westfriese mama's en toekomstige mama's deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tricia82, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Wie heeft Farid als maatschappelijk werk?

Hier heeft Ismail goed geslapen afgelopen nacht. Alleen nu poehh heey lijkt wel een herhaling van gister. Niet willen slapen en dus hazeslaapjes...

Straks als manlief wakker is kruip ik nog ff bed in! Ben moe :D

2. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    hi meiden!
    @mouschy. het buurtfeest zag er gezellig uit! en jullie hadden prachtig weer, bofkonten!
    @hier. gisteravond bruiloft gehad. lagen pas om half 2 in bed en moesten er half 10 uit om Ninthe op te gaan halen. dus ben kapot. als ze straks gaat slapen, ga ik ook ff een tukkie doen.

3. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Smyltje jullie hebben een fijne avond gehad zo te lezen!

Lautje ja hij is lekker thuis hoor die kleine rat van mij :D

Nou ik denk zomaar dat Ismail zijn regeldagen heeft. Wist niet wat het inhield maar nu ondertussen wel ;) Meneer wil alleen maar bij ons slapen. Gelukkig wel in de nacht goed slapen in zijn eigen bedje. Overdag ook wel maar zijn dus van die hazeslaapjes. 45 min en dan houdt het ook op.

4. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Goeiemorgen meiden,

Danitjuh, kan goed hoor, Anouk heeft net een sprongetje achter de rug en was precies hetzelfde. Gelukkig sliep ze 's nachts wel goed maar overdag sliep ze hooguit een half uurtje. Verder veel huilen omdat je ze niet de hele dag kan bezig houden en wel moe zijn, maar niet willen slapen. Ik heb het idee dat we het nu wel achter de rug hebben. Gister en eergister gingen alweer veel beter.

Smyltje, was de bruiloft gezellig? hopelijk heb je een leuke avond gehad.

Lautje, leuk zwangerschaps yoga, ik heb de gewone gym gedaan en vond het vooral erg gezellig. Altijd leuk al die dikke buiken bij elkaar. Fijn ook dat je kat weer terecht is!

Hier, niet zoveel te melden. Rustig weekend gehad. De voortuin is weer onkruid vrij. (was nodig, is niet echt mijn hobby ;)) Anouk is weer wat rustiger gelukkid. Slaapt overdag weer wat beter en huilt daarom een stuk minder. Dat is toch wel prettig.

5. tricia82

tricia82 Niet meer actief

barleeus@ wat groeit anouk goed zeg.

m1980@ zo jonie groeit ook goed.
    o ja kijken met grijpgrage handjes vreselijk mag zie hier straks ook niet.

mouschy@ dat scheelt behoorlijk als de oudere broers of zussen al op de psz hebben gezeten en dan een jonger kind mee gaat.
    en dat arthur er zo goed mee omgaat is ook een toppertje natuurlijk.

smyltje@ hoe gaat het nu. lijkt me ook idd erg vervelend als je je plas niet meer kan ophouden en een blaasontsteking er bij hebt.
    vreselijk als ze het niet eerst bekijken idd.
    ik kijk ook altijd eerst voordat ik weg ga.

danitjuh@ o wat lekker dat de operatie goed is gegaan.
    hoe is het nu met zijn poepertje?

elsie@ wat moeilijk om dan weg te moeten gaan als hij zo huilt maar wel erg knap van je.
    hoe was je weekend zonder sam?
    l
    autje@ ik hoop dat je de rust weer een beetje terug hebt.
    voor de gene die ik vergeten ben sorry

