oke! bij mij had ze t met de 11 en 12 weken echo goed geschat. maar ja, blijft 70% natuurlijk. heb je een NUB foto? kan je m hier op t forum neerzetten
nou t begon vanmiddag al goed bij de v.k . ik was net op tijd helemaal buiten adem. stond vrachtwagen daar voor slagbomen duurde zo lang. ik parkeren bij octant. kom ik aangelopen keert vrachtwagen net om en gaat weg. grrr maar goed bij vk was ik urine vergeten. stom. bloeddruk gemeten deze was erg hoog voor mijn doen 130 over nog wat. ben alweer vergeten. toen gewogen en erna mocht ik over staafje piesen. weer verkleuring in staafje dus vk zhuis gebeld. kon er direct terecht. daar weer urine en bloed afgenomen en half uur aan monitor. er is door 4 verschillende mensen gevoeld aan mn buik. erg pijnlijk. ze maakte zich zorgen door mijn klachten van t vocht soms misselijk strak gevoel boven buik etc. ik mocht blijven maar kon ook naar huis als ik beloofde te bellen als t erg werd of ik koorts kreeg. nou dat heb ik plechtig beloofd. erna na al dei kermis nog even met mn moeder naar farid geweest. die zat ineens op zn praatstoel. dus positief. bij ouders gaan eten en erna weer naar zhuis. nu was zn broer er. dat was minder leuk maar ik heb wijselijk mn mond gehouden ook toen hij vond dat ik niet genoeg betrokken was bij familie. een tante of nicht ofzo uit zuid frankrijk gaat volgende week trouwen. 3 dagen groot feest echt marok bruiloft. vrfaagt hij of farid en ik mee kunnen. nou nee . farid kan niet mist dan teveel dialyse. zwager wil 10dagen blijven. ik kan ook niet sta onder controle en alles en moet gewoon opletten. nou toen zo van nou jij geeft ook niet veel om familie blabla. ga maar nadenken hoor. aanbod is 1x zuid frankrijk en niet meer. naja dan niet meer. kan niet t risico nemen. nu ook na alles wat er gebeurd is tussen die 2 komt ie aan met soep dadels fruit drinken etc. echt doen ook op de zaal alsof hij de allerbeste man is die er maar te bedenken valt. maar goed ik heb me gericht op tv en niet veel aandacht er aan gegven. denk ga geen ruzie maken nu. aan bloeddruk denken. maar goed nu moet ik dus donderdag weer naar zhuis om 16uur., als t goed is komt farid woensdag thuis. maar dat alleen als hij geen verhoging of koorts heeft en normaal plast. nu ff lekker ontspannen
De westfriese dames!! Smyltje: 26 jaar, Zwaag, Ninthe 16-04-11 Tricia: 29 jaar, Bovenkarspel, Marjolijn 26-06-11 Danitjuh: 34 jaar, Zwaag, Ismail 23-05-11 Lautje1980: 31 jaar,Hoorn , zwanger van een zoon, uitgerekend op 25-11-2011 . Fleur24: 27 jaar, Medemblik, L. 20-6-2009, O. 30-09-2011 Mouschy:33 jaar, Zwaag, Ewout 28-04-06, Marijn 04-09-07, Arthur 16-07-09 Inkietoy: 36 jaar, Grootebroek, Cristan 24-03-2008 Verrassingsei: 28 jaar, Enkhuizen, Aaliyah 02-04-2011 Paradijsvogel: 26 jaar, Hoorn, Alana 05-04-10, Ayden 17-06-11 M1980: 31 jaar, Opmeer, Justen 04-06-03, Jenna 01-09-08, Jonie 16-08-2011 Elsie: 25 jaar,Opperdoes ,Sam 19-06-10 Sylvia1983: jaar, , Carola: 25 jaar, Zwaag, Dylano 29-11-2010 Barleeus: 30 jaar, Hoogwoud, Anouk 05-07-2011 Miekr: 31 jaar, wervershoof , Devin 22-05-2008 , Owen 01-06-2011, uitgerekend op 08-05-2012
Hey meiden, Alles weer bij gelezen (wat kletsen jullie veel zeg) en de helft weer vergeten hahaha. Ben erg warrig en kan mn hoofd er niet goed bij houden,maar wilde wel even laten weten dat ik jullie niet vergeten ben!
maakt niet uit hoor verrassing. jij hebt ook nog genoeg aan je hoofd. elsie: ik denk niet dat ik kan zaterdag. heb fotoshoot bij zwangerschapsyoga en moet ff kijken natuurlijk hoe t met farid is. maar mocht ik wel kunnen dan lijkt t me erg gezellig hoor. heb nog even algemene vraag: sliepen jullie kleintjes direct met deken of slaapzak of beide? en van die flanellen luiers ofzo. is dat ook nou nodig? zo ja waarvoor?
