westfriese mama's en toekomstige mama's deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tricia82, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
  2. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    @tricia wat veel advertenties zeg! :)
    ik zal even kijken wat ik heb want er was nog wel iets van kleertjes wat ik nodig had. ik had van een maat heel veel en een ander net te weinig. moet t even uitzoeken hier.

@dames hoe was het zwemmen?

@danitjuh wat vervelend zeg van die vriendin en dat de dader dan ook nog een vriend van je is.

@mouschy wat een schattige valentijn zeg! wel leuk als je kids er ook plezier in hebben. mn nichtje laat haar dochter tot het uiterste gaan met beauty wedstrijden etc. t kind kan geen kind meer zijn. dat vind ik echt te ver gaan.

hier: vanmiddag gezellig visite gehad van vriendin. komt zich als t goed is nu een van deze dagen aanmelden hier.

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@lautje zwemmen was leuk! sam vond het weer leuk en gezellig.

sam is wel verkouden nu maarja hoort erbij, hij ligt nu lekker te slapen en hoop dat ie goed slaapt.

4. tricia82

tricia82 Niet meer actief

Lautje@ het is van patroeschka ;) we wonen wel een straat tegenover elkaar hihihi

5. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    hahah ja begint allebei met pa :)
    had even niet goed gelezen :)

pff ben net bij t huis van mn ouders geweest, blijkt dat de cavia zonder eten en drinken zit, de post van paar dagen op deurmat. ik ben net aan t opruimen en de buuv van paar huisje verder komt ineens aan, schrikt dat ik binnen was. zegt ja ik was ziek daarom kon ik niet komen. blabla. ik zo nou je weet mn tel nr. t is dat ik nu toevallig iets moest printen anders had dat beest nog langer zonder eten en drinken gezeten.
    ook ff mn ouers sms gestuurd dat ze die cavia volgende keer betr hier kunnne brengen.

mijn konijn was ook nog lekker ontsnapt . stomme beest zat achter een kat aan. hij is gek op katten. kat de boom in. konijn stom kijken van wat doet ie nu? ik snel vriend roepen die greep konijn snel.

huisdieren af en toe heb je je handen vol eraan

6. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Hey meiden ik kom me vanaf vandaag ook hier melden. Als jullie het goed vinden haha.:) Kleine mannen liggen te bed zodat mama even tijd voor zichzelf heeft.
    Ben hier dankzij lautje. Was vanmiddag weer even gezellig bij haar op visite en ze heeft maar even opgeschreven hoe en wat, want snapte er niet veel van. Zal vanaf nu wel wat meer hier aanwezig zijn.

7. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Hey lau, wat lkkr trouwens van die buurvrouw, maar goed dat je wat moest uitprinten anders had dat beessie nog langer zonder eten gezeten.

Voor alle andere meiden, zal me nog even voorstellen:
    Ik ben miek, ben 31 jaar. Ben 4 jaar getrouwd en moeder van 2 geweldige zoons. Devin van 3 jaar en Owen van 14 weken.
    ben echt supertrots op ze.
    Ik ben full time moeder en vind dat echt heerlijk.

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@miekr welkom! ik ben ook full time mama!

9. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Welkom miekr: ook hier een fulltime mama.
    Hoop dat je het net zo leuk hier vind als dat ik dat vind.
    Heel veel plezier

10. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Even druk aan het rondkijken hier. M'n kopje thee is al koud geworden haha dus vermaak me best. Maar nu eerst weer even een lkkr warm kopje thee zetten.

11. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Mouschy leuk zeg die ABN reclame hihi..en die van gtst wat leuk zeg! Dat is toch wel een hele eer om daarvoor te mogen spelen

Tricia dat is lekker zeg de hele nacht doorgeslapen

Elsie leuk zeg ff naar een vriendin.

Lautje hahaha jou huisdieren :D een konijn die achter een kat aan gaat hahahaha.. hmmm fijne buuf zeg :(

Miekr welkom hier, gezellig dat je mee wilt komen kletsen.

Hier ook een full/time mama alleen moet ik wel 3x per week dialyseren dus dan ben ik wel halve dagen weg. Dus eigenlijk half/time mama hihih

Ismail mijn god waar zal ik beginnen. Hij heeft toch last van zijn darmen :x Hij loopt ontiegelijk te krampen en te persen. Dus gaat ik morgen maar het AMC bellen. Dan kunnen ze alvast brainstormen wat ze willen doen. We moeten de 26e toch heen voor na-controle voor zijn liesbreuk.

Meneer heeft trouwens wel zijn wakkere uurtjes. Vandaag weer van 14.45 tot 18.30 klaar wakker :D

Dus heb ik hem maar laten liggen tot 20.15 en toen in bad gedaan, flesje erin en hoppa meneer sliep. Leg ik hem in zijn bedje hahahaha wordt meneer wakker en loopt hij te brabbelen haha. Ben maar wat gaan rommelen in de badkamer. Na 10 minuten sliep hij.

