westfriese mama's en toekomstige mama's deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tricia82, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    danitjuh, heel veel sterkte. Hopelijk is er makkelijk wat aan te doen en gaat het snel beter. Heel goed dat je op je strepen bent gaan staan! Knap hoor!

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@danitjuh heel veel sterkte! ik hoop voor jullie dat er wat aan te doen is. balen dat je niet mag blijven slapen!

3. carola1985

carola1985 Actief lid

29 aug 2011
    120
    0
    0
    schoonmaakster
    zwaag (noord-holland
    @ danitjuh veel sterke tis zker balen dat je niet mag blijven slapen hoop ook voor jullie dat ze er wat aan kunnen doen

4. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    administratief medewerker
    grootebroek
    danitjuh@ goed dat je op je strepen bent gaan staan....arme knul hij zal wel veel pijn hebben en daarom ook een angst hebben ontwikkeld om te poepen....wel raar dat je niet mag blijven slapen.....ik hoop dat alles nu beter gaat
    heel veel sterkte....

5. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ook hier: sterkte danitjuh!

6. carola1985

carola1985 Actief lid

29 aug 2011
    120
    0
    0
    schoonmaakster
    zwaag (noord-holland
    @ smyltje waar woon jij in zwaag ook in de tuinenbuurt ??:D

7. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Hij ligt in Hoorn gewoon op kind en jeugd.
    Ik mag niet blijven slapen omdat ze hem willen observeren met het huilen. Want ik pak hem natuurlijk op als hij huilt. Gelukkig hebben ze vandaag al gezien dat hij na zijn fles flinke krampen krijgt en heel erg aan het huilen is. Ze gaan ook overleggen met het AMC over zijn kontje en eventueel zijn darmen. Als hij toch onder narcose gaat voor zijn operatie dan gaan ze misschien ook in zijn darmen kijken.

Nou ik kruip maar eens het bed in.

Smyltje haha sorry Ninthe :D En is het gelukt met de fles?

Inkietoy fijn dat je schoonmoeder weer thuis is. Hmm schilderen. Hier moet nog steeds een deur geschilderd worden.

Lautje ja Ismail zoekt het wel uit hoor. Bij mijn moeder en bij Tano lekker poepen en ik krijg altijd maar kleine prut beetjes hihihi Je komt op een gegeven moment echt een kinderwagen tegen die je wilt hebben.

Zwemmen: ik vindt het belachelijk duur! Maar ja als de kleintjes het lekker vinden :D

Tricia wat is slagerij van kampen :)

Elsie snotter de snotter. Ik ken het. Komt bij mij door het weer. Dan weer koud dan weer warm! Gek wordt ik ervan.

Carola De tuinenbuurt is goed vertegenwoordigd :D ennuhh Mouschy kan je info geven over het buurtfeest ;)

8. tricia82

tricia82 Niet meer actief

Danitjuh zou idd wel handig zijn als hij alles in 1 x krijgt.
    Slagerij van kampen is een groep die een verhaal vertelt met drummen.
    Het is alleen slagwerk.
    Op mijn hyves staat een filmpje.

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

nou hier nog steeds snotter de snotter:( ookal hoofdpijn... sam heeft sinds gisteravond ook verhoging dus ook hij is niet lekker, hele rode wangen. moest er 3x uit vannacht dus dat word tussen de middag maar weer een dutje doen.

10. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    Hoi

Ga zo ff alles doorlezen,heb 3 dagen zonder internet gezeten,ziggo is net geweest,dat was even afzien de laatste dagen:D

11. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Hey meiden, ff een ego berichtje:

Al weken (eigenlijk al vanaf de bevalling) voel ik me niet zo goed als dat zou moeten.
    Een beetje op en af natuurlijk en iedereen vertelde mij dat dit er gewoon bij hoort en dat het allemaal vanzelf weer overgaat of zou gaan.
    Efin ik heb daar op vertrouwd, maar bleef me heel erg rot voelen.
    Nu begon ik echt heel erg somber te worden en steeds lustelozer en kreeg steeds meer last van stemmingswisselingen enzovoort.
    En er waren nog wat dingen die speelde waaronder blijvend bloedverlies en een aantal dingen die ik te persoonlijk vind om op het forum te zetten.
    Ik begon hierdoor te denken dat ik misschien een PND had....

Dit omdat ik in het verleden ook wel eens een depressie heb gehad, dus daar niet geheel onbekend mee ben.
    Maar ja zoals ik van de week al schreef spelen hier ook een aantal zeer vervelende dingen prive waar ik niet over kan/wil uitwijden.
    Al met al al moeilijk om te bepalen waar nou wat vandaan kwam.

Afgelopen woensdag toch maar even naar de HA gegaan en met hem overlegd over hoe en wat.
    Zeg hij tegen mij: 'is er al op je schildklier geprikt door de gyn?'
    Nee hoezo?
    'nou dan wil ik dat toch wel even doen, misschien is die wel ontregelt en komen daar al je vage klachten vandaan van de afgelopen tijd.'

