@ barleeuws leuk ding zeg zo te zien vind je kleine meid het ook leuk @ danitjuh wat zal jouw kleine man sraks lekker slapen zeg @ smylte veel sterkte vandaag @ els fijn dat je zo goed geslapen hebt hoop dat het snel over gaat @ lautje en els ik heb het ook zitten kijken gister bah bah bah je zal er maar naast wonen pffff !! @ hier vanacht kleine man paar keer huilend wakker hij is zo onwijs verkouden loop de hele tijd met een doekje achter hem aan en ja dat vind hij niet leuk haha maar ja het is niet anders
@carola sam vind neus afvegen ook niet leuk maar moet idd toch! als sam zo is opgehaald ga ik denk ik ook maar ff liggen!!
Danitjuh veel plezier. Smyltje succes en ook sterkte voor vanavond. Barleeus prachtig gemaakt. Miekr dat je wilt weten of hij/zij down heeft kan ik begrijpen dat wilde ik ook weten. Verder hou ik wijselijk mijn mond. Hier ik wilde haar winterjurkje aan doen maar ik moet toch knoopsgaten maken. Anders staat hij een beetje ver open haha.
Nou Ismail vond het erg lekker het zwemmen Wel heel veel indrukken voor hem. Heen en weer in het water, zingen. Maar zeker voor herhaling vatbaar! Dus meiden ik ben er a.s. woensdag ook van 10.00 tot half 11 Hij lag bij het zwembad al in de maxi-cosi te slapen. Net heel ff wakker geworden dus gelijk maar wat water met de forlax gegeven en nu ligt hij al weer te pitten Lautje dus je bent weer in topvorm door je chiro Smyltje hoe was het bloedprikken? Sterkte bij de avondwake straks. Barleeus dat is een leuke drager zeg Carola arme man verkouden. Hahaha achter hem aan met een snotdoekje Tricia hoe is het in de ziekenboeg?
@danitjuh gezellig!! en fijn dat ismail het zo leuk vond van zwemmen gaan ze idd altijd lekker slapen.
@Danitjuh: have fun meis, hoop dat ie het leuk vind. @Smytlje: Succes met prikken vandaag en heel veel sterkte vanavond en morgen. @barleeus: wauw, die is gaaf! erg mooi gemaakt hoor. @Carola: zielig he als die kleintjes ziekig zijn?Hoop dat het vannacht wat beter gaat. @lautje: heb ook gisteren naar bonje met de buren gekeken, achteraf kon ik hem al...maar ik had ook de kriebels hoor en had respect voor de buren die in eerste instantie wel wilde helpen met schoonmaken. @inkietoy: wat vervelend allemaal zeg, heel veel sterkte! @Miekr: Fijn he dat je de keuze heb om wel of niet een nekplooimeting te doen? Zelf heb ik geen losse nekplooimeting gedaan, maar tijdens de 12 weken echo heeft de echoscopiste er wel even naar gekeken nadat ze dit had gevraagd aan mij en ze zag niets raars. @Elsie: geniet maar even van het feit dat Sam bij je schoonmoeder is en pak je rust meis, beterschap! @Tricia: hoe is het bij jouw lieverd? Grappig dat het jurkje te wijd is en dat je knoopsgaten erbij moet maken, alleen wel balen voor je dat je nu nog moet wachten met aantrekken. Stuur je even een foto als je hem aan heeft? @Hier: probeer al de hele ochten de kruidvat hier te bereiken...wil namelijk weten of ik daar ook een pak luiers mag omruilen voor een maatje groter. Dit pak kan ik niet naar de Etos brengen omdat ze deze niet verkopen daar. Maar goed kruidvat is dus slecht te bereiken en zit te twijfelen of ik hem op de gok ga mee slepen. Verder straks naar mn moeder toe met Aaliyah. We zijn uitgenodigd om daar te eten en vanavond TVOH te gaan kijken, dus daar heb ik wel zin in. Morgen mn halfzusje ophalen en morgenavond een housewarming party. Zondag boodschappen doen en het huis en dan is het weekend al weer om. Gaan jullie nog iets leuks doen?