@ lau goed dat je wijselijk je mond heb gehouden. hoorde net je voicemail bericht. Was boven bij Devin en ben niet zo snel meer met lopen. Rustig aan doen he meis? denk goed om jezelf en de kleine. maar dat heb ik geloof ik pas een paar keer gezegd. Maar nog even wat een lul die zwager, farid ligt in ziekenhuis jij moet gewoon elke week op controle naar het ziekenhuis dan kan je toch niet 10 dagen naar zuid frankrijk??? wat nou als er iets gebeurd? Stomme zak denkt alleen aan zichzelf. @ smyltje leuk huis hoor!!!! nee ik geloof niet meer in de nub theorie. Bij owen was het zeker een meisje (met 19 weken ook) maar hij is toch echt een jongen. Een vriendin zou een jongen krijgen, maar met 20 weken toch een meisje en bij een kennis die zou ook een meisje krijgen en kreeg toch een jongen. En zo heb ik al van veel meer gehoord dat het niet klopte, dus ik wacht gewoon nog 8 weken.
Hier nog even een foto van ons kleine turner/ turnstertje. lag er zo leuk bij. Bekijk bijlage 192800 Bekijk bijlage 192801 Nou ik ga maar weer naar bed ben gewoon echt kapot. slaap lekker alvast!!!!
@ lau, kleintje moet/mag onder dekentje waaronder een lakentje ligt. Dekbed mag nog niet. Slaapzak kan wel, maar jullie kanjer wordt klein geschat zei je dus let er wel op dat het hoofdsgat en armgaten niet te groot zijn anders kan hij zich in de slaapzak worstelen, met alle gevolgen van dien. Had je al een kruik+ kruikzakken gekocht want die heb je ook zeker wel nodig vooral in de winter. En wat ook nog wel handig is zijn van die houten vijltjes. Ze kunnen bijhoorlijk scherpe nagels hebben die je nog niet kan knippen (omdat ze dan scheuren) en met houten vijltjes kun je ze goed slijpen. (kan je bij de drogist of anders deka ook kopen. Wij hebben flanellen luiers over het aankleedkussen liggen. Om het kussen hebben we ook een hoes, maar daarop weer de flanellen luiers en die verwissel ik om de dag zodat niet gelijk je hele hoes vies is bij een megabroek. Flanellen luiers zijn dus niet echt noodzakelijk maar wel handig. hydrofiele luiers moet je er wel genoeg van in huis hebben. (in bedje, in wagen, en om af te drogen) En oja niet echt gelijk noodzakelijk (ofwel) maar wel handig van die pompjes om het neusje leeg te zuigen als ie erg verkouden is.
Lautje logisch je reactie zou ik ook hebben gedaan. Miekr gelukkig klopte het bij mij wel maar kan me voorstellen als je het vaak verkeerd hebt gehoord dat je dan wacht. Smyltje mooi huis! Verrassingsei we weten dat je er bent Xxx Elsie zaterdag hebben we een feest en dan gaat marjolijn ookal naar de oppas dus denk dat ik even rustige ochtend en middag moet doen voor haar. Kan wel een keer gezellig naar je toe komen. Verder ben ik het een beetje kwijt. Kindertherapeut was tevreden over marjolijn haar oren. Ze zei ook dat ze een vlotte motoriek heeft en voor ligt. Maar ja dat wisten we al hihihi. Morgen prikjes.
Hydrofiel luiers is een must en uitzuigding was hier weggegooid geld en vijl ook. Ik scheurde haar nagels met mn tanden toen ze heel klein was maar ben al snel gewoon onze nagelschaar gaan gebruiken.
