westfriese mama's en toekomstige mama's deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tricia82, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    oooo die luier is leuk!! En ze hebben ook roze!! Die ga ik vanavond aan mijn man laten zien, die vind ze vast ook geweldig.
    Voor normale luiers heb ik deze bumGenius cloth diapers by Cotton Babies ik ben er helemaal blij mee en vind ze geweldig! dus zo'n zwemluier past er helemaal bij. Heb nu voor het eerst luiers gekocht.

gezellig als we met een heel groepje gaan zwemmen. Ben benieuwd vrijdag, ben nog nooit in de waterhoorn geweest dus het is helemaal nieuw voor ons.

2. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    administratief medewerker
    grootebroek
    barleeus@ wat een rot bericht...ik begrijp dat het koud op je dak valt....hoop dat je broer nog wel de kans krijgt om vader te zijn.

Varrassing@ ik zat er wel aan te denken, maar het was al 16:00 uur toen ik daar weg ging en cristan was best wel moe....maar ik bel je snel voor een afspraak....( heb je a.s. maandag middag tijd?)

hier@ man lief alweer aan het werk.....op zolder gaat het langzaam maar gestaag.....gister eerst geplamuurd..en deur ingehangen....vandaag de scheuren in de plamuur weer opgevuld.
    je blijft aan de gang!!!!!!

3. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    @barleeus geen leuk bericht zeg. bah!
    hoop inderdaad voor je broer dat alles goed blijft gaan.

@zwemmen leuk joh dat jullie allemaal lekker met de kleintjes zwemmen gaan!

@hier ben op mn werk maar werd zo overvallen door vermoeidheid dat ik even afleiding nodig had.
    moet eigenlijk nog tot 20.30 maar denk dat ik eerder ga stoppen vandaag. bijna alles wat ik kan doen heb ik af.

4. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ik had gisteren een berichtje geschreven, maar zie het niet meer terug? snap er niets van....

Ik had geschreven dat ik het erg leuk vond dat er een paar meiden naar het buurfeest waren gekomen! Echt super tof!
    Het was super mooi weer en het was zeker een groot succes!

Barleeus heel veel sterkte!

Wat leuk dat jullie allemaal met de baby gaan zwemmen, dat is heerlijk als je er nog 1 hebt, maar meer meer kids word het echt onmogelijk helaas. Tot welke leeftijd is dat eigenlijk baby zwemmen? Mijn kids zijn ook echte waterratten.
    Ik wil met Arthur wel op muziek op schoot, dat heb ik ook gedaan met Marijn en hij vond het erg leuk toen.
    We hebben een abbo op het zwembad dus daar zijn we veel in het weekeind te vinden ;)

5. carola1985

carola1985 Actief lid

29 aug 2011
    120
    0
    0
    schoonmaakster
    zwaag (noord-holland
    @ barleeus dat is geen leuk nieuws zeg hopen dat alles goed blijft gaan en dat hij straks zijn kindje gewoon mag zien

@ moushy ja wij vonden het ook wel leuk zeg het buurtfeest waren best veel mesen :) en was super weer

@ lautje fijn dat je dan even wat eerder kan stoppen hopen dat je een beetje bij kan komen

@ hier gaat alles super kleine man zat vanavond na het eten nog lekker even te spelen en ineens lag hij dubbel gevauwen op de grond te slapen hihi was wel heel lief om te zien even gefilmt natuurlijk voor later :) dan kan hij er vast zelf ook om lachen haha

@ meiden van het zwemmen hebben jullie het leuk gehad vandaag ???

ik moet binnen kort ook echt maar weer een keer gaan met me kleine man die vind het ook helemaal geweldig

6. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Carola ik had nog gebeld naar Frits maar ze hebben niet terug gebeld :x dus ik zal morgen weer ff bellen hihi..

Inkietoy nog steeds met de zolder bezig? Wordt tijd dat het af is :p

Lautje hebben jullie alles al klaar voor de komst van jullie babyboy?

Mouschy ja het was zeker gezellig :D

Zo hier was het gezellig bij die vriendin. Veel gekletst. Ze heeft nogal wat meegemaakt de laatste paar maanden. Waaronder mishandeling door haar ex. Maar laat dat nou ook een vriend van mij zijn :x Ben ook flink boos geworden op hem.

Daarna thuis Ismail aan papa gegeven. Hallo papa jij mag mij lekker eten geven en mij vermaken :D Ik lekker gedoucht en eten gemaakt. Ismail gooide weer roet in het eten. Die heeft gewoon niet geslapen van 15.15 tot ehhhh 19.00 :$ en natuurlijk moet hij gewoon om 8 uur weer eten ;) Dus in bad gedaan fles gegeven en toen lag meneer al snel in coma...

