Verrassingsei: gefeliciteerd. Hier: gisteren de "knippie" gekocht. Dit is een magazine om kinderkleding te maken. Ik ga onder "toezicht" van mijn moeder een aantal kleertjes zelf te maken. Ik begin met een winterjurkje zonder mouwen maar met kapusjon.
@verrassingsei. gefeliciteerd! je waardeert alle kleine dingen alleen maar meer nu he @tricia. knap hoor! persoonlijk vind ik kleding met capuchon niet fijn voor die kleintjes. als ze echt kunnen zitten/lopen vind ik t wel leuk. wel reultaat laten zien als je klaar bent he!!
Natuurlijk laat ik het zien. Het word een maatje 68 en dan kan een capuchon volgens mij wel. Maar we kunnen hem uitleggen naar 74 en eventueel naar 80. Verder staan er hele leuke rokjes, jurkjes en broekjes is. Van maat 50c tot 134 ofzo
dag dames, hier even een kort berichtje. beetje moe van vandaag. nu even bij ouders chinees eten vanmorgen gezellig bij collega op verjaardag. ik was alleen wat later. vond t erg lastig om op zondag al om 10uur in de auto te zitten . maar was gelukkig wel op tijd. @miek klopt ouders zijn echt gek maar ze hebben genoten. @tricia wat leuk zeg zelf kleertjes maken. zal t heel graag willen , maar ben er niet handig in. heb mooie naaimachine staat al heel lang mooi te zijn in mijn kast. over de yoga, het valt best wel mee hoe zweverig t is. je leert goed ademhalen en ontspannen. dat is precies wat ik nodig heb. heb soms moeite ademhaling te reguleren. de lerares kan wat zweverig zijn maar de andere 2 en ik zijn t niet dus ze houd zich in over haar zweverige dingen. alleen vorige keer wile ze even iets erover kwijt. we zijn alle 3 zwanger van een zoontje. dus ze zegt dat is vast zo gepland door hogere macht dat we zo bij elkaar zijn. hmmm ja hoor als jij dat wil geloven prima
tamaramama@ welkom en ik duim voor jullie.. verrassing@ gefeliciteerd met jullie mijlpaal...geniet van elkaar en hopelijk ewas de nasi errrrrrug lekker. we gaan 23 sept... hier@ een bankhang dag....en cristan was erg lief, fijn met de trein en auto's gespeeld.... ik ga zo naar mijn bedje.....morgen weer een fysio afspraak
@ barleeuws zon berichtje hebben we allemaal wel is hoor maakt niets uit @ mamatamara welkom @ inkietoy goed geregeld voor 16 euro @ verrassingsei nog gefeliciteerd leuke dag gehad samen ?? @ tricia leuk dat je het zelf gaat maken zeg knap hoor @ hier vriendlief gister aan het stoeien met die kleine man en heeft heel hard zijn voet gestoten tegen de kast en deur dus 2 tenen helemaal blauw en kan er bijna niet op lopen dus toch maar even de dokter gebeld vanmorgen dus straks even langs hopen maar dat het niet gebroken is verder heeft mijn kleine man weer heerlijk geslapen tien voor 8 was hij wakker fijne dag iedereen
Inkietoy: bankhangen heerlijk. Carola: ik heb vroeger ook samen met mijn moeder kleren gemaakt. Ik zou eigenlijk ook op naailes gaan maar op dat moment had ik er geen zin in. Maar ik heb wel veel van mijn mo3der geleerd dus dat scheelt. hier: lekker zwemmen in de kloet samen met oma.
vanaf vandaag vakantie vanmorgen nog even fysio gehad en cristan heeft heel goed zijn best gedaan... hier@ manlief ligt vandaag nog te slapen..maar vanmiddag begint het echt....