hier@ ja druk weekend gehad was er dan ook alleen om even snel te lezen en meer niet.
    zaterdag was er hier vrijmakt en daar een paar kleertjes gescoort en bij patroeschka een stel laarzen gekocht.
    verder waren er 5 honden in mijn huis en 4 volwassenen er extra bij maar het was evengoed erg gezellig.
    daarna savonds op visite bij mijn schoonzus.
    zondag hadden we de familiedag, gelukkig was het weer goed en hebben ons goed vermaakt in het bos.
    marjolijn ben ik ook super over te spreken.
    de laatste 2 weken ligt ze na de laatste fles van 10 uur half 11 netjes in bed en sinds 3 dagen komt ze om half 9 dan voor de fles.
    verders kan ik haar nu af en toe ff laten jammeren in bed en dan na 5 minuten is het stil.
    dan doe ik daarna nog even een cd aan met rustgevende baarmoedergeluiden.
    sinds 2 dagen slaapt ze in haar ledikant zonder wagenbak :D
    verders doen we een 5daagse cursus babymassage.
    de eerste les hebben we vrijdag gehad.
    ze vond haar benen geen probleem maar haar armen mag ik niet aan zitten.
    vandaag hebben we weer een dag en kijken wat er nu gebeurt hhiih.
    nou ik ga stoppen want ik moet zo weg xxxx

oja heb haar gemeten en ze is ongeveer 60 cm :D
    volgende week dinsdag weer naar de cb-arts

6. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    @tricia:Zo te lezen gaat het goed bij jou,en de kleine meid,lekkere nachten hoor:D

7. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Barleeus lekker rustig weekendje zo te lezen. Ach dat onkruid ja ik heb daar ook een hekel aan hahaha...

Tricia jij hebt een leuk maar druk weekend achter de rug. Fijn zeg zulke nachten! Ik wil dat ook wel hahaha...

Het zal inderdaad wel een sprongentje zijn van Ismail maar wat is hij dan gesprongen? Ik zou het niet weten :D Ben benieuwd hoelang het zal duren zoiets. Gelukkig wel redelijke nachten.

8. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Danitjuh, het kan heel erg verschillen hoe lang zo'n sprongetje duurt... Maar ik hoop voor jou dat het niet te lang duurt ;)

9. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Neuhhh ik hoop het ook niet. Hij slaapt wel ietsje beter al. Dus hopelijk is het snel over.

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi meiden!!

terug van weg geweest! was een gezellig weekendje hoor. wel sam gemist. vanmorgen hem weer opgehaald. zaterdag lekker gewinkeld en gister gezwommen en s'avonds naar de bios geweest.

kom later bijlezen!

11. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ff snel. heb wel bijgelezen.
    @tricia. ze groeit lekker! en hier gaat t gelukkig weer beter. antibiotica sloeg goed aan!
    @hier. misschien hebben jullie het al op hyves gezien, maar ik heb mijn vriend en mij opgegeven bij skyradio voor een droombruiloft!! als jullie zouden willen stemmen, heeeeel graag! kost 60cent, eenmalig.
    sms: SKY 3303 naar 4422

verder ben ik kapot. ging gister vroeg naar bed, maar sliep pas om half 11 en moest er om 6 uur uit. moest Ninthe wegbrengen vanmorgen omdat vriend vroeg wegmoest. morgen idem, dus zal vroeg naar bed gaan (hoop ik, want ik ben vanavond alleen met Ninthe). vandaag kwamen 2 ouders van ene kind uit mn kals naar me toe om te praten. hebben ze dit weekend besloten om te scheiden. zo sneu voor dat jochie :( hij kwam naar me toe en zei: juf, steeds als we heel even niks doen, moet ik er aan denken en word ik verdrietig *breekt je hart toch*
    morgenavond MR vergadering dus ik zal wel kapot zijn morgen. gelukkig brengt vriendlief Ninthe wel naar mijn stiefmoeder woensdag. half uur langer blijven liggen!
    Ninthe is erg gezellig de laatste week. lachen en kletsen!! klopt precies met het oei-ik-groei boek
    nou, dat was mijn update denk ik

12. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Smyltje arm jochie bij je in de klas. Doen jullie nou nog iets speciaals voor hem?

Hier ligt Ismail weer lekker te slapen al vanaf kwart voor 9. Meneer begint weer een beetje in zijn ritme te komen :)

Ik kruip er ook maar in hihi

13. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    administratief medewerker
    grootebroek
    smyltje@ wat sneu voor dat mannetje zeg.....hopend dat hij met de liefde van beide ouders er weer bovenop komt....

hier@ gisteren gezommen in Enkie....wat een waterboef heb ik toch..staat die op de rand van het zwembad met zijn armvleugeltjes aan....roept ie 1..2..3..en hij springt zonder hulp in het water...zo kopje onder...en als hij weer bovenkomt roept ie ..nog een keer!!!!
    zo trots op hem....hij zwemt zelfs al kleine stukjes zelf...

14. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    @smyltje:ja dan breekt je hart,arm ventje.
    @inkietoy: Wat een kanjer zeg,leuk hoor.

15. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    @smyltje: nare dingen zijn dat zeg! Helaas tegenwoordig niet vreemd meer. En de kids zijn dan (vaak) de dupe.hoop dat dit jongetje niet in de scheiding betrokken wordt.
    Hoe is het verder met je? Ben je al een beetje gewend aan het werken?

@inkietoy: heerlijk dat het zo lekker gaat, wat goed van mn kanjer! Kan me voorstellen dat je trots ben.
    En uhmzzzz, in enkhuizen zijn en niet langs komen? Foei! Hahahaha. Kus voor jullie daar.

@hier: pfffff, zit ik te wachten op een kennis die om 11.00 uur zou langs komen.....tot nu toe helemaal niets.
    Dit is eigenlijk niet geheel vreemd voor haar, maar irriteer me er toch aan.
    Vooral omdat tricia ook wilde langs komen en ik haar gezegd heb dat dit niet kan....
    Toch ben ik te trots om er achteraan te gaan smsen of bellen (of is dat raar hihihihi). Is ze er om 12 uur nog niet dan zit t mij gebakken...dan heb ik lang genoeg gewacht wat mij betreft!

16. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    vervelend als mensen veel te laat op hun afspraak komen he? Ik kan daar ook niet tegen, maar ken helaas veel mensen die daar ook lasr van hebben...

17. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    #217 lautje1980, 13 sep 2011
    Laatst bewerkt: 13 sep 2011
    hier ook al, vriendin zal rond 11uur komen, maar ze zal heel mischien eerst nog beetje gaan slapen. ze kwam uit vroege dienst bij ns. half 5 beginnen 10.30 klaar.
    ze is alleen nooit echt stipt met tijden.
    maar ja ik weet wel dat ze echt komt.

@hier beetje moe van t werk van gister. maar toch wel prettig om er tussen uit te zijn.
    verder is alleen mn zwager een beetje iritant. die wil iedere keer dat ik auto's voor m ophaal. nou nee dus. de auto's die hij wil voor zn garage zijn 9 van de 10 keer troep. laatste keer zon 10maand terug stond ik met zon stomme rot auto stil langs snelweg. auto kapot. heb ik nu dus geen zin in.

over scheiden: ja komt wel veel voor tegenwoordig. in sommige sutuaties is t de beste oplossing. helaas zie je wel vaak dat kids erbij betrokken worden.

18. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    Mensen die te laat komen vreselijk,ik ben het tegenovergestelde,ben altijd te vroeg;).
    @lautje:kan hij dat zelf niet doen,heel irritant en zeker nu je al aardig ver in je zws zit,zit je er niet op te wachten om ergens stil te komen staan.

19. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    @ scheiden, daarom ben ik ook eigenlijk zo blij dat Alana nog zo jong was toen we uitelkaar gingen. Zij (en Ayden ook natuurlijk) zal niet beter weten dat alleen mama voor haar zorgt. Zoals het nu gaat zal ze niet eens weten wie papa is...

20. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    Wil hij zn kids niet zien,Ik was 1 1/2 toen mijn moeder ging scheiden van mijn biologische vader,(mijn moeder heeft mij altijd vrij gelaten om evt contact met hem te willen)hij heeft tot mijn 10e geen contact met me gezocht en toen wilde hij me opeens zien,ik heb al vanaf mn 3e jaar een "andere vader" die altijd goed voor me gezorgd heeft en die ik beschouw als mijn echte vader.Ik heb toen ook heel duidelijk gezegt dat ik niks met hem te maken wilde hebben,en daar heb ik tot de dag van vandaag geen spijt van gehad.

Dus ik heb er geen last van gehad verder,maar het lijkt me vreselijk als je kind ouder is en dan altijd tussen "boze" ouders zit.

Deel Deze Pagina