En nu is mams ook moe dus toedeloeeeeeeeeeeeee :D

7. carola1985

carola1985 Actief lid

29 aug 2011
    120
    0
    0
    schoonmaakster
    zwaag (noord-holland
    @ danitjuh o das weer minders nou hopen dat je ze morgen te pakken kan krijgen dan

lekker dat ismail lekker slaapt kan mama ook weer even bij tanken :) ik ga ook lekker slapen ben moe haha :)

slaap lekker iedereen

8. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Danituh heftig zeg van die vriendin en haar 'vriend' helemaal als je ze alle 2 goed kent...
    En die Ismael die weet wel goed wat hij wil he haha! Hoe gaat het nu met z'n poepen?

Ik heb vandaag een mega relax dag! De 2 oudsten zijn nu op school en ik heb alleen Arthur thuis! Dat is echt voor het eerst, geen oppaskids helemaal geen afspraken niets! is ook wel eens lekker!
    En Marijn is weer op de tv met de ABN Amro reclame!
    http://www.youtube.com/watch?v=Q4wC5wiT2Ts

9. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    @mouchy:leuk hoor,dat mannetje aan de hand is jou zoon??
    Vinden ze het leuk om te doen of hebben ze ook wel is een....dag:D.Dus over een paar jaar hebben we er een nieuwe gtst acteurs bij;)

10. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    haha ja in de 1e scene zie je Marijn aan de hand van een andere actrice, ik sta achter de camera haha. De opname's duurde de hele dag, hoevaak hij dat heeft moeten overdoen vond ik erg veel. Maar hij bleef het leuk vinden gelukkig!

Ewout heeft in GTST als Valentijn gespeeld ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=pf7OvCtF6j8

Ze vinden het erg leuk om te doen, anders zou ik het ze niet laten doen. Ewout heeft de meeste opdrachtjes en hij vind het schitterend om in de belangstelling te staan. In het najaar kan je hem oa zien in de Bijenkorf, de C&A en Shoeby.

11. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......

Wat leuk joh en wat een schatje,heb die series toen ook gezien,die reacties eronder haha,of charlie in het echt bevallen was.:Dsommige mensen zijn niet slim :p.

Leuk dat je kids het leuk vinden,het lijkt me wel druk voor je om al die opdrachten af te gaan.

12. tricia82

tricia82 Niet meer actief

Danitjuh das flink balen want je staat toch ertussenin.

Hier zo trots op mijn meisje. Ze sliep om kwart voor elf en heb haar om negen uur wakker gemaakt voor de fles.
    Ze is nu 11,5 week, 60 cm en 5,2 kg.

13. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    M1980 zoveel opdrachtjes zijn het niet hoor, Ewout heeft in de zomervakantie wel verschillende gehad, maar kan ook zo maanden niets zijn. En dan is het een half uurtje foto's maken en klaar.

Tricia wat heerlijk zeg dat ze nu de hele nacht heeft doorgeslapen!

14. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Ik zal thuis eens op mijn gemak kijken naar de filmpjes

15. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ben ik weer eens. heb net wel alles bijgelezen, maar of ik alles onthouden heb..
    @verrassingsei. gaat goed hier! deze week was wel erg druk, dus ben bekaf. heb ook al 2 dagen hoofdpijn.. voor de rest bevalt werken goed!
    @tricia. waarom kan je marjolijn niet alleen doen met zwemmen?
    @zwemmen. wij willen ook binnenkort weer! maar vandaag wilde ik rustig aan doen en morgen hebben we visite. volgende week misschien dan maar.
    @barleeus. de 1e keer had ninthe geen zwemluier om..

16. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    En anders zijn wij er toch als je met ons afspreekt?

Alana heeft nooit een zwemluier om in de waterhoorn. Alleen heel in het begin, omdat ik niet wist dat het niet hoefde ;). De juf van het babyzwemmen zegt dat het niet uitmaakt of ze een luier aanhebben of niet. Alles gaat er toch tussendoor. In andere zwembaden (zoals centerparcs enzo) is het meestal wel verplicht.

17. tricia82

tricia82 Niet meer actief

Zwemmen@ ik heb niet veel kracht in mijn armen.
    Als ik uit het water kom dan ben ik gewoon op.
    Als er iemand mee is dan gaat die met haar douchen zodat ze thuis niet hoefd en daarna kleed ik haar rustig aan en gaat de ander alvast aankleden.
    Daarna neemt die marjolijn over en geeft de fles zodat ze weer opwarmt en neemt haar mee en neem ik de tassen.
    En tijdens het zwemmen neemt de ander marjolijn ook over.
    Die knijpkracht vermindering heeft met het verleden te maken.

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi meiden!

vanmorgen gezellig bij een vriendin geweest, ken haar ook van het forum:)

@tricia lekker hoor dat marjolein zo goed geslapen heeft!

sam slaapt gelukkig ook weer beter:)

19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
  20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mouchy waar staan je jongens ingeschreven?

Deel Deze Pagina