De westfriese dames!! Smyltje: 26 jaar, Zwaag, Ninthe 16-04-11 Tricia: 29 jaar, Bovenkarspel, Marjolijn 26-06-11 Danitjuh: 34 jaar, Zwaag, Ismail 23-05-11 Lautje1980: 31 jaar,Hoorn , zwanger van een zoon, uitgerekend op 25-11-2011 . Fleur24: 27 jaar, Medemblik, L. 20-6-2009, zwanger van een zoon uitgerekend 14 oktober 2011 Mouschy:33 jaar, Zwaag, Ewout 28-04-06, Marijn 04-09-07, Arthur 16-07-09 Inkietoy: 36 jaar, Grootebroek, Cristan 24-03-2008 Verrassingsei: 28 jaar, Enkhuizen, Aaliyah 02-04-2011 Paradijsvogel: 26 jaar, Hoorn, Alana 05-04-10, Ayden 17-06-11 M1980: 31 jaar, Opmeer, Justen 04-06-03, Jenna 01-09-08, Jonie 16-08-2011 Elsie: 24 jaar,Opperdoes ,Sam 19-06-10 Sylvia1983: jaar, , Carola: 25 jaar, Zwaag, Dylano 29-11-2010 Barleeus: 30 jaar, Hoogwoud, Anouk 05-07-2011 Miekr: 31 jaar, wervershoof , Devin 22-05-2008 , Owen 01-06-2011
Welkom tamaramama! wat leuk een tweeling van een jongen een een meisje! Heel veel klus geluk samen! Verassingsei Gefeliciteerd met jullie 8 jaar samen zijn! En idd dan waardeer je meer de kleine dingen in het leven als je zo iets heftigs hebt mee gemaakt samen. Hebben jullie ook trouwplannen? Nog meiden gisteren naar de speeldag geweest in de stad? ik zou wel gaan met de jongens maar we hebben een behoorlijk druk weekeind gehad, dus ff een dagje rust. Is ook wel erg lekker! Onze hond is vandaag 15 jaar geworden! Ze heeft een nieuw kussen gehad haha!
@mouchy gefeliciteerd met je hond! las het al op hyves. hier vanmorgen boodschappen gedaan en nu samen met sam bij mijn ouders, sam ligt nu lekker te slapen. agfelopen nacht was ie weer 4x wakker, denk dat er weer kiezen aankomen, gister weer hele vieze luiers. hij is ook verkouden dus maar weer met luuf en neusspray aan de gang vanavond hopelijk slaapt ie dan beter.
@ moushy gefeliciteerd met je hond dat is al een behoorlijke leeftijd ik heb eigenlijk geen idee hoe oud honden kunnen worden @ elsie gezellig bij je ouders lekker dat sam ligt te slapen sneu dat hij weer zo vaak wakker was vanacht je zal zelf ook wel moe zijn dan hoop dat zijn verkoudheid snel over gaat hier deden we ook een ui op zijn kamertje leggen toen dylano verkouden was
hallo dames, ik kom net bij v.k vandaan. moet zo direct naar t ziekenhuis. er is een kans op zwangerschapsvergiftiging. moest over een stripje plassen en deze verkleurde toch best aardig. nu meot ik straks naar de poli. best wel zenuwachtig nu. maar je beter erheen gaan en t blijkt niks te zijn dan doorlopen met wel iets.
@carola ik doe idd ook afentoe een ui bij hem op de kamer hoor, en smeren met luuf en neusspray zodat ie goed kan ademen. @lautje succes in het ziekenhuis! heb dat ook 2x gehad bij sam, ze gaan bloedprikken bij je urine onderzoeken en je moet aan het ctg liggen een half uur of driekwartier ofzo. hoop voor je dat het niet al te druk is! dan hoef je niet zo lang te wachten.