Gezellig dagje dus verrassing Hmmm iets leuks doen. Nou denk dat het hier opruimen en schoonmaken wordt hahahahaa
@ danitjuh Leuk dat ie het zwemmen leuk vond, ik moet ook een keer gaan zwemmen met owen, maar ozo balen dat ik telkens zo vreselijk moe ben. @ Barleeus wat een mooie doek!!!! had je die zelf gemaakt??? erg knap hoor. @ tricia, ben toch wel erg nieuwschierig waarom je wijzelijk je mond houd? sorry ben erg nieuwschierig altijd. @ hier vandaag dus weer heel erg moe. lang op bed gelegen werd bijhoorlijk misselijk wakker, heb nu nog steeds niks gegeten heb nergens trek in. Gisteren niet bonje met de buren gekeken, ik had hem al een keer gezien, klein stukje gezien maar dan ben je er gewoon weer verbaasd over hoe iemand zo kan leven. Gisteravond blood in blood out gekeken, blijft een goede film.
@Smyltje ik hoop dat t bloedprikken snel klaar was voor je en t mee viel. nu wachten op de uitslag, hoop dat je die snel hebt hoor. @danitjuh wat fijn ismail zo genoten heeft! en alvast veel plezier met volgende keer babyzwemmen. opruimen?? nou succes, hier komt er vandaag niet veel van. beetje een suffe moeie dag. @verrassing, volgens mij bijna 100 procent zeker moet t kunnen. tenminste hier bij kruidvat deed een vrouw t gister nog en maakte ze geen problemen ervan. maar ja dat ligt denk ik ook aan medewerkster. toch ook even leuk een housewarming party. even wat gezelligs tussendoor. veel plezier @hier nog geen plannen voor t weekend. zal graag iets willen doen alleen geen idee wat??? ben ook wat beperkt in keuzes door lichaam en financien. ik denk dat ik vanavond met mn moeder samen tvoh ga kijken.
Bedankt voor de complimenten meiden. Ben zó trots Ben vanmorgen even naar de wibra geweest. Kleertjes 62 beginnen echt te klein te worden dus moest nodig wat kleertjes in maatje 68. Fijn dat je bij de wibra/zeeman nog kleertjes kan kopen zonder gelijk een maandsalaris kwijt te zijn. En het gaat maar zo kort mee. Morgen middag hebben we een verjaardag van mijn schoonzus, verder geen plannen van het weekend. Lautje, als je een keer wat wilt doen met die gloednieuwe naaimachine wil ik wel komen helpen hoor. Zo lastig is het niet, gewoon een kwestie van proberen. Miekr, wat vervelend dat je nog zo moe bent en nou ook misselijk. Hopelijk word het over een paar weekjes weer wat beter. Je krijgt het zo wel dubbel. Die kleine kost al zo'n hoop energie en met die hormonen in je lijf. Gelukkig is het voor een goed doel! verrassingsei, volgens mij kan dat wel hoor! ik zou het gewoon proberen als je ze niet te pakken krijgt. Gezellig weekend voor de boeg, veel plezier! tricia, toch maar knoopsgaten maken dan. Gaat dat makkelijk of moet je het op de hand doen? Maak je wel een foto als ze hem aan heeft? danitjuh, wat fijn dat het zo goed ging. Anouk was na het zwemmen echt een paar uur knock out. Zo veel indruk! Elsie, zeker doen hoor! pak je rust als het kan dus lekker even gaan slapen als het lukt.
jurkje: natuurlijk maak ik dan een foto :-D hopelijk morgen knoopsgaten met de naaimachine maken. ziekenboeg: ja danny heeft nog niet overgegeven vandaag dus dat is positief, verder heeft hij nog wel koorts en ben ik nog erg slap. mijn vader is inmiddels ook ziek :-s en die is hier wel geweest maar niet naar de wc. dus nog meer opletten op marjolijn. mocht ze ziek worden dan moest ik meteen het ziekenhuis bellen zei de dokter. miekr: ben absoluut tegen abortus op 1 uitzondering na en dat is als het kind vanaf de geboorte een kasplantje is en nooit zelf dingen zou kunnen doen en alle andere redenen zijn voor mij boosmakend. maar wil er verder niet over in discussie want dan word de gezelligheid hier denk ik verpest. maar iemand moet doen waar hij of zij achterstaat maar dan is het soms erg wijzelijk als ik mijn mond maar ga houden danitjuh: leuke foto's!!!!!!!!!!!!!!!! verrassingsei: druk druk druk dus veel plezier dit weekend. smyltje: nu afwachten wanneer mag je bellen voor de uitslag? vanavond nog maar even thuis blijven van mijn werk en dit weekend nog even aansterken. maandag komt de kindertherapeut en dinsdag moet ze voor de 3de prikken.
