westfriese mama's en toekomstige mama's deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tricia82, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Laura ik ga het niet meer redden om het IJsselmeer op te gaan. Helaas :(
    Sprak Farid gister nog bij de oude veiling.

Mieke ik ben ook met Ismail op het ijs geweest maar mijn god ik liep zo krampachtig dat ik snel er weer ben afgegaan hahahahaha

Inkietoy hoe gaat het met jou???

Hier niet veel te melden. Ismail is nog steeds verkouden. Ondertussen al bijna 3 weken. Vraag me ineens af of dat niet erg is??

2. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ danitjuh, ik weet niet of het voor ismail anders is, maar verkoudheid kan heel lang duren. Devin is het eerste jaar bijna 10 maanden verkouden geweest.
    Owen zit nu ook al heel lang vol, zeker 2 maanden. Zijn longen zijn nu gelukkig beter, maar verkouden blijft ie.
    Helaas hoort die verkoudheid bij het ouder worden lijkt wel.

3. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    miekr dank je wel voor je antwoord. Dan laat ik het gewoon zo. Ik kan natuurlijk altijd naar de huisarts gaan om zijn longetjes te laten controleren.

4. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    hoe is t nu met ismail? nog wat verkouden?
    hier is de verkoudheid weg maar nu is papa aan de beurt dus dan zal ik weer volgen en dan amir weer denk ik.

iedereen nog iets gehad van vriend/man?

5. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    administratief medewerker
    grootebroek
    we hebben samen besloten om elkaar niets te geven....we vinden het een beetje commercieel worden......cristan heeft op het kdv wel iets gemaakt voor ons....een groot hart met kusjes
    ( echte met lipstick) met ik hou van jullie!!!
    zooooo ,lief

6. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Ik had samen met Devin een taart gemaakt.
    Kreeg zelf in m'n mailbox een e card

Vorig jaar hadden ze op de psz iets moois gemaakt, maar dit jaar niks. Vond ik wel jammer, maar nieuwe regels en een nieuw beleid hebben ervoor gezorgd dat er nog maar 1 professionele leidster en 1 vrijwilligster aanwezig is. Dus sommige kindjes hadden wel iets gemaakt en andere niks, omdat de vrijwilligster meer moet zorgen voor drinken voor kindjes en leiding en er dus niet heel veel aandacht is voor alle kindjes.

7. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Hier ook niks hoor..

Ismail is nog steeds verkouden. Eentonig he hahahaha....
    Zit me nu ineens te bedenken.... Manlief gaat over 1 maand al op vakantie :$

8. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    hoorn
    @danitjuh zo dat gaat snel, goh dan kan ik farid niet mee sturen hahaha
    dan heeft ie zn papieren nog niet.

mn fiets is gister gestolen bij t ziekenhuis vandaan erg fijn.

@miek das echt jammer dan van zon psz eerst leuk dingetjes maken en dan geen tijd meer hebben. balen!
    @inkietoy wat leuk dat hij wel wat heeft gemaakt op psz! altijd leuk zoiets van je knapste man te krijgen!

9. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    hoorn
    ooh inkietoy ik zie nu dat morgen d-day is.
    spannend ik hoop t zo voor jullie!

@dames gaat iemand van jullie nog naar carnaval?
    ik sla over dit jaar.

10. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ lautje, ik sla ook over dit jaar (denk ik) tenzij devin echt graag heen wilt.
    @ inkietoy spannende dag voor je morgen. Ik ga keihard voor je duimen.

11. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Inkietoy ik duim voor jullie!

ehh carnaval. Als het redelijk weer is wil ik wel eventjes gaan kijken :)

Ismail is al een aantal dagen of volgens mij al een week totaal niet in zijn hummie. Niet in de box enz... Wordt er een beetje kriebelig van :cool:

12. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    dames@

negatief getest vanmorgen !!!!

de bloeding is nu bijna weg...en zoals ik al vermoedde was het een vroegtijdige menstruatie.
    Ik zal nu een pauze van een half jaar inlassen om aan mijn gewicht te werken....ben nu al 6 kilo kwijt en ik wil graag 25 kilo
    kwijt zijn op mijn verjaardag op 30 juni.....of dat zal lukken......ik ga het proberen....
    Natuurlijk blijf ik wel posten op dit forum..... ik kan jullie niet missen.
    heel veel succes iedereen......

13. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    hoorn
    @inkietoy he meid wat jammer. t was jullie zo gegund!
    succes met afvallen! super hoor nu al 6!

zal over 6mnd dan verder duimen.

@danitjuh wij gaan nu echt zeker niet.kinderwagen is lek of naja de banden dan.

@hier sporten donderdag was erg leuk, maar wat een fanatiekeling die claudia schaper hahaha. maar heb t nu goed gezien t kost 20 euro voor 1 maand en dan mag je volgens mij onbeperkt mee doen met de lessen. maar op t tempo dat zij doet ben ik na 1x per week al half dood.
    heb nu info gevraagd bij frits van der werff wil graag weer aqua sporten en ook babyzwemmen en straks body combat. dat laatste is denk ik meer voor mij. die vloeiende heup bewegingen en schudden met je kont enzo is niet zo erg mijn ding tijdens sporten. voel me dan een beetje stom. zegt ze kom en voel je lekker sexy. nou alles behalve in mn sport outfit en met mn hangbuik! maar goed als frits van der werff een beetje goed geprijsd is kan ik in mei of juni ermee beginnen. ben dan van 1 grote schuld af. mn ex-werkgever.

14. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ lautje frits van der werff is geloof ik ook vrij prijzig hoor. Ik wil ook na m'n bevalling graag gaan sporten, maar het is gewoon niet te betalen. Ik ga dan maar gewoon zelf stukken wandelen met de jongens en thuis oefeningen doen.

@ inkietoy toch al knap dat je 6 kilo kwijt ben.

Wij gaan ook niet naar de optocht, ik red het niet om zo'n tijd te staan, Owen heeft de waterpokken en koorts dus die blijft lkkr thuis. Denk dat ik zo met Devin te zwemmen ga.

15. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    hoorn
    denk t ook dat t prijzig is maar wil t ff weten hoeveel t is voor combi van aqua sport en ouder kind zwemmen.
    nu in de opgang is dus 20 per maand en als ik nog ouder kind zwemmen wil doen dan komt er per keer geloof ik iets van 4 euro bij.
    wil graag aqua sport minder intensief voor mijn lijf maar nog wel effectiever en leuker. bij waterhoorn deed ik t voorheen. maar kijken wat t hier dus kost.

@verder wil klagen in t topic van ons forum maar kan niet op t forum komen dus nog meer te klagen grrrr

16. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Nee ik kan ook niet op het forum **klaag, klaag**

Ik wist niet dat je in de opgang ook kon zwemmen, dacht dat het alleen een sportzaal was.

Vanmiddag lekker met Devin in de waterhoorn gezwommen. Heerlijk vond ie het. hij heeft de hele tijd gelachen ,eerst vond ie het eng, maar later kwam ie echt los.

Owen zit nu echt helemaal onder de waterpokken, hij is helemaal rood en nu ook steeds hogere koorts erbij. M'n arme knulletje. Hij heeft er last van maar blijft ook wel vrolijk, het jeukt gelukkig nog niet.

17. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    * klaagt ook mee over ons forum :x grrrrrr *

Mieke je kan in de opgang niet zwemmen hoor. Ik denk dat Laura ome Frits bedoelt ;)

Leuk zwemmen!

Laura ik heb al een hele vage vermoeden waarover jij wilt klagen :D

hier: vanmorgen de vrouw van manlief zijn oom opgehaald samen met haar dochter. Ismail wakker gemaakt ;) En naar de optocht hier in Zwaag gegaan. Halverwege weer naar huis gegaan want we voelden onze voeten niet meer :D Daarna koekjes gemaakt. En ze zijn nog hier blijven eten dus gezellig :D

18. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    boe!

19. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    ik schrok me rot!!!

20. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Dat dacht ik :cool:

Zo kind slaapt..man slaapt...

Ismail heeft uitslag op zijn wangetjes. Maar eventjes in de gaten houden en anders eventjes de HAP bellen

Deel Deze Pagina