westfriese mama's en toekomstige mama's deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tricia82, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    Sterkte hoop dat je wat kan slapen,na zo`n avond...

2. tricia82

tricia82 Niet meer actief

Smyltje Jeetje dat zal idd erg zwaar zijn. Sterkte.....

Sky vet mooie foto.
    Hier lekker slapen.

3. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    @smyltje heftig zeg. wel fijn voor hem dat hij zelf alles zo kan regelen toch ondanks natuurlijk het droevige einde.
    ook knap dat iemand dat zo bespreekt.
    sterkte..

@mouschy foto shoot is in t nieuwe soulcenter vlakbij turkse winkel op t nieuwland. daar hebben we yoga gehad. eerst zaten we in t hop wijkcentrum tijdens de verbouwing. de laatste paar lessen daar. de fotoshoot zit bij de yoga prijs inbegrepen. mag meenemen wie en wat ik wil. neem alleen farid mee en mischien nog dolfijnen waaier en 3 setjes kleding.

@miek gezellig binnenkort afspreken, maarrr ik val ook om van de slaap dus dat zal dan gezellig worden liggen we gezellig te snurken ipv te kletsen.

@sky mooie foto meid!!! opa;s en oma's zullen er wel heeeeel blij mee zijn.

@allemaal thanks voor jullie steun!
    @hier nou vandaag naar ziekenhuis geweest. begon al lekker.
    zat ik wachtkamer met een vriendin, (goed dat ze mee was ik hoor niet zoveel nu) zag ik een vaag klein wat ouder mannetje lopen. ik al denken nee he niet een afspraak bij hem. maar natuurlijk had ik een afspraak met hem. t was een spraakwaterval. en alleen maar grapjes maken en lachen om zichzelf. ook heel dubbele opmerlkingen maken. zoals je gaat hier in ziekenhuis bevallen, ik ja, zegt hij oooh gelukkig hebben wij ook nog wat te doen hier. ook gaf ik aan dat mn oren dicht zaten en niet goed t kon volgen praat hij tegen mn vriendin. nou ja hallo ik ben er op afspraak.

maar goed mn bloeddruk is voor mijn doen nog aan hoge kant, 130/70 ik zit normaal rond de 110/70 @80. maar goed dat was niks volgens hem. alleen maar gezeur van verloskundige noemde hij het. ok nou ja t zal wel.
    toen bloed waardes gecontroleerd. alles ok behalve mn hb dat was erg laag 6,6 dus aan de staal tabl. blegh!
    ook moest ik foliumjzuur erbij nemen. ik zeg tegen hem ik slik ook vitamines met foliumzuur. maakt niet uit zegt hij je moet ook extra nemen ??? mag dat wel?????
    een soort van echo gehad hij heeft kleintje opgemeten zegt is aan grote kant. ok ook prima. vorige week was hij nog onder gemiddeld. maar ja echo was zeer onduidelijk. kon er niet veel wijs uit worden. hij was ook binnen een minuut klaar.

nu maandag gelukkig weer naar eva van hoorn. pfff. hoop niet terug te moeten hier.

morgen ochtend komt farid gelukkig terug. z;huis is klaar. omdat hij ook naar dialyse gaat doen ze m daar nog een nacht infuus gevn met verhoogde dosis antibiotica voor vanav en morgen.

zo nou nu ben ik echt moe. ga proberen op tijd te slapen.
    truste!!

mini meeting kan op dinsdag 8 november (begin middag 12.30)
    donderdag 10 nov (begin van de middag vanaf zelfde tijd.

wie kan is welkom!!!

4. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    smyltje, wat een moeilijke situatie zeg! Hopelijk kan je een beetje slapen na zo'n avond.