12. tricia82

Miekr@ Welkom.

Over 3 weken weer beginnen met werken.
    Ik werk maar 12 uurtjes maar toch heb ik er geen zin in ;)

13. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Danituh balen zeg dat hij zo blijft rommelen met z'n darmen he!

MiekR welkom hier!

Lautje ik vind dat barbie gedoe echt vreselijk, van die meisje die wel 20 lijken terwijl ze net 5 jaar zijn. Dat zou ik echt nooit doen. Ik vind dit wel leuk, de jongens kunnen hunzelf blijven, al krijgen ze natuurlijk wel de kleding aan van het bedrijf waarvoor de foto's worden gemaakt. Maar zolang ze het leuk vinden vind ik het ook leuk!
    Dat konijnen verhaal haha wat een toestand, ontsnapt die vaker?

14. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    @miekr:Welkom Gezellig.
    @Lautje:Lekker zo n oppas daar moet je t van hebben,arme cavia.
    @tricia:zie reactie op hyves geniet van je 3 weekjes met je meisje
    @Danitjuh:Arme jongen,hoop voor je ventje dat de krampjes snel over zijn(ook voor jullie natuurlijk;))

@sorry als ik iemand vergeten ben..

@hier:Sinds gisternacht heb ik nutriton in de fles van Jonie gedaan,ze drinkt zo gulzig,dus heeft met 5 min de fles leeg,ze spuugt dan wel bijna niet,maar toch is wel heel snel.

Dus ik denk dan maar iets verdikken,doet je er ff langer over,heeft mevr sinds gister ochtend,echt wel meer dat 15 luiers volgepoept,gif gele (water)dunne poep echt zo zielig,arm kontje;).
    Dus ik kan bijna niet anders dan denken dat het door die nutriton komt,nu heeft ze om 4:00 vanacht een fles gehad(ze werd krijsend wakker van een vieze luier)zonder nutriton,dan maar binnen 5 min de fles leeg,en maar hopen dat die vieze luiers over zijn.
    Nu ligt ze nog te slapen.

15. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    M1980 arme kontje hihihi.. Gaat het nu wel weer wat met haar?

Hier het AMC gebeld en de chirurg belt terug einde van de middag. Ben benieuwd.

Ismail was om 6 uur al wakker ;) Hier is mama niet blij mee :$ Tot kwart voor 9 wakker gebleven en nu slaapt hij nog op de bank.

Straks naar een vriendin toe. Als ik zin heb ahahaaha me is namelijk moe :cool:

16. carola1985

carola1985 Actief lid

29 aug 2011
    120
    0
    0
    schoonmaakster
    zwaag (noord-holland
    @ miekr welkom gezellig dat je ook mee kom kletsen
    @ moushy wat onzettend leuk met je kids zo heb ook de aflevering gezien toen in gtst ben een trouwe volger :) haha wel schattig dat dat jouw zoontje is zeg

@ danitjuh aah arme man hoop dat het snel beter gaat zeg ben benieuwd wat ze zeggen
    volgens mij had ik je gister gezien haha maar weet niet zker ik reed op een brommetje langs je maar kon het ook mis hebben natuurlijk ":)

@m1980 ahh idd arm kontje hoop dat het snel beter gaat

@ hier vanacht een super nacht gehad kleine niet wakker geworden vanmorgen even lekker de stad in geweest daarna nog even langs me schoonzus die werkt bij de kinderopvang kleine man mooi even zitten spelen met de kids :) nu ligt ie lekker te slapen want hij is helemaal op
    vanmiddag weer naar het cb ben benieuwd hoeveel hij gegroeit is

17. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    @danitjuh:ben benieuwd..,veel plezier bij je vriendin,als je niet in slaap gevallen bent:p.
    @carola:lekker hoor zo n nachtje.
    @Hier:eek:m half 10 werd ze wakker zonder gele vla:D,na de fles weer een mega poepbroek,maar zag er al wat beter uit;),daarna weer gaan slapen tot nu want ik ga dr zo wakker maken voor de fles.

18. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    welkom miekr!
    hier geen fulltime mama en vindt het heerlijk!! ben erg blij dat ik lekker aan het werk ben 3 dagen. even iets anders dan de hele dag poepluiers en flessen ;)
    @m1980. Ninthe drinkt de fles ook altijd snel leeg (200cc in 7 min). maar ook geen last van, dus laat ik t maar zo. gelukkig niet zoveel poepluiers meer! :D

19. tricia82

Fles@ ze drinkt 200cc in 20 a 25 minuten weg.
    Ze krijgt we friso voor spugen en krampjes en daar zit jbpm al in.
    En drinkt dan met speen 3.

20. tricia82

Vanavond toch maar ff langs mijn werk.
    De vaste collegas werken vanavond.

Deel Deze Pagina