sorry mop, heb er inderdaad overheen gelezen... Toen ik een reactie zag dacht ik:bloedprikken?!? Vast onderling besproken... Hoop voor je dat je duidelijkheid krijgt door de uitslag! Knuffel!
Wordt een gezellige boel als we met ze allen op woensdagochtend gaan zwemmen dan hebben we daar elke week een meeting hahahahahaa
Smyltje is mij ook ontschoten sorry. Vergeetachtigheid ach ja ook veel last van gehad. En dingen die niet belangrijk zijn onthou je dan weer wel haha. Ziek ik lette al extra op hygiëne voor marjolijn maar ik denk dat de kans voor marjolijn niet zo groot is want die zit nog niet op de wc danny verliest het van alle kanten de arme schat. Hij is helemaal een vaatdoek. Verrassingsei herkenbaar en ben ook erg blij op dit forum. Vooral dit topic die ik zelf gestart ben Hahaha Zwemmen echt jammer dat ik niet kan zwemmen daar maar wie weet komt het er nog een keer van hihi Fleur hoe is het met je kids? Moet zeggen dat de kinderen allemaal volgens mij goed hun best doen met snachts slapen.
@tricia beterschap voor jullie beide!! hier wel weer wat pijn, net paracetemol genomen en hopen dat het dan weer een beetje zakt, straks als sam op bed ligt ook lekker rusten en op tijd naar bed ben echt bekaf.
Hoi Dames! Is weer even geleden dat ik langs ben geweest... ik las allemaal nare dingen,dus wou mijn "positiviteit"niet gelijk zo overduidelijk erover heen gooien.. Nee,ben niet zwanger,heb een nieuwe baan en het super goed naar mijn zin! En dat kan zooo verschrikkelijk belangrijk zijn! Kan ook gelijk merken dat het beter gaat tussen mijn vriend en mij.. en ook dat is zooo belangrijk.. We hebben dit jaar alleen maar sores gehad..dus beetje positief iets kunnen we wel gebruiken.. Ik wil jullie allemaal een beetje positieve straling geven vanuit Brabant,sommige kunnen dat af en toe wel gebruiken!! PS: wou al op iedereen reageren,maar dan ben ik zo lang bezig..
smylte@ gecondoleerd met je oma iedereen@ die zich niet zo lekker voelt of ziek is BETERSCHAP hier@ hectische periode achter de rug.... mijn opa gaat niet zo goed.....hersenbloeding/tia s'nachts uit bed gevallen en nu opgenomen in het ZH in ieder geval voor 10 dagen... soll gesprek gehad en niet uitgekozen worden.... ZH bezoek voor cristan bij neuroloog gehad en ook de uitslag van de ontwikkelingsonderzoek gehad..... waarschijnlijk wordt het na het kinderdagverblijf het medisch kinderdagverblijf....maar dan moeten alle test uitslagen zo zijn dat hij wordt toegelaten.... verder de zolder......ja een verhaal wat maar blijft spelen...we zijn aan het behangen...en dat wil niet echt lukken patroon en luchtbellen het is gewoon allemaal te veel... ook kan ik volgende week weer beginnen met een nieuwe IUI en ben ik nu honds chagarijnig.... sorry voor mijn klaagzang....maar er verder niemand tegen wie ik aan kan klagen
Tricia ja hier gaat het slapen steeds beter. Maar laat ik het eerst eens afkloppen hihi...Ach arme Danny helemaal van de wereld! Beterschap. Sylvia wat fijn zeg een nieuwe baan. Ja logisch dat je dan niet veel hier te vinden bent! Lekker dat het weer beter gaat tussen hub en jou! Inkietoy zijn jullie wel tevreden met de uitslag van cristan? Dat hij naar medisch dagverblijf moet? Ohh jee is dat volgende week al! Wat spannend zeg. Ik hoop het zo voor jullie! En je klaagzang doe maar gewoon hoor! Daar zijn we voor Iedereen heeft wel eens een paar mindere dagen en loopt dan alleen maar te klagen. Vinden wij helemaal niet erg!
