westfriese mama's en toekomstige mama's deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tricia82, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@danitjuh ik ben ook helemaal klaar met haar! en idd heb een paar nieuwe vriendinnen:D handig zo'n forum:D

2. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    senna weegt nu 5120 en is 57cm:D flinke dame he!

3. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    hey meiden,

Allereerst wil ik iedereen die mij vandaag een berichtje heeft gestuurd om haar medeleven te tonen heel erg bedanken.
    Doet me zooooo goed om te merken dat jullie meeleven terwijl we elkaar nog niet zo heel lang kennen.
    Kunnen mensen die langer in mijn leven zijn nog van leren!

Maar goed dat merk je vaak wel in dit soort tijden hoor.

Verder heb ik niet heel veel te zeggen eigenlijk,ben leeg.
    Ben heel erg moe en ben echt op,geestelijk als lichamelijk.
    Het is een onwijs zware dag geweest,maar het afscheid is heel erg mooi geweest.
    Nu komt helaas het allermoeilijkste: verwerken en wennen aan het feit dat mn (stief)broertje er niet meer is en das verdomde zwaar.
    Met alle problemen die er al zijn (schildklier,reuma, vriendlief die ziek is,moeder die ziek is,stiefvader nu in de kreukels enzovoort),vraag ik me wel eens af waarom wij en niet eens een ander.
    En tuurlijk weet ik dat dit helemaal niet zo is, maar heb nu even een niet eerlijk gevoel.
    En ook vraag ik me af wanneer het eens genoeg is, heb het afgelopen jaar zo veel ellende meegekregen dat ik hoop dat 2012 een beter jaar wordt voor ons.

Merk dat ik erg down ben en heel erg verdrietig en dat ik vanuit dit gevoel nu even schrijf.
    Sorry daarvoor meiden!
    Zal nu weer even verder gaan zwelgen,des te sneller is het (hopelijk) weer over hihihi.

Lieve lieve meiden,ben zo blij met jullie!
    Dank jullie wel allemaal.
    Dikke zoen Verrassingsei

4. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    administratief medewerker
    grootebroek
    verrassinh@ lieffie ik wens jullie heel veel sterkte met de verwerking en van ons een dikke kus terug

5. tricia82

tricia82 Niet meer actief

Verrassingsei@ dikke kus en we nemen je niks kwalijk.

6. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    verrassing, dikke knuffel! Hier helaas ook een enorme rot tijd achter de rug, dus ik kan me je negatieve gevoel heel goed voorstellen! Neem je tijd om alles rustig te verwerken en probeer er het positieve uit te halen, hoe moeilijk dat nu ook lijkt! Spreek je snel meis!

7. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @sky. Dacht al, 67!?! Haha
    @verrassing. Had je gister natuurlijk al even gesproken maar ook vanuit hier og even een dikke knuffel!
    @hier. Denk je nog even te kunnen slapen, komt er bij de buren een dakkapel!! Pfffff gaat mn slaapje

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

nou ik dacht gister op tijd te gaan slapen, werd sam om 23.00 wakker en ging pas tegen 1 uur weer slapen, vanalles geprobeerd.. hem nog omgekleed omdat zijn pyjama nat was, uiteindelijk dacht ik misschien heeft ie honger want hij had s'avonds echt niks van aardappels en groente gegeten en yoghurt ook bijna niet dus een fles pap erin en hij ging na even mopperen slapen gelukkig! maar om 7.15 ging vriend naar beneden en sam weer wakker:( ben ook verkouden en nu dus ook een beetje moe..

9. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    @verassing:Sterkte meis,en lucht je hart hier maar hoor.
    @Elsie:Misshien nog een tukkie vanmiddag als Sam slaapt(of slaapt hij niet meer?)rustig aan...

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@m1980 sam gaat vanmiddag naar oma dus heb een hele middag vrij:D ook weleens lekker.

11. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Verrassing daar zijn we voor toch! Om je door de moeilijke tijd heen te slepen. Doe rustig aan meis. Knuffie!