@barleeus straks als kleine geboren is wil ik wel graag een keer een truitje of boxpakje of iets dergelijks maken. mischien dat ik nu een deze weken iets simpels ga maken, heb wel een geinig boek over babys daar staan ook leuk dingen in zoals tutlapjes enzo die zijn alvast makkelijk om te beginnen. en dan voor t moeilijke werk zal ik graag een keer hulp willen gebruiken hoor. @miek ik hoop dat de misselijkheid snel weggaat. maar als je een keer nog wilt zwemmen met owen en def kan ik ook gezellig mee gaan hoor als L niet kan. hier moet nu gaan moeder is er. gaan nog even na wat ik nog moet hebben aan babyspullen enzo.
@ tricia Oh maar ik ben ook tegen abortus. Absoluut heb al 4 keer een miskraam gehad en vind een abortus daarom ook niet kunnen. Ik heb gelukkig 2 gezonde knulletjes, en als de 1e syndroom van down had was het gewoon (voor mij dan) welkom geweest. Alleen straks als dit kleintje geboren wordt heb ik ook nog een knulletje van nog geen 1 jaar die ook alle liefde en aandacht verdiend. Daarbij is mijn gezondheid ook niet al te best dus ik weet dat als ik een kindje zou krijgen met een bepaalde afwijking ik hem/of haar niet de hulp kan geven die hij/zij verdiend. Daarbij moet ik er ook evengoed zijn voor m'n andere jongens. Maar ik hoop gewoon dat de echo maandag goed is en deze zorgen er voor niks zijn geweest. (hoop dat dit niet lullig of gemeen overkomt hoor kom soms niet meer helemaal goed uit m'n woorden komen, ik hoop en denk ook niet dat er hierdoor een hele discussie van komt) Ik ga nu maar weer even liggen (hoop ik) alle letters draaien over het hele beeldscherm. Hopelijk stopt manlief even met dat vreselijk irritante computerspel. pffft vanavond weer eten heeft iemand van jullie nog ideen??
@miekr logisch hoor dat je het zeker wil weten! het eten word hie voor mij brood zonder korst en een bakje vla denk ik. heb even lekker geslapen, 2 uur!! had ik even nodig, nu gaat het weer redelijk met de pijn, sam komt rond 17.00 uur weer terug, leg hem nu wel pas om 19.00 uur op bed anders is ie morgen weer zo vroeg. @tricia beterschap!!!! @lautje ik ga ook the voice kijken wou iets lekkers er bij maar dat gaat nog niet lukken.
nou even de uitzet bekeken, heb zo goed als alles. heb eerst alles keurig opgeschreven en nu was ik t een paar keer vergeten. maar volgende week als geld er is nog 1 pyama in maat 50/56 en een slaapzak en nog hoes voor matras, babyfoon flesverwarmer en dan klaar. tvoh ga ik nu vanav alleen kijken, vriend is naar ziekenhuis. bij moeder ben ik nu al. ga straks nog ff hier mee eten dan naar huis. @elsie bah nee veel dingen zal je niet kunnen eten nu. weet t nog heel goed met mijn verstand kiezen. 1e keer overal rekening mee gehouden. ging allemaal super goed.2e keer dacht ik oh dan kan ik nu ook wel alles doen en op de fiets gaan. dat ging helaas niet. liep dronken door zhuis heen moest toen even terug komen en nog wachten van ze en iemand bellen. duurt wel een tijdje voor je normaal kan eten. voor mijn lijn was t wel super! maar ja dat is bij jouw ook niet van toepassing @miek hoop dat je wat kan rusten
@lautje ik moet nog 6 kg kwijt dan zit ik weer op gewicht van voor de zwangerschap dus het is niet erg. maar ben steeds erg moe van de pijn.
@ lau, je hebt toch ook een magnetron??? dan kan je daarin het flesje warmen. (gaat nog sneller ook) Wij hebben ook een flesverwarmer maar gebruiken die alleen met vakantie als er geen magnetron is. net even gelegen, maar dat was geen optie meer aangezien owen net z'n boxkleed heeft vol geplast en z'n kleertjes dus ook. Lars had de luier niet goed omgedaan erg fijn dus. Nu boxkleed in de was heeft ie straks weer een warm schoon boxkleedje