@ verassing........... ach wat een ontzettend lief berichtje van je!! @ lau, de nekplooimeting is dat ze gaan kijken naar de dikte van de nekplooi, als dit dikker is dan 3.8 bestaat er een kans van een kindje met syndroom van down en wordt je verder nagekeken om te kijken of het echt zo is. En ja klinkt misschien hele erg gemeen, maar als het toch een kindje wordt met syndroom van down laten wij de zwangerschap afbreken. Gewoon om het feit dat ik straks anders met 2 nog kleintjes zit. Met syndroom van down hebben ze vaak ook nog andere afwijkingen dat kan ik gewoon echt niet aan straks. hoe erg het ook zal zijn. Maar ik ga er niet vanuit, maandag zullen we weten of alles tot nu toe goed is. Blijft toch echt wel spannend hoor. Zit ook bij meimama's 2012 en dan schrik je toch wel af en toe hoor heb me dus voorgenomen om tot maandag daar even niet meer te kijken. vandaag bloed geprikt, hoefde gelukkig maar 5 buisjes, maar bij buisje 4 begonnen de sterretjes al dus was blij dat ik niet zelf hoefde te rijden. Heb nog geen wie trouwt m'n zoon gezien Morgen maar even op uitzending gemist kijken, (was vanmiddag te laat thuis kon nog 5 minuten kijken dus had zoiets van dan kijk ik het op internet wel helemaal. Straks lkkr filmpje kijken met een grote bananensoes Jummie had ik zo'n zin in hihi
@verrassing, meid wat een lief bericht! ik heb je nu een keer ontmoet maar je bent v ind ik ook een lieve gezellige vrouw. die heel wat heeft meegemaakt helaas. ik hoop dat de toekomst wat rooskleuriger mag zijn. @smyltje sorry ik heb er ook helemaal over heen gelezen. sorry sorry. heel veel succes met bloedprikken., ik hoop dat er nu iets uit komt wat je verschijnselen verklaart. sterkte!! @sylvia leuk dat t zo goed gaat met je en je nieuwe baan. altijd leuk om positief nieuws te horen (te lezen") @inkietoy klaagzang geen probleem hoor, is t hier toch ook voor bedoelt. je moet lekker je hart kunnen luchten. maar mkd voor christan, is er ook een achterstand dan ontdekt? meestal doen ze zoiets bij kids met een lich en verst achterstand. maar ja mkd betekend nog niet zoveel. t voordeel daar weer is dat t onwijs rustig is en ze veel tijd en aandacht hebben voor de ontwikkeling van de kids. elk kindje krijgt zn eigen ondersteuningsplan zeg maar. succes met alles hoor! @hier nou mn chiropractor virgil zn dag was helemaal gemaakt door mij. hij vond t erg grappig. vooral dat ik nog terug naar auto ging om handdoek te halen. ik dacht ff stiekem en snel te gaan zodat hij niet dacht die doos is voor de 2e keer handdoek vergeten., maar ja dat had hij alweer gezien nu over 2wk weer. kreeg ook ff te horen dat ik eigenwijs ben hij wilde helpen met omhoog komen van de behandeltafel maar ja wat ik nog zelf kan doe ik zelf. nu bonje met de buren kijken, pfff je zal maar naast zo iemand wonen zeg. wel zielig voor die vrouw maar zoveel katten????
@lautje ik kijk het ook! echt vies die vrouw!! ga zo lekker slapen ben ontzettend moe en heb een beetje pijn dus nog ff wat eten en pijnstilling nemen.
Verassingsei:lieff Smyltje:hoop dat je snel de uitslag hebt.Vervelend. Jullie hebben vandaag zoveel geschreven,sorry als ik wat vergeten ben. X
Hi meiden. Heb net alles weer bijgeleze en lief dat jullie alsnog gereageerd hebben. En bedankt voor de uitleg danitjuh! Ik kan helaas nooit zwemmen op woensdag omdat ik dan werk. Deze weeek s vakantie. Ik ga vaak op vrijdag. Eigewijze lautje Ook beterschap voor danny tricia! Inkietoy. Klagen mag ook best hoor! Sylvia. Gefeliciteerd! Meiden nu ben ik echt te moe. En zit op mn tel in bed dus schiet niet echt op zo. Als ik nog iemand vergeten ben, sorry! ik moet dus morgenochtend bloed prikken, daarna kraamvisite. Dan ninthe thuis middagslaapje en daarna naar vriendin vakantie bespreken. Ben dus niet veel online. Morgenavond avondwake. Trusten!
smyltje, sorry dat we er overheen gelezen hebben. Sterkte met bloedprikken. Het is een hele waslijst waar ze op gaan testen. Hopelijk vinden ze iets waar makkelijk iets aan gedaan kan worden, zodat je je snel weer beter voelt. Inkietoy, je mag hier klagen hoor! Heftig zeg met je opa en cristian. Heel veel sterkte. miekr, we gaan er maar even van uit dat alles goed is. Goed dat je heel even niet leest op het andere forum. Soms kan je even beter niet lezen als het bij een ander niet goed gaat. Positief blijfen en ik ga voor je duimen maandag. Sylvia, fijn dat het zo goed gaat en positief nieuws mag ook hoor! Hier is mijn nieuwe drager, is niet zo fijn als dragen met mijn doek, maar het is wel ideaal voor als ik even het dorp inga of even de hond moet uitlaten. Ik vind het wel heel gaaf geworden!
@barleeus wat een gave drager heb je gemaakt zeg! zal ik echt niet kunnen. heb een heel mooie nieuwe naaimachine (in de kast met de nodige laag stof ) doe er niets mee. wil er wel wat mee doen maar ja alleen heb ik er geen zin in, vriendin is er wel mee bezig maar die is zo totaal anders ermee bezig, maakt gothic jurken etc. @miek oh ja dat was t idd. ik heb er voor gekozen om t niet te weten omdat t voor mij niet uitmaakt, of naja niet uitmaakt. t zal ook welkom zijn met down syndroom. maar kindje met down en al 2 andere kids ja dan is t wel ander verhaal. dan heb ik geen idee wat ik zal doen. zal dan ook nekplooimeting willen.
goeiemorgen! @smyltje sterkte vanavond! @barleeus mooie doek!! hier goed geslapen, had niet veel pijn toen ik wakker werd maar nu weer wel helaas, dus wat gegeten en pijnstilling genomen. sam gaat vanmiddag naar mijn schoonmoeder dus dat is wel fijn!
Ik reageer straks op iedereen weer Ga zo voor het eerst zwemmen met Ismail mijn moeder gaat ook mee 2 fototoestellen mee hihi... Ismail ligt alleen wel nu net te slapen arm kind hihi.. Heb wel zwembroekje mee (mouschy) en een zwemluier van iemand gekregen. Geloof dat ze ook zwemluiers hebben bij het zwembad. Had gister nog gebeld met de waterhoorn en die zeiden dat hij in principe geen zwembroek/luier aan hoefde. Maar ik vindt het toch wel prettiger Nou meiden ik laat jullie het straks weten
@Smyltje:Sterkte vandaag... @Barleus:Leuk ding hoor(vooral wat er in zit) @Danitjuh:Veel plezier met zwemmen..