat het met het prikken?

Hier lekker rustig. Ismail lijkt weer in zijn oude ritme te komen. Komt wel nog wat vaker voor een fles maar die geven we gewoon. Hij heeft het nodig. Was namelijk bijna 1.5 kilo afgevallen in 5 dagen tijd :$

Vanmiddag lekker op verjaardag.

3. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Morning op deze regenachtige morgen :cool:

Zijn gister een uurtje op de verjaardag geweest en toen gaf Ismail aan dat hij er genoeg van had.

Vannacht is hij 3 keer gekomen. 2x voor zijn speen en de andere voor de fles.

Vanmorgen is Tano eruit gegaan om 06.15 want toen had Ismail weer honger.

Nu ligt hij heerlijk op de bank te slapen na zijn fruithap. Je zag hem gewoon moe worden in de wipper.

Vanmiddag komen Carola, vriend en Dylano langs als het goed is.

4. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Gaan ik alles in mijn eentje vol kletsen hier???

Ismail gaat goed. Gister weer goed gegeten en gedronken. Vannacht kwam Ismail om 03.00 voor een fles. En daarna had hij hele verhalen hahaha. En daarna werd hij wakker om 05.30 en was ook klaarwakker gelijk. Manlief was al beneden dus die heeft hem gepakt en zo kon ik nog eventjes blijven liggen.

Nu is hij weer bij de gastouder. Vanmiddag gaan manlief en ik naar het stadhuis. Want manlief mag zijn Nederlands paspoort aanvragen. Daarna niks doen en vanavond weer Afrika-cup kijken.

5. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    danitjuh@ ik ben er ook nog......wat gaat het goed met ismail zeg...

hier@ ik heb vrijdag een brief binnengehad van jeugdzorg....we hebben de indicatie voor het MKD;);)n het spuiten gaat goed maar wel enige bijwerkingen....pijn in mijn buik en opvliegers

e

6. Sylvia1982

Sylvia1982 Niet meer actief

Dag dames!!

Hoe is het hier???
    Bij mij gaat het goed.. nog een paar dagen tot de eerste echo! Vind het zo spannend!!
    Morgen weer een sollicitatie-gesprek,hoop natuurlijk dat ik word aangenomen..

En nog een nieuwtje: Op maandag 16 april gaan Bas en ik TROUWEN!!!! We hebben het er over gehad en dit is de "makkelijkste"manier om alles geregeld te hebben voor als onze kleine spruit er is..
    Mocht het niet goed zijn met de echo zaterdag,gaan we evengoed trouwen!
    Vanmiddag zou ik bellen voor info,naar de gemeente,maar was heel simpel om een plekje te reserveren!
    We trouwen ook heel simpel,zonder poespas en toeters en bellen.

Heb er zoveel zin in!!

Veel liefs,
    Sylvia

7. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    sylvia@ gefeliciteerd!!!!! met jullie voorgenomen huwelijk.
    en met jullie spruit gaat het zeker goed komen.
    heel veel succes en plezier met de voorbereiding.
    xxxx knuf

8. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Inkietoy wat goed zeg van het MKD! Ohh dat spuiten bah ik vindt het maar niks hoor.

Sylvia gefeliciteerd! Leuk leuk! Gaan jullie later nog een feest geven of zo?

9. Sylvia1982

@ Danitjuh: We gaan de zaterdag erna bij ons thuis een "feest"geven.. heb altijd gedroomd van een grote bruiloft,maar aangezien allebei onze families overhoop liggen,ga ik niet voor hooguit 30 man een groot feest geven..
    Zo houden we het intiem en zijn ook alleen de mensen erbij die we erbij willen hebben..

Veel liefs Sylvia

10. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    sylvia@ ik vind dat je groot gelijk heb....
    je kan beter je geld besparen voor de huwelijks reis...???
    gaan jullie nog ergens heen, of wacht je liever tot na de zwangerschap?

11. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Sylvia groot gelijk hebben jullie. Het is evengoed een leuke en gezellige dag! Jullie laten wel trouwfoto's maken toch ?

Inkietoy hoe is het met Cristan?

12. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ sylvia, gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. En ach het is toch voor jullie zelf?? als ik van te voren had geweten hoe onze dag zou lopen had ik het ook heel anders gedaan. Mijn trouwdag is door een aantal mensen flink verpest, en dat is erg jammer want die dingen vergeet je niet meer.
    Als ik het nu nog een keer zou doen voor hetzelfde geld zou ik samen met lars naar het buitenland gaan en dan daar trouwen en gelijk huwelijksreis en dan hier thuis een feest geven voor alleen de beste vrienden en familie

@ inkietoy wat geweldig dat hij naar het MKD mag. Zijn spannende tijden voor jullie geweest denk met alles wat hij heeft meegemaakt?

Vandaag 25 weken zwanger!!!!! pfffft gaat wel heel snel hoor deze keer en we moeten nog zoveel doen. naja veel????...... maar bij Devin en owen hadden we nu al de geboortekaartjes uitgezocht met de gedichtjes erop. maar voor een 3e kindje is er maar heel weinig wat we leuk vinden en ik heb wel een heel leuk idee, maar weet iemand iets waar je je eigen ontwerp echt kan aanleveren voor een kaartje???

