westfriese mama's en toekomstige mama's deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tricia82, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    zoooo 6 namen onderaan!! :D popi forum! :D

2. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Meeting was weer gezellig! sorry dat ik niet zo lang bleef maar was erg moe van de dialyse enz.... Ismail ligt alweer vanaf half 8 in diepe slaap. En ik ga er ook in ;)

Smyltje sterkte de komende tijd! Succes morgen bij de huisarts. Laat je niet zomaar afschepen he ;)

Elsie hier dan ook nog gefeliciteerd met je verjaardag :D

Tricia beterschap hopelijk is het snel over.

Lautje je hebt nu weer nieuwe vriendinnen erbij :D vindt het wel gezellig dat ik je weer terug heb gevonden na al die jaren hihihi

3. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Ohh ik moet ook ff showen hoor

4. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    De westfriese dames!!

Smyltje: 26 jaar, Zwaag, Ninthe 16-04-11
    Tricia: 29 jaar, Bovenkarspel, Marjolijn 26-06-11
    Danitjuh: 34 jaar, Zwaag, Ismail 23-05-11
    Lautje1980: 31 jaar,Hoorn , zwanger van een zoon, uitgerekend op 25-11-2011 .
    Fleur24: 27 jaar, Medemblik, L. 20-6-2009, O. 30-09-2011
    Mouschy:33 jaar, Zwaag, Ewout 28-04-06, Marijn 04-09-07, Arthur 16-07-09
    Inkietoy: 36 jaar, Grootebroek, Cristan 24-03-2008
    Verrassingsei: 28 jaar, Enkhuizen, Aaliyah 02-04-2011
    Paradijsvogel: 26 jaar, Hoorn, Alana 05-04-10, Ayden 17-06-11
    M1980: 31 jaar, Opmeer, Justen 04-06-03, Jenna 01-09-08, Jonie 16-08-2011
    Elsie: 25 jaar,Opperdoes ,Sam 19-06-10
    Sylvia1983: jaar, ,
    Carola: 25 jaar, Zwaag, Dylano 29-11-2010
    Barleeus: 30 jaar, Hoogwoud, Anouk 05-07-2011
    Miekr: 31 jaar, wervershoof , Devin 22-05-2008 , Owen 01-06-2011, uitgerekend op 11-05-2012

fleur en miekr zijn aangepast

5. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Smyltje, gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd.

meeting was gezellig meiden, vond het erg leuk om jullie eens in het echt te zien. Vind het erg leuk om wat mensen te leren kennen. Heb helaas ook erg weinig vrienden en hier in de buurt ken ik zoiezo niet zoveel mensen omdat we hier niet vandaan komen. Ben ook niet zo'n held dus stap ook niet zomaar ergens op af. Maar nu met de kleine meid vind ik het erg leuk om met andere moeders te kletsen.

Mag ik nu ook op de hyve. Dan kan ik ook de foto's zien. :D

6. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    sylvia heb ik trouwens al een tijd niet hier gezien toch?

barleeus, dank je wel!

7. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    @hyves: Er zijn meerdere dames die vragen naar de hyves, ik ben de hoofdbeheerder van deze hyves en wil jullie ook nog even een keertje zien voor ik de hyves voor jullie openbaar maak:D
    Vind ik wel zo gezellig;)

8. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Nee m'n man vond en vind dat ik genoeg jaar die pil had gebruikt. En ik heb vorig jaar een tia gehad, waardoor m'n man extra huiverig met dat soort dingen (stofjes/ bestanden die in de pil zouden kunnen zitten enz.

9. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ vrienden Ik heb ook niet zo heel erg veel vrienden. Wel heel veel kennissen, maar waar je niet op hoef te rekenen als er iets is.

