Hihi gezellig!!!!!! kan een van jullie zo'n leuke mooie taart maken? is misschien wel leuk! Ik ga muffins maken met Ewout en Marijn Misschien nog meer meiden met leuke lekkere ideeën?
Jammer Smyltje maar ja volgende keer beter ! Wat is het toch lekker weer buiten. Ik moet eigenlijk nog eventjes speen voor de fles halen nummer 3 ... maar ik wil ook nog ff op de bank nu liggen met Ismail En eigenlijk nog eventjes wat afstoffen hmmmmm dilemma ...
@ verassing meis heel veel sterkte met de tijd die nu komt het verwerken dat hij er echt niet meer is. Het is zwaar dus doe maar rustig aan, en als je hier even je frustraties kwijt wil gooi het er maar uit!! @ meeting bij mouschy voor mij geen probleem wanneer. Het is vakantie dus geen verplichtingen tenzij manlief wat anders in gedachten heeft en de auto nodig heeft. Voel me vandaag alweer wat beter, nog wel heel veel last van m'n voet, net even nagevraagd maar dat kan nog wel een paar weken duren. (echt niks voor mij om niks te mogen doen) Owen vanochtend bij het cb geweest weer een prikje gekregen. Stoere vent moest er gewoon om lachen. Hij was nu 66,7 cm en 7035gr. Hij is dus gelukkig goed gegroeid afgelopen maand. Volgende maand weer heen helaas dan weer de arts. (arts en wij zijn niet zulke goede vrienden hij heeft een beetje rare en vervelende opmerkingen gemaakt)
Stuur mij een PM voor mijn adres, want dat wil ik niet zo open en bloot op het forum hebben Miek leuk dat je ook mee gaat! zet anders je naam ff bij het lijstje wanneer je kan. Je mannetje is goed gegroeid! Hoeveel maanden schelen de laatste kids zometeen als ukkie is geboren?
sam is nu bij mijn schoonmoeder vanmorgen was ik bij een vriendin en sam zat aan iets wat niet mocht en ik had al een paar keer nee gezegd geeft zij hem ineens een tik op zijn vingers! pff ben echt ff boos geworden hoor dat doe je toch niet?
Elsie wat raar jij hoort Sam te straffen en zij niet. Tenminste dat is mijn mening. Miek jeetje wat groeit Owen goed zeg! Lachen bij een prikkie hahaha tja dat is ook een manier... Meeting bij Mouschy : Maandag:Mouschy, Danitjuh, miekr Dinsdag:Mouschy, Tricia, Danitjuh (indemiddag), miekr Woensdag:Mouschy, Danitjuh,miekr Vrijdag:Mouschy, Tricia (in de ochtend) Danitjuh, miekr Afzegging: Smyltje Dames vul zelf maar aan
Meeting bij Mouschy : Maandag:Mouschy, Danitjuh, miekr Dinsdag:Mouschy, Tricia, Danitjuh (indemiddag), miekr Woensdag:Mouschy, Danitjuh,miekr,Barleeus Vrijdag:Mouschy, Tricia (in de ochtend) Danitjuh, miekr,Barleeus Afzegging: Smyltje Leuk als ik er ook bij kan zijn. Al vind ik het wel spannend hoor. Ik kan wel cupcakes bakken en koekjes, maar een hele taart nog niet.
hey wat leuk een meeting, dat kan ik wel gebruiken. ik kan alle genoemde dagen. zit nu mn laatste uurtjes af te telllen op t werk. kan echt afleiding gebruiken. wilde t eerst bij mij doen maar dat is er niet van gekomen door alle stress en toe standen. moet nu veel voorbereiding treffen voor farid als hij zn inburgering moet doen. t examen gaat wel lukken denk ik. we gingen van de week oefenen en t ging best ok. hij denkt alleen heel snel t antwoord te weten voordat de vraag duidelijk is en gaat zo de fout in. hem gezegdf eerst wachten goed lezen desnoods 3 of 4x keer en dan antwoorden. dat ging beter. dus als hij terug moet vrees ik niet dat hij zal zakken daarvoor. dan is er alleen nog de FINANCIEN hoe dat moet lukken. maar goed nu even posititeit nodig dus laat me weten wanneer en ik doe mee hoor gezellig !! zal vanavond of straks even de rest lezen. kom even niet toe aan t adresboek opnieuw inivoeren wat ik zal gaan doen. voel mn vingertoppen niet meer
Meeting bij Mouschy : Maandag:Mouschy, Danitjuh, miekr, elsie, Lautje Dinsdag:Mouschy, Tricia, Danitjuh (indemiddag), miekr, Lautje Woensdag:Mouschy, Danitjuh,miekr, Barleeus, Lautje Vrijdag:Mouschy, Tricia (in de ochtend) Danitjuh, miekr, Barleeus, Lautje Afzegging: Smyltje Dames vul zelf maar aan Elsie kan jij ook vrijdag???????
Leuk heb er nu al zin in Woensdag kan alleen in de ochtend omdat de jongens smiddags zwemles hebben Elsie nah wat raar zeg!!! zou ik ook pislink om zijn geworden! Ze heeft zeker zelf geen kids?! Barleus neem maar mee wat je zelf ook lekker vind Ik maak wel cupcakes/muffins. Lautje leuk als je ook mee komt!
@ verassingsei: heel veel sterkte meid!!! @ mouchy: Was idd een tangverlossing door een gyn in het WFG. Waarom doen ze geen tangverlossing meer dan? @ tricia: Wat super dat ze zich omdraaide. Wat groeit jullie kleine meid goed zeg dat ze dat pakje al aan past. Fototje op hyves ? @smyltje wat lekker vakantie, geniet ervan!! @ lautje: hopelijk komt het allemaal goed met farid en mag hij lekker hier blijven. Lekker dat je nu echt bijna verlof heb. Geniet ervan! @miekr: gelukkig voel je je wat beter. Beterschap nog met je voet. @ hier: Onno alweer 2 weken wat gaat dat snel zeg. Gister kwam het CB hier en is hij gewogen 3460 gram. Vorige week was hij nog 3180 dus hij groeit goed! Gister en vandaag heerlijk wezen wandelen met z'n 4en! We hebben een buggypod aangeschaft voor Loïs, echt een ideaal ding! Straks komt er weer kraamvisite. Verder lekker rustig aan, mijn man heeft lekker nog een week vrij! Heerlijk. Hij doet nu alle nachtvoedingen omdat hij wil dat ik uitrust. Echt lief! Ik doe dan de 1e voeding zo rond half 6 prima teamwork zo . Onno komt zo rond 21.00 dan weer om 1.30 en om 5.00-5.30 Heerlijk ritme zo voor de avond en nacht. @ elsie wat een raar gedoe van die kleertjes.. @ meeting: ik sla hem nog eventjes over, druk met kraambezoekjes.
@danitjuh dat ligt er aan, moet donderdag naar de kaakchirurg voor mijn verstandskiezen dus weet niet hoe dan gaat. @mouschy idd zelf geen kinderen! ben echt goed boos geworden.