westfriese mama's en toekomstige mama's deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tricia82, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    administratief medewerker
    grootebroek
    lautje@ ja. sorry ik heb me vergist.....
    ik hoop dat farid het toch nog eens gaat inzien...
    je kleine amir is een stoere jongen...hij is de spuit nu al weer vergeten.....dikke knuffel

2. Sylvia1982

Sylvia1982 Niet meer actief

Hoi Dames!!

@ Lautjuh: Balen joh,dat je mannetje zo blijft liegen tegen je.. pff.. vermoeiend om hem dan elke keer ermee te confronteren.
    Weet precies wat je bedoeld..hier ook met een aantal dingen zo..mannen,pfff..

@all: Nog meer goed nieuws: Ben net aangenomen bij het bedrijf waar ik voor op gesprek ben geweest..helemaal wat ik wil en waar ik thuis hoor!
    Lekker 40 u aan de gang... en over een tijdje vertel ik wel dat ik zwanger ben,eerst zaterdag de echo maar afwachten he!

Veel liefs,

Sylvia

3. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    sylvia@ gefeliciteerd met je nieuwe baan......wat ga je doen???
    en je heb gelijk dat je de zwangerschap even nog niet vertel,....

4. Sylvia1982

@ Inkietoy: De functie is Assistent Planning..bij een groot logistiek bedrijf hier in de buurt.
    Ik ga straks het contract tekenen bij het uitzendburo,ben superblij natuurlijk,dus ik duik straks ook nog heel even de stad in om heel even te shoppen voor mezelf..hihih.. even mezelf kietelen!!

Veel liefs Sylvia

5. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    sylvia gefeliciteerd! fijn hoor een nieuwe baan. je hebt groot gelijk om even te shoppen.

@hier een rustige nacht gehad. amir was hele avond en nacht zwaar in coma. uitwerking van vaccinatie denk ik,
    om 4.30 even een klein geluidje. ik direct wakker maar nee hij kwam niet sliep direct in.
    straks even naar die stomme deka hier wandelen. moet wat boodschapjes hebben en t is mooi weer dus dan maar naar deze deka. zo direct amir uit bed halen even zn medicijn geven en dan mag hij lekker in bad.

6. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ sylvia, gefeliciteerd met je nwe baan!!! En inderdaad nog heel even wachten met vertellen, als je zwanger bent zijn ze veel moeilijker met banen geven.

7. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Yeahhh Sylvia gefeliciteerd met je baan! Ohh je kan afgaan tellen!!!! Morgen heb je de echo! Spannend :D

Laura gelukkig heeft Amir de prikjes doorstaan!

Ismail is inderdaad van mij hahaha... en hij blijft lekker bij mij :p Laura mag hem af en toe wel lenen hoor :D

Hij heeft geen rode oortjes meer, maar af en toe dus een pijnscheut. We moeten doorgaan met de neusspray en voor het slapen gaan eventueel een zetpil erin doen.

8. Sylvia1982

Goedemorgen dames!

Pff.... de dag des oordeels is aangebroken!! Ben zo nerveus voor de echo!!!
    Gelukkig gaan we zo nog ff boodschappen doen en nieuwe kledingkasten halen,zodat de tijd ook wat sneller gaat!!

Gaan jullie voor me duimen???

Ik laat jullie zsm weten hoe het was!

Veel liefs,

Sylvia

9. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    sylvia@ ik duim heel had voor jullie

lautje@ hoe is vannacht gegaan met amir

hier@ ik ben ziek en verkouden!!! ik slaap snachts nauwelijks en ben om het kwartier wakker om te snuiten.
    ik proef niets meer en ben te moe om uit me ogen te kijken.....
    hebben jullie al medelij????
    maar resultaat ik ben al 2 KG kwijt....jippie

gisteren naar de fert poli geweest voor de echo en weer konden ze maar 1 eistok vinden...en de eitjes waren niet goed gegroeit..
    nu moet ik maandag weer heen voor echo om te kijken of ze nu wel gegroeit zijn.
    het risico is dat ze al gesprongen zijn of niet goed zijn ontwikkeld.
    Als dat zo is dan stop ik voortijdig en ga eerst aan mijn gewicht werken

10. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Sylvia ik duim ook voor jullie!

Inkietoy beterschap! 2 kilo eraf! Dat is toch wel een goed begin toch. Oke het gaat niet op de manier zoals het moet. Maar eraf is eraf toch :) Ik vindt het maar knap hoe jullie ermee omgaan.

Hier heeft Ismail net zijn 1e boterham met smeerkaas op! Oke een halve maar het begin is er! Daarna heeft hij nog een fles gedronken en nu ligt hij al 3 kwartier te bed.

