westfriese mama's en toekomstige mama's deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tricia82, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    hi meiden. wel bijgelezen, maar ben kapot. sommige hadden t al gelezen, maar Ninthe is niet helemaal fit. erg snotteren, niezen en 38.3. hele nacht lopen spoken omdat ze niet door haar neus kon ademen. wij hebben dus ELK uur op de klok gezien. uiteindelijk maar bij ons in bed gelegd. ben dus helemaal kapot. denk dat ik even mn bed in duik (is het EINDELIJK mooi weer!!!! grrrr)

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

sam heeft geen koorts meer:) gisteravond en vanmorgen nog wel, gisteravond met een zetpil op bed gelegd en was alleen om 2 uur even wakker daarna om 7 uur. vanmorgen heeft ie een dutje gedaan in de auto en nu ligt net in bed, maar nog te kletsen dus ben benieuwd.

3. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Hmmmm wat een lekker weer buiten!

Heb lekker met Ismail ff op het terras van het ziekenhuis gezeten.

Nu ff thuis wat eten en dan maar weer heen.

4. carola1985

carola1985 Actief lid

29 aug 2011
    120
    0
    0
    schoonmaakster
    zwaag (noord-holland
    @ elsie gelukkig heeft sam geen koorts meer
    @ danitjuh lekker dat je even naar buiten mocht met je kleine mannetje hoop dat hij snel weer naar huis mag gaan

@ hier rot nacht gehad en niet door me kleine man die werd pas om half 10 wakker vanmorgen maar de buren hadden weer is ruzie om vier uur was het eindelijk over en toen begonnen ze weer om 5 uur pffff gelukkig sliep me kleine man gewoon lekker door

5. carola1985

carola1985 Actief lid

29 aug 2011
    120
    0
    0
    schoonmaakster
    zwaag (noord-holland
    @ smyltje hoop dat je kleine meisie snel weer opknapt

6. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is balen, als je wakker ligt van de buren! Gelukkig heb ik daar geen last van...

7. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    goedemiddag dames!
    Ninthe is gelukkig weer wat fitter. alleen nog wat verkouden.
    we zijn net lekker samen gaan brunchen in Hoorn. we hadden nog een bon liggen die we van mijn ouders hadden gehad (zat in de kraammand). nu is Ninthe nog bij opa en oma dus gaan wij de zolder opruimen. is een bende achter de schotten!
    @els. hoe gaat het met sam?
    @carola. nog wat kunnen slapen door de ruzie heen?

8. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    @elsie gelukkig is sam nu koortsvrij. heeft hij een beetje kunnen slapen?

@danitjuh wel fijn dat je zo met Ismail buiten kon zitten, lekker met dat mooie weer, hoop dat t vandaag ook beetje mooi wordt. zie hier helaas donkere wolken.

@carola burenruzie heel herkenbaar, had ik in vorige huis ook altijd last van en feestende onderburen vanaf donderdag tm zondag. gelukkig nu rustig. jij evengoed nog wat bij kunnen slapen/ gelukkig dat je kleintje er door heen sliep.

@smyltje gelukkig dat Ninthe weer wat beter is.
    leuk dat jullie zijn gaan brunchen! altijd wel even leuk met zn tweetjes even weg.

@hier, heb leuke kinderwagen opgehaald van mutsy, alleen bij t ophalen kreeg ik t frame prima ingeklapt. maar nu ....???? wanhoop nabij lukt van geen kant. mn moeder is ook al bezig geweest lukt t ook niet. precies gebruiksaanwijzing gevolgd maar nee.
    verder moet ik even kijken wat ik zo ga doen. mn vriend gaat met zn broer naar zwarte markt. ik had geen zin om mee te gaan. loop al zo langzaam en dan nog met mn o zo leuke zwager :(
    wel leuk nieuws gehad zwangerschapsyoga gaat zaterdag beginnen! eindelijk heb er zin in en ben benieuwd.