Lautje, nou dat klinkt weer gezellig :( Je bloeddruk valt gelukkig mee, het gaat om je onderdruk en die was gewoon 70. Maar het klinkt niet alsof je serieus genomen werd en dat is toch niet normaal.
    Mini meeting, ik denk dat ik gewoon kan, zou je mij misschien je adres willen pb'en?

sky, wat een mooie foto. zo'n foto wil ik ook nog maken, van de week maar even een poging wagen.

Carola, wow... de eerste stapjes los. Daar mag je zeker trots op zijn!

Hier.. pfff.... Anouk proberen we nu iets eerder naar bed te brengen, gisteravond lag ze om 8 uur te slapen. Dan nog om 12 uur een voeding en dan de nacht in. Gaat al een tijdje goed, maar vandaag was ze om kwart over 4 wakker. Ik dacht ik geef haar een voeding en dan slaapt ze wel weer. Helaas mevrouw is klaar wakker en uitgeslapen. hihi.. nou dus maar aan een kopje thee.
    verder heeft mijn broer (die in scheiding ligt, omdat zijn zwangere vrouw bij hem is weg gegaan twee of drie weken geleden) heeft gister te horen gekregen dat er een kans is dat het kindje syndroom van down heeft. Ze moesten gister na de 20 weken echo weer terug komen omdat het kindje ineens in groei achter liep. Ik dacht dat zal wel van de stress komen maar dat schijnt in dit stadium van de zwangerschap niet te kunnen. Nu heeft ze dus iets gezien dat kan duiden op het syndroom van down. Volgende week moeten ze naar het VU in amsterdam. Ik vind het zo heftig allemaal. Een maand geleden was hij nog helemaal gelukkig, met een vrouw en een kindje onderweg. Leuk huis, noem maar op. Nou ligt hij in scheiding, zijn hele toekomst in veranderd en nou krijgt hij ook nog deze stress erbij. Alle kindjes zijn welkom hoor, maar jeetje het is wel schrikken. Eerst maar afwachten wat ze in het VU zeggen volgende week, maar ik ben er wel de hele dag mee bezig, krijg het niet uit mijn hoofd. We gaan maar een paar kaarsjes branden van de week en hopen op een goede afloop.

5. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Meeting. Dinsdags werk ik en ninthe slaapt minimaal tot 2 uur meestal dus weet niet of t dan nog zin heeft...

Barleeus. Dat is zeker heftig. Voor jou maar ook voor je broer!

Mooie foto sky!

Lautje. Wat een raar en onduidelijk gedoe zeg!!

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@smyltje jeetje dat is heftig zeg!! hopelijk heb je een beetje kunnen slapen.

@lautje ik kan wel op dinsdag en de donderdag maar sam die slaapt vanaf 12 uur tot ongeveer 14.00 uur.

nou sam die was gisteravond wakker heel erg huilen, heeft bij ons gelegen tot 1.15 en toen weer in zijn eigen bed kwart voor 6 weer wakker! en toen om 7.30, hij is erg verkouden dus zal daar wel door komen.

7. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Wel redelijk geslapen maar ben gewoon bekaf...

8. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    Je krijgt ook al wat voor je kiezen de laatste tijd,rustig aan en denk om jezelf..

9. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ Barleeus wat vreselijk voor je broer. Zijn leven wordt zo in 1 klap omver gegooid. veel sterkte voor hem, maar ook voor jullie

@ lau haha gaan we samen slapen, fijn hoor zo'n gyn wees blij dat je hem maar eenmalig had.
    Over de meeting ik kan beide dagen wel, maar ben dan ook wel iets later. Devin zit tot 11:45 op de psz daarna even eten (zijn we meestal rond 12:30 klaar en dan kan ik je kant opkomen.

10. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Morning lady´s!