Dus ik dacht je doet maar....
    Gisteren ochtend maar naar het lab geweest om te prikken en ben net gebeld door de huisarts:
    'mevrouw sorry dat we u telefonisch storen, maar we hebben belangrijk nieuws. Uw schildklier werkt te traag en u moet DIRECT aan de medicatie.'
    Deze wordt met spoed naar de apotheek gefaxt en kunt u later op de middag gelijk ophalen.
    Ook moet u volgende week weer gelijk terug komen bij de dokter, dus we willen gelijk een afspraak maken met u voor vrijdag...

Huh? okeeey....
    Deze had ik dus totaal niet verwacht!!!
    Al die tijd dat ik me klote voel en met mn ziel soms onder mn arm heb gelopen is op te lossen met een pilletje???
    Ik heb gegoogeld (jaja ik weet het niet altijd handig...maar in dit geval wel)
    En de lijst met problemen die naar voren komen (onder andere mijn vorm van reuma) staan onder de symptomen lijst van een te traag werkende schildklier.
    Dus mijn gedachte was gelijk van het zal toch niet al die tijd al zo zijn?
    Das even afwachten natuurlijk, hoor ik van de week wel weer verder.

Ben me rot geschrokken omdat ze me gebeld hebben (dat verwacht je gewoon niet), maar aan de andere kant gaat er nu iets gebeuren.

Hoop dat ik me sneller fitter en beter in mn vel ga voelen, want op instorten staan is ook niet erg prettig.

Sorry voor mn ego verhaal die ook nog eens best lang is geworden, maar moest het even van me af schrijven.
    Bedankt voor het lezen meiden!

Liefs Verrassingsei

12. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    knuffel! Als je eens gewoon 1 op 1 je verhaal kwijt wilt kan je altijd hier terecht! Hoop voor je dat de pilletjes werken! Nogmaals een dikke knuffel!

13. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Met hier bedoelde ik eigenlijk bij mij thuis ofzo... ;)

14. verrassingsei

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Das heel lief van je meis!
    Kan ik erg waarderen hoor.
    Wil wel een keertje op visite komen hoor, maar dan gewoon een keertje voor de gezelligheid hahahaha.

Maar eerst dit voorlopig maar even afwachten en tot die tijd rustig aan!

15. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Verrassing dat is zeker een hele domper zeg! Wel goed dat er gelijk actie word ondernomen! Welke medicijn heb je als ik vragen mag??

Hier ff wasje opgehangen buiten en dan zo weer met manlief naar Ismail toe. Dan gaat hij in bad en wordt er door iemand met video opgenomen. Ze hebben overleg gehad met het amc en daar hoor ik woensdag wel het fijne van.

16. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is goed meis! Doe maar rustig aan...

17. verrassingsei

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    @Danitjuh: Weet nog niet welk medicijn ik heb, ik moet het nog ophalen.
    Dat kan pas eind van de middag...
    Zodra ik het heb zal ik het even posten (als ik het niet vergeet:p)

18. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    @danitjuh:sterkte met je ventje.
    @verassingsei:jij ook sterkte,rustig aan.
    @fleur:bij Justen&Jenna begon de bevalling met gebroken vliezen verder geen vootekenen,En met Jonie had ik een dag of 2 3 ook het gevoel dat ik ongi moest worden,hoe lang moet je nu nog??

19. tricia82

tricia82 Niet meer actief

verrassingsei@ jeetje das niet niks als je er al waarschijnlijk de hele tijd mee loop en dan nu een pilletje kan krijgen.
    mag je nog wel borstvoeding geven met die pillen?
    een hele dikke knuffel van mij en uh je weet het he xxxx

hier@ net even met jacky en marjolijn naar het streekbos geweest.
    het was weer de eerste keer dat jacky bewust los mocht na een jaar.
    samen met nog iemand waar ik mee had afgesproken waren we lekker aan het wandelen.
    en jacky had een plezier lekker in het water geweest en de bosjes in gedoken en daarna weer lekker het water in.
    en wat me opviel is dat ze normaal dus ECHT NIET luisterd.
    en als ik haar nu riep kwam ze eigenlijk wel naar mij toe.
    misschien dat het ook wel te maken heeft met marjolijn want ze zou normaal echt niet komen als er nog een hond bij haar is.
    en nu kwam ze een aantal keer dat ik haar riep.
    ben zo trots op mij hondenmeisje.

20. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @verrassingsei. dat zal schrikken zijn geweest! hopelijk voel je je snel beter als je de pillen hebt. knuf!
    @carols. nee, ik woon in de bangert/oosterpolder
    @danitjuh. hoe is t nu met Ismael?
    @tricia. wat een knap hondenmeisje :D
    @hier. ik merk dat ik steeds zo giga moe ben als ik 's morgens vroeg opsta. ik vraag me echt af hoe dat moet als ik weer ga werken.. dan moet ik 3 dagen vroeg eruit en dus 3 dagen werken (25 kids van half 9 tot 2 uur). maar ff aanzien..

Deel Deze Pagina