11. Sylvia1982

YESSSSS.. het hartje klopte!! Ik dacht gelijk van niet,maar de vk zag gelijk dat er een hartje klopt! Ben een paar dagen terug gezet,maar dat kon straks met de 12 weken echo weer recht gezet worden..

@Inkietoy: beterschap joh,dat schiet niet echt op dat je je zo ziek voelt! En het wordt nu ook wel een keer tijd voor goed nieuws vanuit jullie kant,qua zwanger worden he...
    Voel me zo lullig dat ik helemaal happy de peppie ben met mijn goede nieuwtjes,net of ik over jullie heen wals...

Ik bedoel het goed!!

Veel liefs,

Sylvia

12. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    sylvia@ wat een opluchtig!!!! gefeliciteerd met dit mooie moment...
    en je hoeft je helemaal niet lullig te voelen.....iedereen hier heeft maar 1 doel zwanger worden....en als ik dan de volgende ben, ben je ook blij voor mij.
    doe het maar rustig aan de komende weken. en heel veel succes met je nieuwe baan...hou je ons wel op de hoogte??
    dikke knuf xxx

13. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Sylvia wat goed zeg!!!! Gefeliciteerd!

Inkietoy succes vandaag met je echo.

Hier vandaag zou ik vroeg worden aan gesloten worden voor de dialyse om 08.00 maar er waren problemen met de machinen. Ik ben pas om 09.00 gaan draaien met de dialyse. Dus ik zou pas om 13.00 klaar zijn. Ik hoef nu maar tot 12.00 te dialyseren want we moeten vanmiddag met Ismail naar het AMC toe voor de follow-up van de neonatologie.

14. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ Sylvia, wat geweldig dat ze een hartje zagen kloppen.
    maar kan je ook goed begrijpen hoor. Ik had eerst ook heel veel moeite (en nog steeds af en toe) dat ik zo totaal onverwachts zwanger ben geworden van ons 3e wondertje.

@ inkietoy ik hoop dat we voor jou hopelijk ook snel kunnen juichen en jij kan posten dat je zwanger bent.

morgen alweer 26 weken zwanger gaat wel heel snel en er moet nog zoveel gebeuren:$

15. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Inkietoy hoe was je echo?

16. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    dames@ de echo is prima gegaan en vandaag insim gehad met een productie van 8 miljoen..zwemmers....alles is goed gegaan..testdag is dus 16 februari duimen maar!!!

danitjuh@ hoe is de follow-up gegaan??? is alles ok bevonden??

miekr@ ja..het is zoals je zegt...gaat wel heel snel.
    ik hoop dat je toch nog een beetje kan genieten van je zwangerschap, met alles wat gaande is...dikke knuffel voor jou

17. Sylvia1982

Hoi Dames,

Inkietoy,wat goed,zoveel zwemmers.. nu hopen dat er in elk geval 1 mee werkt.. .ik zal voor je duimen!!!!

En Miekr,kan me voorstellen dat het nu snel gaat ja.. ik hoop dat het bij mij straks ook voor t gevoel snel gaat.. pff.. zit nu pas op 8 wk.. en heb nergens last van..

Hier ben ik afgelopen maandag begonnen bij mijn nieuwe baan,erg leuk werk! Ben helemaal blij!
    Alleen vind ik de werktijden nu ff kl*te... van 11 tot 7... dus ik wil binnenkort wel gaan aangeven dat ik "normale"tijden wil gaan werken,aangezien ik ook "normaal"wil eten.. heb de hele week brood mee genomen,maar wil natuurlijk ook weer is aardappels,groente en vlees eten..
    Ach,komt wel goed!

Veel liefs,

Sylvia

18. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo, jullie kletsen hier ook nog een hoop af haha

19. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    @sylvia, ja dat zal wel prettig zijn als je ook eens thuis kan zijn met etenstijd. beetje afwisseling. elke dag brood is ook niet zo lekker. hoop dat je klachtenvrij blijft tijdens de hele zwangerschap!!

@miek t schiet echt zo op he bij je. nog even en je hebt een klein wondertje erbij. of naja klein je andere 2 moppies waren ook niet zo klein bij de geboorte.
    hoop ook dat jij je kan concentreren op je kleine kanjertje in je buik en niet op de rest allemaal. die stress is niet goed voor jullie.

20. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ sylvia, die werktijden zijn inderdaad erg vervelend zeg je wilt toch ook wel een keer gewoon avondeten.

@ lau, ja het gaat zo snel, maar ben ook wel blij als het voorbij is, m'n lichaam begint echt op te raken
    babykamer kan nu in ieder geval in orde worden gemaakt aangezien de mannen heerlijk op hun kamer liggen en die zo goed als klaar is. Alleen nog de nwe gordijnen.

@ hier balen!!!!!!!!!!!!! onze koelkast is er mee uitgescheden:$

Deel Deze Pagina