13. Sylvia1982

Bedankt voor de felicitaties!

Huwelijksreis.. tsja.. weet ik nog niet.. misschien een midweekje centerparcs ofzo.. we kunnen ons geld nu goed genoeg gebruiken voor de kleine.. en ik wou zowiezo nog een midweekje of weekendje weg met Bas voordat ik zou bevallen..dus we kijken gewoon even.
    En foto's...er zijn er 2 die dol op foto's maken zijn,die hebben zich aangeboden om dat te doen.
    De taart laat ik maken door de buuf,die had dat al een geopperd..dus ga ik er nu misbruik van maken,hihihihi..

Oh ja,vanmorgen een leuk en goed sollicitatiegesprek gehad..vandaag of morgen hoor ik meer!!

Veel liefs,

Sylvia

14. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    miekr ik denk dat je gewoon eventjes op internet moet zoeken. Is geboortepost.nl niet wat? of kaartje2go?

Sylvia das handig zo'n buuf! hahaha en de fotograaf ook geregeld. Wel 2 zelfs :D Lekker een midweekje weg is ook lekker :)

15. carola1985

carola1985 Actief lid

29 aug 2011
    120
    0
    0
    schoonmaakster
    zwaag (noord-holland
    @ miek hoop dat je wat kan vinden voor je geboorte kaartjes ik had ze toen allemaal zelf zitten maken erg leuk geworden

@ sylvia gefeliciteerd leuk hoor trouwen ik ga zelf 6 juli trouwen vind het zo leuk al die voorbereidingen kan niet wachten tot het zo ver is wat lekker dat je gesprek zo goed ging hoop dat je morgen goed nieuws heb

@ daniellie jou spreek ik nu ook haha das leuk he maar uhm dikke knuf voor je kleine moppie hoop dat hij weer snel op knapt

16. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Oh ja dat was ik vergeten te schrijven hahahaha

Ismail is weer ziekjes. Hij loopt weer tegen zijn oortje te bonken en af en toe met zijn hoofd te heen en weren op de bank. Morgenmiddag naar de huisarts toe...

17. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    sterkte met ismail danitjuh. ik denk dat je inmiddels bij de huisarts bent geweest? hoop dat je wat wijzer geworden bent met wat hem mankeert. arm kereltje. ook arme jij! doe rustig aan voor zover dat lukt.

@miek ik heb je een sms gestuurd. bij wordt vervolgd in zwaagdijk kun je al je wensen en ook geloof ik zelf een kaartje helemaal maken.
    en t is snel en makkelijk. je verteld haar precies wat je wil en dan komt t goed. die vrouw doet dit werk vanuit huis.

wordt vervolgd:
    zwaagdijk 231
    Tel: 0229-850258

18. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    miekr@ een nicht van mijn man heeft een bedrijfje...
    ze maakt new born foto's en kaartjes en alles wat er om heen zit
    kijk eens op" brenda pie fotografie" ze zit in heerhugowaard.

lautje@ sterkte met ismail veel beterschap

sylvia@ ik lees al dat je aardig wat aan het regelen bent....helemaal top

19. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ danielle, Op die sites heb ik al gekeken, maar we kunnen het daar niet zo maken als dat we willen.

@ lau heeft zij ook een site waar je op kan kijken met voorbeelden enzo?

Wij willen geen foto's op de kaart, maar de betekenis van de naam er in voor laten komen.

20. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    @inkietoy :) ismail is van danielle :) wil m ook wel erbij hoor, t is zon lekker mannetje maar hij wil vast lekker bij zn mama blijven.
    mijn monstertje heet amir.

@miek ze heeft geen website. je kan vrijblijvend een afspraak maken en dan kijken of je t wat vind en zo ja dan kan je verder in zee met haar.

verder vandaag naar cb geweest. amir vond t eerst erg leuk al die aandacht. heel lief lachen en brabbelen naar de verpleegkundige. ging haar ook netjes volgen. meneer weegt trouwens nu 5600gram en is ongeveer 57,5 a 58cm.
    doet t dus erg goed. maar aan alle gezelligheid kwam een eind.
    ze pakte op een gegeven moment de 2 spuitjes amir weer lachen en kijken van goh ik vind je wel aardig. maar toen kwam t hop t ene spuitje erin. kleine stil. en hop 2e. nou hij keek haar niet meer aan.

alleen tijdens dit hele gedoe, streelde farid ook amir. nou toen rook ik t. weer sigaretten lucht. ik boos.
    maar was ook druk moest naar chiropractor. nou ik zal auto voorrijden dan zal hij kleine man erin zetten.
    maar in de tijd dat hij amir in zn maxi cosi deed, ging ik zn jas even na zoeken en wat vind ik een pakje marlboro met nog een stuk of wat sigaretten. nou die heb ik even kapot gemaakt en in vuilnis gegooid en hem aangesproken. eerst weer onzin smoes. en toen kwam t eruit. ja sorry ik zal t niet meer doen maar ik heb zon stress van de ind en van mn broer etc. nou niks mee te maken, je hebt dus flink gelogen. nou t laatste woord is hier nog niet over gesproken al denkt hij van wel.

Deel Deze Pagina