Hier heeft Ismail eindelijk weer een redelijke nacht achter de rug. Gisteravond rond 21.00 in bad gedaan. Toen de papfles erin. Hij lag zo rond 22.00 te slapen. Hij kwam rond 03.30 weer dus fles gegeven. En weer viel hij in slaap :) en kwam toen rond 07.00 weer :) Dus mama klaagt niet :D

Straks gaan we naar Middenwaard toe. Er woont een vriendin van mij die ik ken van school. Dus eerst langs haar huis theeleuten en dan door naar de winkels :cool: Ik ga me wel inhouden :) Ga namelijk met manlief in januari (kinderbijslag :cool:) daar naar toe om te shoppen :D

m1980 om je eerlijk te zeggen. Ik zou best wel eens een paar nachten achter elkaar eventjes bijtanken :) Het is best wel zwaar voor mij als Tano nachtdienst heeft en ik dus ook gewoon moet dialyseren ;) maar goed, die nachten gaan wel over dus het moet ooit wel eens goed komen :D

Smyltje niet naar het cb. Dat is toch ook raar dat er geen arts aanwezig is :( Dat is zeker raar dat jullie ook bezig zijn met het afscheid. Dat is zeker een rotperiode. Knuffel. Hoe zit het met de huizenjacht :D

Lautje en heb je leesboeken besteld? Waar hou je van om te lezen? Yeahhh Farid thuis als het goed is als je dit leest :D

Els en jij brengt 3 vuilniszakken met kleding weg en je laat ons niet eens eerst graaien :p Ach Sam verkouden. Heeft hij wel goed geslapen vannacht? Ah ik lees het al, niet erg lekker geslapen dus.

Sky die foto is echt inderdaad geweldig. Maak je die zelf? Opa en oma zullen erg blij zijn!

Carola nou dat is lekker dan. Weg zijn je collega's. Kan je niet proberen dat je ook naar hun pand gaat? En hoe gaat het verder nu met je? Je zit niet lekker in je velletje zei je. Komt dat door je werk? Ahhhhh wat goed van Dylano :D En inderdaad klagen mag hoor! Dan doen we hier wel vaker ;)

Meeting: ik dialyseer dan nog. En zoals ik al lees slapen de meeste kindjes rond die tijd. Ik kan wel later op de dag. Tenminste als ik de auto heb :p

Barleeus zo dat is ook eventjes kaboem met het nieuws over je broer! Sterkte ermee en ik hoop dat het gewoon allemaal goed is.

11. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Even misschien een zeik berichtje hoor, maar moet het even kwijt. Misschien kunnen jullie er een nuchtere mening over geven.
    Er zit in de ''vrienden''groep van lars een alleenstaande moeder. Toen zij nog iets met haar vriend had deed ze erg raar. Toen hun relatie over was gingen wij veel om met haar ex. Nu heeft die ex weer een vriendin en kiest lars weer ervoor om met haar om te gaan.
    Vorige week hadden lars en ik ruzie. Ik ben toen een eind gaan fietsen om even m'n frustraties weg te fietsen. Toen ik thuis kwam hoorde ik dat zij was langs geweest. Ik kwam haar 2 dagen later tegen in de winkel en zei ze al dat lars niet te vertrouwen was en hij net als haar ex was enz enz. Een paar dagen later vierde ze haar verjaardag, lars moest er echt naartoe dus de jongens gingen naar opa en oma. Daar begon ze tegen mij dat ze wist dat ik zwanger was (had hij haar verteld) en dat ik het straks zwaar zou krijgen als ik er alleen voor kwam te staan. en zo bleef ze maar doorgaan. Gisteravond kwam ze zomaar even langs ze had lars even nodig. Ze zat maar te vertellen dat ze naar z'n beste maat ging en wel de hele nacht zou doorhalen en zou feesten en dat er een foto's van haar had gemaakt die zouden in de aktueel komen en stonden op haar facebook. net opende ik m'n facebook had ze een berichtje voor hem. (geeft niet maar wel al die xxxx) en dat Lars haar naam ook met afkorting in de tel heeft staan. En ze de laatste tijd wel heel veel contact samen hebben.
    Ik wordt er mega onzeker van. ik ben nu zwanger van de 3e heb niet meer echt het figuur als ik van te voren had. Zij heeft 1 kind en gebruikt van alles en eet (bijna) niet dus je kan je voorstellen wat voor figuur zij heeft.
    Maar ook elke keer is het van ik wil ook nog een kindje, maar van wie. Oh leers jij maakt zulke mooie kindjes ik wil er ook zo een.
    Wat moet ik hier nou mee????

12. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    pfff miekr, ik zou daar ook mega onzeker over worden. Dus ik kan je helaas geen adviezen ofzo geven....

13. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    Ja en dan lig je weer wakker als ze 16 zijn:D

14. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    @Sky: Wauw,mooie foto hoor! Hoe is het verder daar?

@Elsie: En hoe voelt Sam zich vandaag?Al weer wat beter? Vervelend dat ie zo vaak wakker is geworden, hopelijk aankomende nacht een betere nacht voor jullie.

@Carola: Wat klote voor je zeg dat je naar een ander pand moet en dat je niet bij je gezellige collega's kan blijven.Hoop voor je dat ze misschien een andere oplossing gaan bedenken.
    Ook vervelend dat je niet lekker in je vel zit zeg, heel veel sterkte en schrijf maar lekker van je af.
    Wat goed zeg dat je mannetje even een stukje los gelopen heeft.wat gaat het hard he?

@Smyltje: Jeetje meis, dat lijkt me heftig om afscheid te nemen van iemand die niet zo lang meer te leven heeft.
    Heeft de directeur erg veel pijn?Omdat ie ook een Euthanasie verklaring heeft?
    Kan me wel voorstellen dat de vergadering dubbel is geweest.
    Aan de ene kant fijn dat je nog afscheid kan nemen, maar aan de andere kant wil je dit natuurlijk helemaal niet.
    Heel veel sterkte meis en als er iets is wat we voor je kunnen doen dan hoor ik het graag van je!

@Lautje: Nou dat ging weer lekker he in het ziekenhuis?Wat een vage Gyn. zeg.
    Extra foliumzuur (B11)kan geen kwaad hoor, al het overtollige wat je binnenkrijgt plas je gewoon weer uit.
    Het is juist goed om dit te slikken als je HB wat aan de lage kant is.
    Als je een vetoplossende vitamine zou moeten slikken is het erger, daar kun je een overdoses van krijgen als je te veel neemt.

@Barleeus: Jeetje wat heftig voor je broer zeg!Zo in 1 klap is je hele geluk en je hele leven weg.Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt en het is heel lief van je dat je een kaarsje voor hem en het kindje gaat branden.
    Hoop dat er niets uit de extra onderzoeken gaan komen en dat het kindje gezond te wereld komt.
    Heel veel sterkte voor je broer en natuurlijk ook voor jouw.

@Meeting: Weet niet of ik kan, door de situatie hier maar ook vanwege vervoersproblemen.

@Danitjuh: Middenwaard is leuk he?Wij gaan er ook graag naar toe.Succes met je inhouden om te shoppen....hoor straks wel of het gelukt is.
    Veel plezier bij je vriendin!!

@Miekr: Zou ook onzeker worden hoor als dit mij zou overkomen,verder weet ik niet goed wat je hier mee aan zou moeten.
    Het enige wat ik je kan zeggen is blijven praten met Lars.
    Maar dat dit een raar verhaal is geef ik je groot gelijk in hoor!
    Knuffel!

@M1980: Hoe is het bij jullie? En hoe gaat het met Jonie?

@Hier: Durf al bijna niets meer te plaatsen, maar helaas is het weer raak hier:

Zoals de meeste van jullie weten is mijn vriend vorig jaar toen ik nog zwanger was van Aaliyah met spoed opgenomen geweest in het ziekenhuis.Hij is met gillende sirene's afgevoerd in de Ambulance.
    Hij heeft een hartinfarct gehad (op zn 34e) en een hartzakontsteking.
    Het zijn toen hele onzekere tijden geweest en na 3 dagen op de Critical Care Unit gelegen te hebben en 2 dagen op de Cardio afdeling mocht ie gelukkig naar huis toe.
    Daarna nog met spoed in het ziekenhuis beland omdat ie een galwegeninfectie had en door zn hart problemen ging dat ook niet helemaal goed.

