westfriese mama's en toekomstige mama's deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tricia82, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    @smyltje:hier ook al bijna 6 weken mn bed niet uit te branden,nee zelf niet met een baby:Dzodra zij haar flesje om 7uur heeft gehad gaat jonie en ook moeders weer lekker dr bed in,justen gaat om half 9 uit bed en aangekleed naar beneden en ik start pas om half 10 eerst mezelf dan Jenna en dan ff eten allemaal en dan de kleinste spruit uit bed en in bad,dat was de ochtend pff.

Dus als maandag de scholen weer beginnen dan kom ik weer in mn ritme,dan moet ik eruit en dan heb ik weer wat aan mn ochtend,dus ik denk als jij weer in je ritme bent dan zal je ws een stuk minder moe zijn.

Werse maar weer maandag,Ik hoef pas in december weer:D

2. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    heb de medicijnen opgehaald en ik heb: thyrax Duottab 0.025 mg gekregen en moet deze 2 weken 1x daags 1 slikken en dan daarna 1x daags 2.
    En in de tussentijd dus weer naar de dokter.

Dan zal ik wel horen wat verder de bedoeling is.
    Wat ik gelezen heb moet deze medicatie voorzichtig verhoogd worden tot de goede dosering is bereikt.

Meiden jullie zijn allemaal lief,thanks!!!

3. tricia82

tricia82 Niet meer actief

verrassingsei@ hopelijk gaat het snel beter.

4. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Verrassing ik heb ook thyrax ;) je zal je hopelijk snel weer beter voelen. En als het met Ismail weer helemaal goed gaat ahummmmmm dan kom ik lekker een middagje bij jullie vertoeven :cool:

Met Ismail gaat het wel goed. Hij loopt wel ontiegelijk veel te persen. Hij slaapt nu ook een stuk rustiger. We moeten zijn ritme heel anders doen. Dus eerst eten, dan lekker zitten bij ons/spelen. Zodra hij moe wordt dan moeten we hem inbakeren en in zijn bedje leggen. Dan een spuugdoekje over zijn hoofdje zodat hij geen oogcontact kan maken. Onze hand op zijn hoofdje en dan valt hij zo in slaap.

5. carola1985

carola1985 Actief lid

29 aug 2011
    120
    0
    0
    schoonmaakster
    zwaag (noord-holland
    @ verrassingei hoop dat je je snel beter gaat voelen
    @ danitjuh ik denk dat ik je huis gespot heb haha :) ging met de bus langs denk zal is op letten haha verder hoop ik dat het snel goed komt met je kleine mannetje

@ hier gaat alles super vandaag lekker naar de kinderboerderij geweest dylano vond het geweldig

verder wil ik iedereen een fijn weekend wensen

6. verrassingsei

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Wist helemaal niet dat je ook schildklier problemen had;)
    En tuurlijk meis, geeft helemaal niets dat je nu niet kan komen, dat begrijp ik als geen ander....
    En ik kijk uit naar de dag dat je langs komt, want dat zou ook betekenen dat Ismail ook helemaal goed gaat:)

7. verrassingsei

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    dank je wel carola1985

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@verassingei jeetje meid dat is schrikken! maar hoop dat de pillen hun werkt gaan doen.

hier vanmiddag naar de speeltuin geweest met dochter van mijn vriend en sam:) sam heeft alleen koorts door de kiezen 39 graden dus heb hem op bed gelegd met een zetpil, alleen hij slaapt nog niet, hij jengelt een beetje dus ik laat hem maar ff gaan.

9. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    M1980: Dan heb je mazzel, wij hebben sinds twee weken weer internet. Daarvoor heeft het het 10 weken niet gedaan. We hadden ook geen tv en telefoon :x Bedankt voor de snelle service ziggo...

10. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    verrassingsei, hopelijk gaat het snel werken en ga je je weer wat beter voelen.

danitjuh, fijn dat het wat beter met hem gaat. Zo sneu als ze zich niet lekker voelen.

elsie22, leuk naar de speeltuin. Hopelijk komen zijn kiezen snel door en zakt de koorts weer. Dat ze zich toch zo beroerd kunnen voelen van het doorkomen. Ben benieuwd wat ons nog te wachten staat. Wanneer kunnen we het eerste tandje eigenlijk verwachten?

carola1985, leuk naar de dierentuin. Dat blijft toch geweldig hè :D

Hier ook een lekker dagje gehad. Voor het eerst weer op mijn paard gezeten na een jaar ofzo en lekker hard gelopen. Ik heb heel erg veel mazzel want het kan allebei bij mijn ouders thuis dus als Anouk slaapt kan ik lekker mijn gang gaan. En oma vind het ook helemáál niet erg om even op te letten.
    Vanmiddag lekker uitgebreid de tijd genomen om haar lekker te badderen en te knuffelen en daarna nog lekker gewandeld met de hond en Anouk in de draagdoek.
    Heerlijk dus!

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@barleus meestal tussen de 6 en 9 maanden komt het eerste tandje door. sam had van de tandjes niet zoveel last maar van de kiezen dus des te erger:(

12. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    @barleeus:Je word wel gek van ziggo,gebeurd wel vaker,en het irritante is u kunt gratis bellen via de telefoon van ziggo,naar ziggo,maar als je geen internet hebt dus ook geen foon,dan mag je fijn mobiel bellen dus dubbele kosten en de wachttijd is vaak ook lang.Tv deed t gelukkig wel vorig jaar hebben we een week van alles niet gehad.

13. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Ziggo: daarom hebben wij dus een schotelantenne aangeschaft! Werd doodziek van Ziggo!

Elsie ohh arme Sam! Hopelijk voelt hij zich snel beter!

Carola er stond ook een wasrek op het balkon dus hihihi

Verrassing ja ik heb ook een schildklierprobleem alleen vraag ik mezelf nu af of hij te snel of te traag werkt :D Zal het eens vragen morgen op de dialyse ;)

Ismail wou net niet slapen :D Heeft ook zijn fles wat later gehad. Ach ja hij sliep wel toen ik weg ging hoor. Maar heel onrustig. Had godzijdank ook weer een heerlijk poepluier. Nu ga ik morgenochtend voor de dialyse ff om het hoekje kijken hoe het gaat met hem. En dan dus dialyseren en dan weer heen. Mijn moeder komt ook nog maar ik weet niet hoe laat.

Nou ik kruip lekker me bedje in met een boek! Nu ff ervan nemen hihihi

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@danitjuh ik hoop dat ismail ook snel weer gewoon lekker bij jullie thuis is!

sam slaapt gelukkig en hoop dat ie vannacht beter slaapt, afgelopen nacht mocht ik er 3x uit.

ga zo lekker naar bed ben moe door die nachten dat ik eruit moet dus nu ff op tijd en hopelijk morgen weer lekker uitgerust!

fijn weekend! zal er niet heel veel zijn van het weekend!

15. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Elsie slaap lekker joh!

Nou het zal nog wel eventjes duren voordat Ismail mee naar huis mag. Ze gaan als het goed is ook kijken als hij geopereerd wordt. Dus ik hoor dat woensdag. Daarna moet hij weer terug naar het WFG. En dan kijken ze hoe zijn ritme is. Die willen ze erin hebben voordat hij mee naar huis mag. Dat is voor mij ook erg belangrijk. Ach we merken het wel.

16. tricia82

tricia82 Niet meer actief

Ziggo gelukkig hebben wij dat niet ja soms 1 dagje.

Barleeus je heb een paard COOL!! ja paardengek hier maar helaas geen geld om te kunnen rijden of een eigen paard te hebben.
    7 jaar terug een buitenrit gemaakt op het strand dat was een wens van mij heb alleen wel moeten liegen om mee te doen
    Ik zei dat ik jaren heb gereden en dat was ook niet gelogen maar ik had al bijna 10 jaar niet gereden ;) maar een SPIERPIJN!!!

17. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    administratief medewerker
    grootebroek
    verrassing@ wat een verhaal..heb net even gebeld met verrassingman..voor meer uitleg
    heel veel stekte en als je wil praten bel je me!!!

danitjuh@ arme knul...hoop dat een evt operatie gaat helpen..
    heel veel sterkte en ik hoop dat je hem snel weer thuis mag hebben

18. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Meiden wat een lekker weer buiten zeg!!!!!

Ik ga zo vragen of ik lekker eventjes naar buiten mag.

Me moeder komt zo ook eventjes.

Verder niet veel te melden

19. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Tricia82, Mijn ouders hebben in 2005 in De Weere een boerderijtje gekocht. Daar staan de paarden. Anders had ik het ook niet kunnen betalen. Ik heb gewoon geluk wat dat betreft. We hebben een groot paard (kwpn'er) een middelgrote (haflinger) hier rij ik het meest op. Heb hem ook zelf ingereden en een heel klein paardje (kruising shet met fallabella) Erg gezellig dus. Ik ben er heel blij mee. :D

danitjuh, het is zeker lekker weer. Hopelijk mag je even naar buiten.

Iedereen een goed weekend, we gaan vanmiddag lekker naar mijn ouders om te bbq'en. Het zal wel de laatste keer zijn dit jaar, dus we gaan er nog even van genieten.

Liefs

20. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    @verrassing hoop dat je medicijnen goed werken.
    dat je in ieder geval wat beter voelt. vervelend dat er prive weer veel speelt hoop dat t snel opgelost kan worden. denk dat t dan met jouw ook stukke beter zal gaan! sterkte

@danitjuh goed dat je op je strepen bent gaan staan hoor! laten ze nu dat kleine mannetje van je maar helemaal beter maken en dan als t achter de rug is naar huis. beter nu even goed en helaas weer in t ziekenhuis dan snel naar huis en weer problemen. hoop dat ze wel snel er iets aan kunnen doen. pff vreselijk toch als je niet kan poepen vooral bij zon kleintje.

@elsie sterkte met sam hoop dat zn koorts wat zakt!
    @barleeus wat gaaf zeg paarden! echt super dat je kunt rijden bij je ouders!

@hier ik was helemaal ka[ot vandaag had me voorgenomen lekker lang te slapen tot 10.30 (schaam schaam :) ) komt mn vriend dood leuk om 9.30 binnenstappen goedemorgen schat! nou hij kreeg geen goede morgen terug maar een snauw. sorry was nog helemaal in dromenland voor je me wakker maakte.

(we slapen apart sinds een tijdje. als hij sóchtends terug komt van dialyse kan ik anders niet meer slapen en heb ik echt slaap te kort. hij komt meestal rond 6.30/6.45 terug en wil dan nog slapen omdat hij neit goed slaapt in z'huis. hij slaapt dan vaak nog tot ongeveer 9.30/10.uur soms. ik ben er meestal wel eerder uit en dan wordt hij ook weer niet wakker van mij. )

verder gister weer gaan werken, viel me best zwaar. dacht dat ik t allemaal wel zal redden met mn papier werk om alles af te hebben tussen 9 en 16 . maar nee er was zoveel te doen en bij te lezen en bij te kletsen. tone moest ik ook nog met manager gesprek over mn functioneren. had gelukkig net formulier stiekem ingevuld :) er is nu besloten dat ik om de dag werk en boventallig sta. ik doe wat ik kan en dat is voornamelijk administratie. verder was t al lekker chaotisch. mijn cliente zal naar haar zus gaan stond in de agenda. nou leuk. was er alleen geen taxi geregeld, een collega dacht laura komt vrijdag weer dus die doet t wel. ja geen probl maar dan meot je schrijvan taxi moet nog besteld worden. iritant!!!

zo nu ff in de tuin met mn boek, ben ondertussen ook 16and pregnant aan t kijken op mtv.

Deel Deze Pagina