westfriese mama's en toekomstige mama's deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tricia82, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ tricia82............. Beterschap!!!

@ Danitjuh succes vanmiddag in het ziekenhuis

@ zwemmen, ik denk dat ik maandag maar eens ga te zwemmen met owen, onee haha vergeten dan moet ik voor een echo, dan maar even kijken wanneer we dan zullen gaan, is voor Devin ook wel weer lkkr om een keertje te zwemmen.

2. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Zwemmen was weer lekker! Nui allebei ff tukkie doen.

Beterschap tricia!

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@tricia beterschap!!

hier weer lekker gezwommen, die sam wil niet meer vast gehouden worden! hij duwde me gewoon weg;)

4. carola1985

carola1985 Actief lid

29 aug 2011
    120
    0
    0
    schoonmaakster
    zwaag (noord-holland
    @ verrassingsei nou ja wie weet zien we je bij de volgende meeting

@ tricia beterschap

@ elsie knap hoor van sam die denkt ook gaan met die banaan haha :D

@ danitjuh succes in het ziekenhuis ben benieuwd wat ze gaan zeggen lief hoor de foto's :D
    '
    @ miekr leuk hoor weer een echo altijd leuke momenten :)

@ smyltje veel plezier met het zwemmen gezellig zo met ze allen

@ hier niet zo veel aan het doen eigenlijk haha beetje hang dag vandaag kleine man ligt lekker op bed net even een kast op geruimd weer is heerlijk dat weg gooien hou er van :)

5. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    hahaha en niet zo'n beetje ook ;) Hij geniet echt duidelijk als hij alleen zwemt en wordt nog net niet boos als je hem even vast hebt ;)

6. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    tricia, beterschap!

7. tricia82

tricia82 Niet meer actief

Zwemmen heerlijk om te doen. Doet sam nu met bandjes zwemmen?

Dokter ik moest per direct weer met de medicijnen stoppen.
    Heb gelijk mijj werk weer gebeld en de rest van de week ben ik ziek gemeld.
    Thanks voor de beterschapjes ;)

Ninthe nog een beetje vol kunnen houden?

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@tricia sam heeft idd bandjes om gaat echt super goed zo!:D

9. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    @Danitjuh: suc7 in het ziekenhuis meis.

@Tricia: stuur je net een berichtje zie ik hier staan dat je koorts heb gekregen, das niet best meis. als er iets is wat ik kan doen hoor ik het he?Beterschap lieverd.

@Elsie: wat goed zeg dat Sam al helemaal zelf wil, dapper hoor van hem.

@Smyltje: tukse, ben je al bij de dokter geweest?en is er iets uitgekomen?

@Carola1985: leuk me gezellig, ga er wel van uit dat ik er dan bij kan zijn...door de omstandigheden is dat nog niet gelukt.

@Hier: wat een flut weer zeg, ben ook niet zo fit, beetje bankhangen dan maar...

10. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    ach bankhangen is ook lekker toch? ik zit nu lekker achter de pc spelletjes te spellen terwijl de kindjes lekker slapen. Even mama tijd!

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

bankhangen is idd ook weleens lekker! sam ligt ook te slapen die was goed moe van het zwemmen. hij lag er om 11.45 in.

12. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Alana is ook vrij snel naar bed gegaan :D Dat vind ik het leukste van zwemmen ;)

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

haha ja dat ze zo lekker slapen:D ik soms ook hoor als ik slecht geslapen heb s'nachts ga ik ook ff liggen. maar vannacht geen sam gehoord dus nu lekker op de bank:)

14. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    hahaha, ik heb getwijfeld om zelf ook even te gaan liggen, maar dat heb ik de laatste paar dagen al een paar keer gedaan en nu heb ik het gevoel echt iets voor mezelf te hebben gedaan.... Dus toch maar niet ;)

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

precies en dat heb je ook soms ff nodig!

ik heb hier de houtkachel aan, gisteravond is die aangemaakt en vanmorgen deed ie het nog dus weer hout erop en hij doet het weer, lekker warm hoor:D als sam wakker is nog even wat boodschappen halen. hoop dat ik na morgen niet al te veel last heb van het trekken van verstandskiezen:(

16. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat hoop ik ook voor je!

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

sam is wakker, had een hele vieze luier!!

zo ff wat boodschappen halen nog.

18. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Nou hier hebben we een echt soya-monster! Hij is gegroeid van 3970 naar 4830 :$ in 4 weken tijd :$ Hij doet het dus erg goed vindt de kinderarts. Hij heeft wel verhoging van de forlax gekregen dus hopelijk werkt het een beetje beter dan. We mogen nu officieel rijstebloem gaan gebruiken :D Zijn fles is nu opgehoogd naar 5 x 140 en als hij rond etenstijd 18.00 loopt te jengelen dan mogen we hem rijstebloempap gaan geven :D dus dat worden leuke foto's vandaag of morgen ;) Als die goed gaat (dat gaat het al) dan mogen we over 2 a 3 weken beginnen met fruit :D

Sky dat is ook wat ik ga doen :D aankomende week zwemmen met Ismail. Moeders gaat mee dus dan kan ik foto's maken :D en andersom natuurlijk ook ;) Vraag me alleen af of ik nou zwemluiers moet kopen of niet:(

Tricia beterschap.

Elsie nog even en hij zwemt weg van je ;) ohh je verstandskiezen.. bah.. bij mij zijn ze toenertijd onder algehele narcose eruit gehaald :)

miekr ohh leuk een echo.. ja dat verkies je dan sneller boven het zwemmen :D

Bankhangen doe ik regelmatig ;)

19. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    @danitjuh echt grappig idd dat we elkaar nu weer kennen.
    vroeger met die groep en alles veel elkaar gezien toen heel lang niet en dan ineens zo op z.p

@miek goh die vriendin komt me bekent voor.
    heb ook zon vriendin die ik ongeveer vanaf mn 13e ken vanaf middelbare school. ze heeft idd wat rare vriendjes gehad en ik ook :) hahah gelukkig zijn we nog steeds vriendinnen!!

@hier vandaag bij intersport goede armbraces gekocht.
    overal gekeken en uiteindelijk bij laatste winkel geslaagd.
    vandaag echt beetje een rot dag overal last van, maar ja we gaan gewoon door !

@vrienden, ik ben blij met de goede vrienden die ik heb. die vriendinnen van vroeger die kunnen me wat. mis ze ook echt niet hoor.

maar meer leren kennen is altijd leuk.

1 waarvan ik dacht goede vriend een ex collega mis ik soms nog wel. maar ja zijn familie deed moeilijk over vriendschap ( marokkaanse jongen) en hij was in zon andere levensfase, van wo tm zo stappen. dat is gewoon een beetje stuk gelopen.
    een andere ex collega met wie ik bevriend was had altijd iets, altijd problemen. kon niet er tegen als ik een keer iets leuks had. dat moest ik dan verzwijgen want anders voelde ze zich nog meer rot. ook zoveel fantasie verhalen. werd er zelf ook helemaal gek van. toen gekozen voor de beste oplossing. ermee breken.

straks wie trouwt mijn zoon kijken, altijd leuk:)
    vriend is zo weg gaat naar nederlandse les. lekker voor de tv hangen.

20. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Hier liggen zowel manlief als Ismail al vanaf half 5 te slapen op de bank.. en ik .. ik zit maar schuin op de bank hahaha geen plek meer :D

Heb honger dus ga lekker een patatje maken :D

Deel Deze Pagina