Het klinkt alsof het gezellig was meiden volgende keer wil ik er ook bij zijn hoor! Het zwemmen was leuk! Anouk was wel iets te veel onder de indruk van alles om er van te kunnen genieten. hihi.. en ze was zóó moe. Ik heb haar na afloop in de kleedkamer nog even aan de borst gehad zodat ze thuis gelijk naar haar bed kon. Ze sliep al voor we het zwembad uit waren, ze heeft tot half 2 geslapen. @smyltje, dit is makkelijker denk ik. Dit was ik
@ elsie ja rond die tijd heb ik ook op de dampte gezeten dus dan kunnen we elkaar waarscheinlijk daar van ik deed uiterlijke verzorging wilde graag kapster worden en nu ben ik huis mama haha en jij ?? welke richting zat jij
Was zekers gezellig meiden! Ismail ligt op de bank op zijn buik lekker te slapen. Ik heb ondertussen schoongemaakt en manlief gaat straks stofzuigen en dweilen. Moest hem toch wakker maken toen ik thuis was??? Nu dat ik weg ging lag hij alweer op de bank te slapen Ben eventjes bij moeders thuis, post enz.. ff doen. Gelijk de babybox van de etos uit geprint en formulieren voor de dialyse in Groningen. Ga nu maar ff boodschapjes doen en dan weer naar huis toe. Hopelijk slaapt manlief niet te diep zodat hij Ismail wel hoort hahahaha
Nou Alana wilde niet slapen, die was teveel onder de indruk... Heb haar er weer uit gehaald, ze ligt nu weer te krijsen in bed. Ze heeft er geen zin in vandaag... Hoop dat ze zo nog even een uurtje (lieverd 2 uurtjes natuurlijk ) mee pakt. Soms is het even stil en soms opeens weer schreeuwen, huilen en krijsen...
@paradijsvogel wat vervelend dat alana niet wilde slapen. gelukkig nu wel sam sliep in de auto al, en ben benieuwd hoe ie bij schoonmoeder geslapen heeft.
@barleeus. Had ik een ander in mn hoofd! Maar goed dat ik geen gedag had gezegd was het Anouk die toen ging huilen met op de buik zwemmen? Ik was degene die te laat was hahahaha
Was erg gezellig jammer dat ik vroeg weg moest. Ze sliep in de auto en bij massage was ze iets onrustig. Ik had jacky meegenomen zodat ze met haar zusje kon spelen. Allemaal erg leuk en gezellig en na 5 minuten lag ze in het water ze vergat de bocht te nemen in de tuin Hahaha vanavond naar SLAGERIJ VAN KAMPEN!!!!
hi meiden, ik vond het erg leuk om jullie in het echie te zien ik moet wel eerst even de kat uit de boom kijken zeg maar haha maar vond het erg gezellig! hier me huisje beetje opgeruimd en samen met senna in de tuin gezeten lekker in de schaduw! me mannetje is vanavond weg dus ga met een vriendin samen eten wel zo gezellig xx sky
zo ik zit! sam ligt op bed, hoop dat ie lekker slaapt. vanmiddag wat dingen in huis gedaan en nog even in de tuin gezeten. nu gtst kijken
was echt gezellig dames!! volgende keer hier hoor! zal eens ff wat dagen opschrijven dat ik kan: in oktober: za 15 in de middag zo 16 vanaf 17 e kan ook doordeweeks. dan nog 30 oktober in november : 5 of 6 za of zo verder nog geen idee. ligt aan de planning van de kleine man in mn buik. @mouschy gezellig dat ik je tegen kwam bij school. schoonzus vond jouw kids echt zo mooi. ze had geloof marijn ? je middelste al wel eens gezien in de klas. mevrouw kwam tot de conclusie dat ze meer aandacht moest besteden aan haar zoontje. meer met hem lezen en een bedtijd ritueel moest gaan doen. hij is deze week op nieuwe school enorm veranderd. ik hoop voor hem dat t zo goed blijft gaan. dames wat zijn jullie kids toch schattig! echt leuk om ze zo allemaal weer te zien. @danitjuh Ismail helemaal moe? wat n schat toch ook! hoop dat ze 10 okt snel wat kunnen vinden en wat kunnen doen. arm kereltje. zo
Fleur gefeliciteerd!!!! leuke naam!!!! vanmiddag nog ruim 1uur in de wachtkamer gezeten bij huisarts. pff. had gebeld voor herhalingsrecept mn blaasontsteking is nog niet over. ik eerst naar apotheek. die zeggen nee kan niet moet eerst urine inleveren nog n keer. nou prima, maandag dan? nee moest nu was belangrijk om door te gaan met behandeling. nou prima ik naar huisarts naar boven in potje piesen inleveren. zegt assistente graag even wachten dokter komt zo recept brengen. nou dat zo was dus erg veel later. hij behandelde eerst andere patienten waaronder een bang oud vrouwtje. ik maar wachten. denk hij is t vergeten. maar nee toen iedereen aan de beurt was geweest mocht ik komen. overleggen over klachten en gezegd je moet nu urine inleveren in ziekenhuis. nou ja dat ook allemaal weer gedaan. nu weer A.b kuur mee. vind t helemaal niks.
Fleur gefeliciteerd met de geboorte van Onno!!! Had op hyves al gezien wat een prachtkereltje je op de wereld hebt gezet! Geniet van je kraamtijd! Smyltje dat is altijd leuk broekjes scoren hihi.. Ik heb me toch een partij leesboeken, genre: streekromans. Iemand van het ziekenhuis krijgt een paar boeken en de rest gaat naar Noppes toe. Dan doe ik er een ander een plezier mee. Tricia je zit er ondertussen al maar veel plezier! Hihihi grappig hoppaaaa zo de sloot in Norwegian natuurlijk moet je eerst de kat uit de boom kijken. Maar zoals je gemerkt hebt staan onze monden niet stil De vorige keer was eigenlijk niemand nog niet klaar met praten hihihi.. En dan is Verrassingsei er nog niet eens bij want man oh man die kan echt een partijtje lullen Elsie fijn dat Sam nu slaapt. Oh ook lekker in de tuin gezeten! Heerlijk. Lautje ja hij was best wel moe. Heeft toch 2 uurtjes op de bank lopen pitten dus dat vondt mama niet erg hahaha... Hmm fijn dat je lang moet wachten bij de huisarts. En toch uiteindelijk naar het ziekenhuis. Hadden ze beter gelijk kunnen zeggen toch. Ohh ja de datums ik moet ze eventjes nakijken in mijn agenda ahaha.. Dus rest van de meiden vul maar weer een lijstje in! Nou Ismail heeft heerlijk op het balkon op het speelkleed gelegen en lekker gespeeld. Toen in de wipper gelegd en sliep hij op het balkon. Daarna nog ruim half uur met papa lopen dansen en dan zie je hem helemaal geniet. Om 7 uur badje klaar gemaakt en hoppaaaaa fles erin en snurken maar hahahaha.. Manlief ligt ook op de bank naast mij te snurken en of ik dan eventjes van de bank wil gaan want dan kan hij languit liggen hihihi.. Ik ga ook zo heerlijk naar bed toe. Ben helemaal rozig van het buiten zijn.