Inkietoy de follow up was goed. Hoeven pas terug te komen als hij 2 jaar is Sylvia dat lijkt me wel handig want alleen op brood leven is ook niet echt goed en gezond lijkt mij. Kan je niet een lekkere salade mee nemen naar je werk? Smyltje wij wel hoor wij kletsen toch wel een eind heen dat moet je toch ondertussen wel weten Miekr hopelijk gaat je koelkast het spontaan weer doen. Hier ben ik een klein beetje moe klein beetje maar hoor Straks lekker naar buiten met Carola en Dylano, hopelijk wat hele leuke foto's maken van de kids. Carola kan zulke leuke en mooie foto's maken!
Good morning. Redelijke nacht achter de rug. Lag er al in om 20.15 en Ismail werd om 21.30 wakker dus fles gegeven weer naar bed en toen was het 05.30 speen erin en toen nog een uurtje geslapen. Straks weer lekker naar buiten toe.
goeie middag allemaal, gister heel even geschaatst. niet echt lekker met al t sneeuw. lag tak op t ijs die ik net te laat zag. auw! amir is goed verkouden. snotterd een end weg. ook hoesten. dus gister goed ingepakt in de wagen en ook lekker naar buiten met oma. nu ff rustig dagje hier. amir is nu tegen me aan in slaap gevallen. laat t wel zo. als ik m nu naar bed breng is ie weer wakker. hij heeft slecht geslapen door t hoesten. om 4uur fles erna uiteindelijk wel in slaap tot 8uur. toen wakker tot nu. wilde niet meer slapen iedere keer hoesten half stikken in zn slijm. jullie nog leuke plannen voor vandaag? @danitjuh hoe vond ismail de sneeuw? en wat fijn dat hij t zo goed doet dat jullie pas later terug moeten komen!
Net weer lekker buiten geweest met de kleine. Die ligt nu weer heerlijk te slapen op de bank... Hij vindt de sneeuw wel grappig denk ik. Je ziet niet veel aan hem. Hij is denk ik nog te klein om het te beseffen. Beterschap met Amir.. hier ook een snotterend kind hoor
zo toch maar even geschaatst. farid is bij amir gebleven. heeft even mee gelopen maar vond t te koud. kleine lag heerlijk in zn wagen te slapen maar papa was erg bang omdat hij al t niezen is. maar na 30 min hield ik t voor gezien met schaatsen, nog wel buiten gebleven en beetje gelopen en gekeken. ja als papa thuis is dan moet je t er van nemen danitjuh; ook beterschap voor ismail!
onze koelkast doet het gelukkig weer. Een vriend had nog een grote electrische kachel die in de bijkeuken neergezet zodat het daar weer een lkkre temp heeft. en ja hoor de koelkast incl vriezer sloegen weer aan
Mieke dat is fijn dat de koelkast het weer lekker doet. Het enige voordeel was/is het is koud genoeg buiten dat het volgens mij niet eens ontdooit
Morning..... Ismail goed geslapen. Lag om 18.30 op bed. Hij was weer aardig moe van alles. Heeft rond 22.30 weer een fles gehad en ik heb gelijk luuf gesmeerd. Vannacht is hij 1x gekomen voor zijn speen En toen was het 06.30 Ik lag al lekker op bed en toen hoorde ik om 24.00 de voordeur open gaan. Was manlief thuis gekomen. Ismail heeft 2 speeldingen van V-Tech gekregen Net eventjes de huisarts gebeld voor zijn verkoudheid en moet vanmiddag terug bellen na 14.00
miekr@ fijn dat alles het weer doet....in jou situatie moet je niet erg veel reparaties hebben. schaatsen@ dat heb ik nog niet gedaan..durf ook niet zo goed meer...cristan is wel op het ijs geweest samen met een buurjongen....zolang ik niet weet of ik zwanger ben...blijf ik maar met beide benen op de grond staan. hier@ heb sinds vanmorgen wel enige symponen.. misselijk en maagzuur en ook al een paar dagen moe.....we wachten wel af
ooh inkietoy ik hoop dat t geode voortekens zijn dan! @miek gelukkig dat je koelkast t weer doet! @danitjuh heeft ismail iets gekregen voor zn verkoudheid? hier zal de dokter bellen maar heeft ie niet gedaan grr. ik bel morgen weer even. amir stikt half in zn slijm. zal wel fijn zijn als hij iets van drankje kan geven dat t los komt. nog heel even geschaatst vandaag nu zon 20 min(farid ging naar de garage erna ), ook volop mn plaat gegaan. gelukkig hield de sneeuw t meeste tegen
Inkietoy ik hoop het zoooooooo voor jullie... spannend hoor.... Laura het is de bedoeling dat je blijft staan he met schaatsen Ismail heeft niks gehad voor zijn neus... alleen maar zoutoplossing gebruiken. Zolang hij geen koorts heeft en niet benauwd is moeten we het op deze manier doen..