Lautje, sterkte straks. Hopelijk valt het allemaal mee en anders zijn ze er iniedergeval op tijd bij. Ik ga voor je duimen. Elsie, pfff 4x wakker. Als het kiezen zijn hoop ik maar dat ze snel door zijn. Hopelijk is de verkoudheid ook snel weer beter. Sterkte! verassingsei, gefeliciteerd met jullie jubileum! Wat heftig vorig jaar zeg! Kan me voorstellen dat jullie er dit jaar een extra feestje van maken. Inkietoy, wat heerlijk vakantie! Veel plezier! Mouchy, gefeliciteerd met je hond. Dat is al een hele leeftijd zeg! Tricia, wat leuk een knippie gekocht. Ik maak ook graag kleertjes zelf. Ben nu eerst een dekentje aan het haken en daarna ga ik een drager maken. Daarna ga ik mee ook storten op leuke rokjes en jurkjes. Zo leuk!! Ben benieuwd naar je creaties!
carola@ inderdaad een ui..doormidden snijden en op hoofd hoogte naast het bedje leggen...kunnen ze adem halen lautje@ wat heftig meid,./.ik hoop dat alles goed is gegaan in het ZH....sterkte
Lautje succes. Verrassingsei gefeliciteerd Mouschy gefeliciteerd Carola het is verschillend maar vaak worden kleine hondjes gemakkelijk 16 en grote honden niet meer dan 9. Barleeus volgend weekeinde als het goed is stof kopen. Hier met mijn nieuwe autootje opgehaald. Straks boodschappen doen.
@elsie: hoop dat het gauw wat beter wordt bij jullie. @inkietoy: genieten jullie maar lekker van de welverdiende vakantie.hoop jullie snel weer ff te zien, dikke kus! @mouschy: das al een hele leeftijd, zag het inderdaad op hyves, gefeliciteerd met jullie hond. @tricia: ben benieuwd naar jullie nieuwe auto en naar je kleertjes die je gaat maken voor marjolijn. @lautje: jeetje meis, das schrikken! Heel veel sterkte en hoop dat het mee valt. @barleeus: ben ook wel benieuwd naar wat jij maakt/ heb gemaakt. @hier: iedereen bedankt voor de felicitaties, ben ook blij dat we deze hebben kunnen vieren hoor. En inderdaad zoals Smyltje (geloof ik) al zei: je leert de kleine dingetjes hierdoor beter waarderen. We genien nog elke dag van elkaar en onze kleine monster, das het alle belangrijkste. Verder weinig nieuws hier, ben moe...maar das niks nieuws hahaha.
nou dames, ben net terug van t ziekenhuis. wat was t erg druk zeg. maar mn bloed is ok. bloeddruk is voor mijzelf laag maar voor kindje prima. zwangerschapsvergiftiging hebben hun niet kunnen ontdekken. urine was niet helemaal helder ze vermoeden een blaasontsteking. waarom t testje bij vk dan pos gaf voor zwangerschapsvergiftiging konden ze niet helemaal duidelijk krijgen maar mn bloed en alles teste neg ervoor. ruim 30 min aan hartmonitor gelegen. was t op een gegeven moment erg zat, ongeveer 3uur in t ziekenhuis geweest. iedere keer iets deon en dan weer wachten. pff. hoefde nu niet meer te werken. had geen nut meer. nu woensdag weer werken. ga nu even bij ouders eten. ben helemaal kapot.
Lautje, dat is goed nieuws!!! Gelukkig is er niets aan de hand, zal wel even spannend geweest zijn. En helemaal gaar nu natuurlijk. Zo'n middagje ziekenhuis is altijd zo slopend. tricia, altijd leuk om stofjes uit te zoeken, maar denk voor de eerste probeersels ook eens aan oude shirtjes van jezelf. Of bijvoorbeeld van een oude spijkerbroek van je zelf kan je makkelijk een mini spijkerbroekje of rokje maken. De kleertjes zijn nu nog zo klein! Ik heb hier een paar linkjes naar makkelijk te maken kleertjes. Ik ga ze iniedergeval zeker maken, maar moet eerst nog andere dingen afmaken. Wil een beetje te veel tegelijkertijd Free Simple Baby Pants Pattern to Sew ikat bag: How To Sew Shorts MADE: TUTORIAL: the 90 minute Shirt mama saartje: ook een supersnel rimpelrokje? (tutorial) verassingsei, ik maak van alles. Vind eigenlijk alles leuk. Zal even wat foto's plaatsen. Een country blouse en een gehaakte knuffel. Kan maar 2 bijlagen toeveoegen dus ik ga nog even een bericht plaatsen.