westfriese mama's en toekomstige mama's deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tricia82, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    hey meis,
    wat heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat daar.
    kan me voorstellen dat het een beetje een paniek situatie is geweest, maar wel super dat er zo snel en goed gereageerd is.
    lijkt mij ook een gekke gewaarwording om nu al thuis teijn met onno, terwijl lois langer moest blijven.
    gelukkig is dit ook niet met elkaar te vergelijken.
    blijf vooral lekker genieten en kom heerlijk tot rust en we zien/lezen je gauw weer!

2. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Ff snel want ik ben kapot. Erg kort nachtje gehad dus duik mn bed in!

Fijn wat van je te lezen fleur!

En goed gedaan hoor verrassingsei!!

3. tricia82

tricia82 Niet meer actief

Fleur heerlijk dat je nu zo kunt genieten.

Verrassingsei wat heerlijk dat je het zolang al kunt geven.

Deen grappig zoals elsie over mijn filiaal praat haha.
    Ze wilde op zondag van 8 TOT 21 open maar dat werd terug gedraaid haha.

Hier mijn autootje staat naast het huis en ben halverwege met het jurkje.

4. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Zo ik lig uitgeteld op de bank en zo in me bed. De kookworkshop was wel gezellig. Lekker gegeten en daarna nog aangeschoven bij onze eigen bbq hahaha.. Ik stink nu lekker naar de knoflook :D

Lautje hahaha ja dat klopt. Aardappels gaat je kalium de hoogte in. Ik doe meestal 3 aardappeltjes en dan flinke berg groente hihi.. Hij vondt het wel gezellig neem ik aan hahahaha.. Sta nog op de foto met hem hihihi.. en heb wat foto's gemaakt.

Verrassing gaat zeker snel zeg! Jeetje waar is die tijd gebleven!

Fleur lekker thuis geniet ervan!

Smyltje weltrusten hahahaaha

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@tricia tis echt zo! welke dagen werkte je nou ook alweer?

6. tricia82

Elsie woensdag 12 tot 18 pauze ergens tussen half 3 en 3 uur meestal, donderdag en vrijdag van 18 tot 21.

7. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    even een kort berichtje hier,

farid vond t erg gezellig t koken. had nog wel trek zei hij na t eten. ik was om 21uur terug zat meneer lekker aan de chips.
    ff gezegd dat ie maar brood moest pakken.
    maar hij vond t erg gezellig! dus geslaagde middag alsnog.

ik heb t ook erg gezellig gehad met mn collegatjes.
    beetje over werk gepraat over van alles en nog wat.
    lekker vega gegeten. erg gezellig.
    ben nu echt moe. maar wacht tot 23uur met slapen vanwege mn medicijnen. anders nu slapen en dan weer wakker. dat wordt ook niks. morgen naar verloskundige en erna vergadering. bleghhh geen zin in vergadering.

8. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Fleur, wat goed om te lezen dat je weer thuis bent en zo aan het genieten :D

Tricia, ik ben benieuwd naar het jurkje. Heb ook de knippie gehaald en vond hem ook heel leuk. Misschien ga ik die ook nog maken voor van de winter. Mijn gehaakte dekentje is inmiddels af, zal morgen even een foto plaatsen. Nu ga ik eerst nog een drager maken en daarna heb ik weer tijd voor iets nieuws.

Danitjuh, wat leuk een kookworkshop. Heb je wat leuks geleerd?

Paradijsvogel. Hopelijk gaat het snel weer beter met je kindjes. Het is ook niet zo gek dat we verkouden worden met dit weer. Hier kunnen we toch niet aan wennen? Van de week wordt het ineens weer 15 graden hoorde ik. Daar worden weer heel veel mensen ziek van.

elsie, wat schattig van sam en leuk als ze ineens weer iets nieuws gaan doen.

9. tricia82

Barleeus welke stof ga jij gebruiken? Ik heb een zacht stofje.
    En waar haal jij altijd stof?

10. tricia82

danitjuh waar blijven de fotos? ;)

11. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
  12. tricia82

Fleece is te warm moet je echt niet doen.
    Ze mogen ook nooit onder een fleecedeken liggen.

13. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Tricia ik zal ze snel mogelijk op onze site zetten :p

Hier moet ik de bende van de bbq nog opruimen. Lag namelijk om 9 uur al in bed :cool:

Maar heb er nu nog geen zin in :D Ik ga eerst lekker film kijken step up 3d :D en als manlief wakker is dan ga ik pas opruimen.

14. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    hi meiden.

ben ik weer na een druk weekend:D
    Gister nog even naar mijn ouders geweest daar
    lekker gegeten. en senna was heel zoet in der wagen
    daar ben ik voor het eerst met senna in bad geweest ze vond het heerlijk. En ze hield het lang vol we hebben 20 minuten lekker gepoedeld:D en toen was ze het nog niet zat.

daar lekker de pyama aan en slaapzak en der flesje. en terug in de auto viel ze in slaap dus thuis konden we der zo overbrengen naar der bedje. en vanmorgen om 8 uur moest ik der wakker maken voor de eerste voeding:) slaapkoppie.

ben wel een beetje teleurgesteld in het weer. tis maar somber.
    hoop dat de zon vandaag nog een beetje gaat doorbreken dit is ook niks.

fijne dag allemaal!!

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi!!!

het is idd niet echt zo lekker weer als van het weekend!
    vanmiddag komt mijn moeder gezellig langs.

vanmorgen alle boodschappen gedaan samen met sam. straks alleen nog ff brood halen.

16. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    nou net naar vk geweest. alles is gewoon een keer goed.
    niks teveel gewicht. ze zegt das heel normaal als je vocht vast houd. nou hehehe ben ik toch een keer normaal.
    dat scheelt weer straks vergadering. vind ik nu niet zo erg als t weer zo blijft :) als t zonnetje zich laat zien heb ik er echt geen zin meer in! maar ik hoop voor jullie allemaal dat t zonnetje zich hier in hoorn en omstreken laat zien. met uitzondering van purmerend straks!!!

morgen naar efteling. mn vader is mn rolstoel aan t halen nu. clienten hebben nu al discussies over wie me gaat duwen.
    nou niemand van hun :) collega's liever. spijt me zeer maar ik wil toch niet voor client aangezien worden.

@danitjuh joh kon je man de bbq niet opruimen? als jij al om 21uur in bed lag, is hij denk ik nog even doorgegaan??

have a nice day!!!!!

17. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland

Ja weet je ik herkende je wel, maar had geen idee meer waar van, stom he! Dus vandaar mijn late reactie haha! Maar wat heb je een mooie buik! Je straalde helemaal!
    Marijn zit nu in groep 1, erg leuke klas, en veel kindjes die we kennen van de psz en van zwemmen ook. Ewout zit nu in groep 2. Ook een hele leuke klas, maar daar ken ik weinig kindjes in.
    Ik ben blij dat we zijn overgestapt naar de Montessori school!

Ik vind het leuk om volgende keer mee te gaan met de minimeeting. Alleen op de maandag en vrijdag heb ik oppaskids dus dat gaat niet.
    Ik heb ook mega dun haar dus kapper heb ik niet nodig, wil het weer laten groeien ook ;)

Veel plezier morgen in de Efteling!!!:D

Ewout bij de Shoeby :D
    Bekijk bijlage 187257

18. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Goed dat je het zegt dan ga ik een ander lekker zacht stofje zoeken. Als ik in hoorn ben dan loop ik wel even langs Anjo Kleinvak, weet alleen niet of ze nog veel stof hebben op hun nieuwe locatie.

19. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Owen heeft vanochtend voor de 1e keer een fruithapje gekregen. (banaan)
    hij vond het heerlijk, mondje bleef open gaan en kon bijna niet snel genoeg.
    Fototoestel paraat voor het zure gezichtje, maar nee die kwam niet. Maar evengoed wel mooie foto's van hem.

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

wat een rust hier!

@mouchy wat een leuke foto!

sam ligt lekker te slapen:) zo ff gtst kijken.

Deel Deze Pagina