Zo hier een goede nacht achter de rug. Ismail om 22.15 de fles gegeven, neusspray gedaan en luuf gesmeerd en weer terug naar bed. Hij is 1 x gekomen voor zijn speen. Weet niet eens hoe laat dat was hahaha... En toen wast het 07.00 Heerlijk!!!!!!!!!! Ben lekker met het huishouden bezig. Ismail ligt nu op de bank te slapen. Moet alleen nog stofzuigen, maar dat doe ik wel als hij wakker is
das wel mooi dat je een goede nacht had. hier een redelijke nacht. amir heeft best ok geslapen alleen ik niet. hoorde m hele tijd hoesten. om 4.30 even een keer klein huiltje maar daarna direct in slaap. toen om 5.30 weer even een keer huiltje en daarna pas om 8uur voor echt. nou ik fles klaar maken alles meneer had geen geduld schreeuwt t uit. kom ik boven ligt ie weer nokkie. nou toen toch maar eruit gehaald. weer boze mannetje tot ie zn fles in zn mond kreeg toen helemaal happy en nog geslapen tot 11uur. @danitjuh wat is luuf?? en nog gelukt met stofzuigen? hahah je idd is t de bedoeling om met schaatsen te blijven staan maar ja als er een tak ligt onder t sneeuw dat je niet ziet dan auw boem. nou morgen ook nog ff schaatsen op ijselmeer. toch ook erg leuk. hier in bij grote waal kun je een heel eind. kan gewoon langs de weg naar avenhorn maar ja dan moet je ook weer terug en daar is mijn conditie niet goed genoeg voor .
@Lautje:Luuf is verkoudheidsbalsum/inhalatiezalf voor baby s,een soort dampo..,er word veel gevallen bij je ben je het zelf niet zijn het wel spullen .. Doe je wel voorzichtig...
Laura m1980 heeft het antwoord gegeven hahahahaha Is het IJsselmeer zo bevroren dat je erop kan? Want dan wil ik toch echt wil dit weekend eventjes met de kinderwagen op het IJsselmeer gaan...
ja t ijselmeer zit goed dicht. ik ben 40 min gegaan. was wel even leuk. ook koek en zopie tentje. ze hebben een baantje geveegd waar je kan schaatsen maar om met kinderwagen te lopen kan ook hoor. alleen wel in de buurt van t baantje blijven. t is moeilijk te zien namelijk waar t wel en niet goed is. en luuf heb ik gekocht voor amir. smeer t op zn rompertje. t mag pas vanaf 6maanden gebruikt worden zag ik. en dit werkt ook goed. @danitjuh hoe is de nacht gegaan met je mannetje? is hij nog zo verkouden of valt t mee? @m1980 t valt nu wel mee. alleen ik een keer gevallen met schaatsen door die stomme tak. maar verder nog niks gevallen.
@ lautje als hij zo vol zit kan je zoutoplossing gebruiken om het allemaal leger te maken. (voor in z'n neusje) verkoudheid hoort er gewoon bij, pas wanneer hij hoge koorts krijgt of het echt heel erg lang aanhoud of hij krijgt een piepende ademhaling dan echt de dokter bellen. Niet gelijk antibiotica laten aansmeren want dat onderdrukt het zelfredzaamheid van het lichaam en ze kunnen er zelfs immuum voor worden. ( kreeg ik te horen van de kinderarts in het ziekenhuis) Ben ook even met devin op het ijs geweest, heeft hij mooi geschaatst, maar ik vond het doodeng best bang om te vallen. Op m'n kont niet erg, maar ik kan mezelf als ik val dan val ik op m'n buik uiteraard.
ja verkoudheid hoort er idd bij. t ging mij erom dat hij bijna niets dronk. maar dat heb ik nu zelf wel weer opgelost. hij drinkt nu weer redelijk. en heb ook neuspray voor m. dit helpt goed. en zon pompje dingetje waarmee je t kan uitzuigen zeg maar. @danitjuh ga je nog naar t ijselmeer van t weekend?
@ inkietoy, daarom ging ik ook maar even op het ijs met gewoon m'n schoenen aan, maar vond het evengoed doodeng hoor. Je wilt gewoon niet vallen. Maar Devin vond het wel even leuk dat mama erbij was toen hij voor de eerste keer op het ijs stond. @ lau, Oh ik dacht dat je juist met de verkoudheid zat. Hoe gaat het nu met z'n reflux nog een ander middel gekregen of niet? Wij moesten van de arts Devin en owen ook enfamil A.R. geven dat wordt dik in de maag waardoor ze ook niet meer spugen. (of nauwelijks) wordt ook vaak gegeven tegen de reflux. Wel duur is het.