Ik heb wel al 1 vriendin vanaf m'n............. ehm..... 13e?? Waar ik al jaren mee omga. En helaas door wat ex vriendjes me laten beinvloeden waardoor we elkaar niet meer zo heel vaak zagen. Maar we zijn gelukkig nog wel vriendinnen en daar ben ik heel blij om:) en inmiddels zien we elkaar gelukkig ook weer wat vaker.

10. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Lijkt me toch wel lastig als je weinig vrienden hebt. Ik ben heel blij met al mn vriendjes en vriendinnetjes, maar af en toe weet ik gewoon niet waar ik de tijd vandaan moet halen om ze allemaal te zien haha. Maar tot nu toe lukt dat nog steeds aardig. De ene spreek je elke week. De andere elke maand of elk half jaar. En dat is allemaal goed!
    Straks lekker zwemmen! Wel gewoon zwemmen denk ik, want ninthe dr oma, neef en nicht gaan ook mee. Dan is babyzwem niet zo leuk. Maar wie weet..

11. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga zo ook lekker zwemmen :) ik ga wel baby zwemmen, maar met zo'n grote groep lijkt het me inderdaad niet handig :) Wel leuk dat er zoveel mensen mee willen! Misschien zie ik je zo wel in het zwembad!

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

wij gaan ook zwemmen:D kijken of sam weer zo goed los in het water gaat:D

13. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Owh en mooie fotos trouwens danitjuh! Had ze al gezien :)

14. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Uur na de fles en mevrouw ligt nog met haar speen langs de bedspijlen te tikken hahaha. Die gaat niet meer slapen denk ik :) hoop dat ze het dan trekt het zwemmen... We zullen zien!

15. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Uiteraard valt ze om 8.40 in slaap als ze er om 9 uur uit moet haha. Arm kind

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@smyltje dat gebeurd meestal idd dat soort dingen haha

17. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Meiden veel plezier met het zwemmen! Ik ga denk ik de stoute schoenen aan trekken en ook binnenkort zwemmen met Ismail. Eerst maar eens op proef of zo.. Mijn moeder wilt wel mee ;)

Straks moeten we om 13.00 in het ziekenhuis zijn met Ismail. Weer wegen enz... de neo-verpleegkundige, de kinderarts en de fysio. Dus dat wordt weer een middagje ziekenhuis.

Vriendinnen: ik heb er ehhhh 1 2 3 4 waarvan er 1 in Rotterdam woont en 1 in Bierum (delfzijl) Spreek ze regelmatig op msn en zie ze ook wel regelmatig. En nu heb ik er ineens ook wat meiden bij van 1 of ander westfriese mama's en toekomstige mama's ;)

18. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    meiden veel plezier met zwemmen allemaal!
    ik heb net ook gezwommen met senna ze vind het echt heerlijk!
    @danitjuh lekker gaan zwemmen met de kleine man! ik dacht ook dat senna het te koud zou vinden maar ze is helemaal ontspannen! waarschijnlijk gaan we zaterdag voor het eerst echt babyzwemmen in hoorn. ben benieuwd hoe ze dat vind

wij genieten nog even van ons huisje op de veluwe
    groetjes van ons

19. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Mouschy Profiel - hyves.nl

Daar staan de foto's van de minimeeting op, en jullie mogen allemaal mijn vriendje zijn hoor haha! ;) Vond het erg gezellig!!!
    De foto's van Kane heb ik er ook net opgezet, daar was ik gister avond naar toe, was hier in Hoorn in het Park. Was een top dag gisteren!!!!

20. tricia82

tricia82 Niet meer actief

Ik heb 5 vriendinnen waar ik altijd van opaan kan maar helaas ook niet in de buurt.
    Zuidscharwoude, zaandam, ommen, andijk en natuurlijk enkhuizen (verrassingsei)
    En idd de meiden van het wf-zpers :)

Hier koorts gekregen.
    Heb gelijk de dokter gebeld ivm de pillen die ik heb gekregen.
    moet over een half uur terug bellen.
    Mijn vader is er nu om op marjolijn te passen.

Deel Deze Pagina