Elsie ik weet wat jij gaat doen vanmiddag ;)

Sky ze groeit inderdaad goed hahaaha Ismail is 4 maanden nu en ehhh 2 weken geleden met kleren aan gewogen.. 4400

Nou hier heeft manlief Ismail gister toegesproken dat hij mama wat rust moet geven ;) Om 7 uur Ismail in bad gedaan fles erin en hij lag lekker om kwart voor 8 in bed. Mama ook in bed om half 9 :) Ismail weer wakker om 23.30. Fles erin hij slapen :) Om 03.30 fles erin en weer slapen tot 7 uur en toen heeft papa hem genomen en ik nog 1.5 uur doorgetukt. Ik kan er weer een beetje tegen aan :)

Wat te doen vandaag?? De keuken een scrobbeurt geven ;) Als Ismail het toelaat :cool:

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@danitjuh misschien doe ik wel een dutje idd!

heb je al rijstebloem geprobeerd?

13. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Ik heb er eergister een half schepje door heen gedaan bij de fles van 8 uur maar hij werd gewoon wakker hoor :D Moet trouwens ook nog standje 3 kopen voor de speen. Want zelfs met een heel schepje ging stand speen 2 niet :D en hij maar lurken hahahahaa

Denk zelf dat hij er nog niet aan toe is want hij komt gewoon dus op dat half schepje of ik moet er wel een heel schepje door heen doen maar dan met de late fles van 24.00 en dan maar kijken hoe laat hij komt.

14. tricia82

Ik werd om 7 uur door de sirenes van politie en ambulance gewerkt.
    Was weer een ongeluk gebeurt voor ons huis.
    1 zwaar gewond.
    Ze zijn nu nogsteeds van de technische recherche bezig.

Fleur marjolijn heeft je leuke setje aan :-D

Vandaag laatste dag babymassage we gaan ze ook in bad doen.

15. tricia82

Marjolijn draaide net van rug op buik op de grond !!

16. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Tricia wat super zeg!!! Grote meid word het haha! En zijn ze al weg voor je huis?

Verassingsei heel veel sterkte, en je hart luchten mag hier altijd hoor meid! Daar is een forum ook voor! Maar het afgelopen jaar mag zwaar zijn geweest, je hebt natuurlijk ook een heel mooi meisje gekregen!!! Lekker daar van genieten!

Zullen we volgende week (herfstvakantie) wat afspreken? ik heb geen oppaskids dus heb wat meer vrije tijd haha! Jullie mogen ook hier komen, heb geen box meer, maar wel tig speelkleden en bergen met speelgoed. ;)
    Laat maar horen!!!!
    Alleen donderdag is de dag dat ik niet kan.

17. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Mouschy ik kom hoor hahaah ik pas me wel aan bij de andere meiden die komen :) Ik kan alleen niet op dinsdag en donderdagochtend :)

Tricia ik had je net al gesproken! Maar goed he :D Ze wordt grote meid hihi

Ismail ligt nu steeds vaker op het speelkleed en is dan tegen de sesamstraatpoppetjes aan het rammen :D Ligt soms ook hele verhalen te vertellen tegen hun ;)

18. tricia82

Ja ze zijn net weg.
    Ik kan maandag en woensdag niet.
    Verders wel in de ochtend.

19. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Meeting bij Mouschy :

Maandag:Mouschy, Danitjuh,
    Dinsdag:Mouschy, Tricia, Danitjuh (indemiddag)
    Woensdag:Mouschy, Danitjuh,
    Vrijdag:Mouschy, Tricia, Danitjuh

Dames vul zelf maar aan :)

20. tricia82

Meeting bij Mouschy :

Maandag:Mouschy, Danitjuh,

Dinsdag:Mouschy, Tricia, Danitjuh (indemiddag)

Woensdag:Mouschy, Danitjuh,

Vrijdag:Mouschy, Tricia (in de ochtend) Danitjuh

Dames vul zelf maar aan

Deel Deze Pagina