hydrofiele luiers heb ik echt veel van aantal leuk gekleurde en aantal witte echt veel dus. maar die flanellen dingen hoeven dus niet zo nodig. das dan mooi dan heb ik mn uitzet voor kleine compleet. alleen nog dekentje. dat van die slaapzak zat ik ook te bedenken jah, alleen ze weten t nu weer niet. nu is ie weer groot. of naja groot gemiddeld. naja ik koop iig een dekentje erbij en dan ik altijd kijken wat goed is. ze zeggen allemaal verschillende dingen die vk's. eva van hoorn zegt ok, zhuis 1 zegt groot 1 zegt ok 1 zegt beetje klein. nou t zal me wat. als ie straks maar gezond is. en tja wat zwager betreft ik hou t er maar op dat vroeger toen zn vader m meenam naar nederland zn vader zn hersenen is vergeten bij marokko. dit blijkt altijd maar met alles. nu ook ineens alsof school wisselen zijn idee was. nou dus niet ik wil niet opscheppen maar t was mijn idee om zn zoontje naar andere school te doen. ik heb t aangeraden en schoonzus gestimuleerd te praten op andere school. meegegaan met schoonzus alles geregeld samen, hij was nergens,maar nu heeft hij alles geregeld. t is zon man dat vrouwen niks zijn. hij wil respect van vrouwen. nou ik behandel m gewoon. niks meer niks minder. respect moet je verdienen. en als ik ergens echt niet mee eens ben zeg ik t. ook tegen mn schoonvader toen die in nl was. iedereen liep op zn tenen niemand zei die man wat hij had waarom hij in zhuis was enzo. hij vraagt wat aan mij , ja ik geef antwoord dan. ga niet liegen omdat zwager dat wil. schoonfamilie heb je helaas niet voor t uitzoekn
En toen zaten we weer om 12 uur op de SEH ivm galsteenaanval En ben weer naar huis gestuurd nadat we telefonisch hadden doorgekregen dat we meteen moesten komen
een pas geboren slaapt alleen nog onder een katoenen deken, kan je kopen bij de baby winkel, hema of V&D. En daar doe je dan een lakentje tussen. Een flanellen luier kan je onder het hoofdje leggen, maar kan ook een gewone katoenen luier zijn. Die gebruik je meer ook met afdrogen. Die flanellen gebruik je verder weinig. Nagelvijltjes van die kartonnen heb ik wel veel gebruikt, scheuren vind ik zo eng, als je te ver scheurt zit je in het vingertje. En gebruik geen olie in het badje! als het babytje gaat spetteren en het komt in z'n mond kan dat heel gevaarlijk zijn! Dus lekker met ander spul in het badje en daarna insmeren met olie. Is ook veel lekkerder voor de baby zelf, lekker masseren na het badje. Als je nog meer vragen hebt hoor ik het wel. Ik ben nl kraamverzorgster (geweest). Wel fijn dat je mannetje eerdaags uit het ziekenhuis mag! En jij weer donderdag op controle moet. Wat een mafkees die zwager van je! Zou ook mooi niet zijn gegaan hoor! Jullie lopen alle 2 onder ziekenhuis controle, als hij dat nog niet snapt. En je mag bijna al thuis bevallen! dus ik zou helemaal nergens heen gaan, zeker niet naar het buitenland
miekr@ gewldige echo foto...gefelciteerd en geniet. lautje@ wat een eigewijze droplul is die zwager van je zeg. heeft ie stront in zijn ogen... tuurlijk kun je niet komen naar marokko.. in jou toestand en met farid zijn gezondheid...ze moeten je dus missen,,,jammer dan. denk je om jezelf??? verrassing@ schat gaat het vandaag wat beter met je....??? dikke kus van ons hier@ vandaag ongi geworden dus de nieuwe iui poging komt eraan..... gisteren naar het streekbos geweest en een lange wandeling gamaakt.....in het zonnentje(wel koud hoor die wind) vandaag....behangdag
@dekentje ok dat is mooi te weten. dan is dat t enige nog wat ik moet kopen. @tricia sterkte hoe is t nu met je? @hier vandaag zeer slechte dag, erg moe, wat hoofdpijn. wil t graag nog even afwachten. moet toch al donderdag terug op controle. als t erger gaat worden ga ik wel bellen naar v.k maar wil nu nog ff lekker uitrusten thuis.in z;huis kan ik mn rust toch niet vinden.
@tricia jeetje sterkte!! wij waren vanmorgen gezellig bij paradijsvogel op visite alleen sam die ligt nu nog te krijsen in bed omdat ie zo moe is! hoop echt dat ie gaat slapen.
Nou Alana was zo in slaap hoor Ayden ligt nu bij mij op schoot te slapen. Hij is erg huilerig vandaag. Gisteravond heeft de kleine man ook ongeveer een half uur op langer echt liggen gillen. Geen idee waardoor. Maar heb hem net (alweer) gevoed en nu ligt hij lekker te slapen. Had willen stofzuigen en dweilen, maar ik denk dat ik Ayden even laat liggen. Zo slaapt het lekker... Heb verder wel alles bijgelezen, maar ben het meeste al vergeten... Lau, het begint nu wel zwaar te worden zo te lezen... Dikke knuffel! Miekr, mooie echo!