9. carola1985

carola1985 Actief lid

29 aug 2011
    120
    0
    0
    schoonmaakster
    zwaag (noord-holland
    @ paradijsvogel wees blij dat je er geen last van heb die hebben altijd ruzie word er niet goed van we kijken ook naar andere woningen

@ smyltje ja gelukkig toen ze eindelijk klaar waren met ruzie maken hebben we nog wel wat kunnen slapen gelukkig gaat het weer wat beter met ninthe succes met de zolder op ruimen is zo makkelijk he een zolder hihi merk ik hier ook hoor o zet maar even op zolder neer haha

fijne dag iedereen

10. carola1985

carola1985 Actief lid

29 aug 2011
    120
    0
    0
    schoonmaakster
    zwaag (noord-holland
    @lautje ja ik word er gek van maar ja wij wonen nu in een huur huis we kijken wel rond naar wat anders maar ja het ligt ook weer niet voor het oprapen zou mooi zijn als je van dag op dag wat anders zag en gelijk kon verhuizen maar ja das helaas niet
    leuk dat je 25 nov uitgerekent bent mijn zoontje is van 29 nov

11. tricia82

tricia82 Niet meer actief

Lautje heb je de beveiliging omhoog?

12. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Carola fijn zulke buren *not*

Lautje ik zou je niet kunnen helpen hihi met de kinderwagen.. Is het al gelukt ondertussen???

Hier lekker met Ismail een rondje door de stad gelopen. Echt heerlijk. Nu ff thuis wat eten (lees patatekes) en dan weer heen. Waarom moet bezoek komen rond etenstijd :( naja .. hahahaha

13. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    @tricia beveiliging ??? waar zit die? ik zie door de bomen t bos niet meer zeg maar :)

@danitjuh wel lekker dat je weer even met ismail kon lopen . en bezoek dat onverwacht komt altijd leuk not! bij ons is t vaak de broer van mn vriend die dat doet. of hij belt tijdens eten komen jullie hier eten?

@carola echt iri dan die buren. ik had heel snel een andere woning. eerst duurde alles heel lang vooral in de wijk risdam nu had ik woning in grote waal gezien. was niet mn eerste keuze maar ik kon niet anders. had anders zo lang nog moeten wachten en dan altijd die trap op. woonde in maisonette woning. had daar dus buren bij wie t weekend op donderdag begon tm zondag. soms gewoon 7 dagen per week. en dan hadden dei jongeren die daar bij hun oma kwamen er nog veel plezier in om te schreeuwen of ze de deur open deed. ben nu zo blij met rustige buurt :)

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoihoi!!

nou sam was vannacht 3x wakker... heb vanmiddag dus ook maar weer een dutje gedaan! heb weleens gehoord dat het bedje verplaatsen helpt dus dat heb ik nu maar gedaan, dus ben benieuwd. vanmiddag na zijn middagdutje was sam niet zo vrolijk, alleen maar huilen/krijsen, echt niet leuk, last van de kiezen denk ik dus zetpil gegeven en later werd ie weer wat vrolijker gelukkig. we gaan zo ff lekker eten en dan mag ie bad en dan lekker naar bed.

15. carola1985

carola1985 Actief lid

29 aug 2011
    120
    0
    0
    schoonmaakster
    zwaag (noord-holland
    @ lautje nou gelukkig woon je nu lekker in een rustige buurt hoop ook dat wij snel wat anders hebben

@ hier vanmiddag even lekker bij ballorig wezen spelen met die kleine man hij vond het geweldig

16. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @lautje.welke mutsy heb je? heb je een foto? bij mijn mutsy moet je eerst de duwstang helemaal omklikken en dan kan je het onderstel pas inklappen.

17. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    owh meiden, morgen ga ik weer voor het eerst werken!! ben wel nieuwsgierig hoe alles gaat lopen hoor. spannend :)

18. carola1985

carola1985 Actief lid

29 aug 2011
    120
    0
    0
    schoonmaakster
    zwaag (noord-holland
    @ smyltje veel succes met je eerste werkdag

19. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@smyltje succes vandaag!

nou sam was weer 4x wakker gisteravond en vannacht, ben het nu wel een beetje zat! heb het cb gebeld en word nu door mijn eigen cb terug gebeld, ben benieuwd!

@danitjuh hoe is het nu met ismail?

20. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Elsie, kan me voorstellen dat je het zat bent! Hier heeft Alana het ook een paar nachten gehad, nu is het gelukkig over. Hoop voor je dat het snel over is! Denk toch dat het door de kiesjes komt. Bij Alana komen de kiesjes ook door... Succes meis!

Deel Deze Pagina