Hij is (om een lang verhaal iets korter te maken) er redelijk van hersteld en werkte inmiddels weer.
    Met redelijk bedoel ik: zn hart heeft een behoorlijke optater gehad, maar hij kon zichzelf weer redden en begon weer een klein beetje conditie te krijgen.

Efin.....nu een paar weken geleden begon is zich weer niet lekker te voelen en gisteren is ie van zn werk thuis gekomen en heeft ie gezegd dat ie naar de dokter wilde (en de mijne is ab-so-luut- geen dokter loper).
    Dus we zijn daar vanmorgen geweest.
    Hij heeft dus zo ie zo weer een infectie in zn lijf en zn hartconditie was alles behalve goed.(hoge hartritme en onregelmatig en een te lage bloeddruk).Die combi is niet goed blijkbaar.
    Dus gelijk bloedprikken en een ecg voor zn hart en rustig aan.
    Ben me werkelijk waar de PIEP geschrokken met vorig jaar in mn achter hoofd.
    Ik weet dat de kans niet zo groot is dat ie weer een hartzakinfectie krijgt, maar toch....ik ben best wel bang hoor!

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@smyltje idd goed aan jezelf denken hoor!

@miekr jeetje wat een verhaal zou er ook erg onzeker van worden!

hier vanmorgen met carola en dylano naar ballorig geweest:D sam vond het prachtig, lekker klimmen en spelen die ligt nu uitgeteld in bed!

@verrassinsgei jeetje ik zou ook schrikken hoor!! sam voelt zich wel goed vandaag gewoon vrolijk!

16. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    Verassing: Jeetje het zit jullie ook niet mee he,gelukkig zijn jullie er optijd bij en goed dat hij naar de dokter wilde(zeg ik die ook met moeite naar een dokter zal gaan;))Hopen dat alles snel achter de rug is en dan hopen op goede tijden.

Hier gaat alles goed Jonie groeit als kool,ze slappt al weken de nachten door(sorry Danitjuh;))De andere kids doen het ook prima,alleen wilde ik Jenna vandaag gratis op laten halen(op Facebook):Dze was vanmorgen drama janken zeuren grrr,nu gaat het gelukkig beter..leuk hoor peuterpubertijd(heb ik met Justen nooit gehad eigenlijk)...

@meeting:ik zit net als verassing met vervoer,vanuit opmeer met de bus ben ik ruim een half uur wel niet langer onderweg,en dan als ik eindelijk ben kan ik weer terug..Maar ik wil iedereen wel eens ontmoeten hoor lijkt me leuk..

17. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    verrassing, knuffel! (heb je vanmorgen al gesproken ;))

18. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier ook een knuf voor verrassing (heb je ook al gesproken)

19. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Meeting: ik heb de hele week oppaskids, dus ik wil wel, maar het gaat gewoon niet. Dus in de vakantie's zou het wel kunnen, voor de rest zit ik gewoon vol geboekt ;)

Sky wat een mooie foto van je meisje! Maak je dat zelf? mooi gemaakt hoor, weet zeker dat opa en oma dat een super foto vinden!

Smyltje jemig meid wat heftig allemaal!!! sterkte!

Lautje wat een rare gyn is dat! Hoe heet hij? Hoop ook dat je niet meer terug hoeft! En over de grootte van je kindje; het is aldoor anders met het gewicht, bij ons ook; ik heb 3 kids en altijd is het verkeerd ingeschat, dus ik vertrouw daar niet meer zo op eigenlijk...
    Vandaag je mannetje weer thuis! hoe is het nu met hem?

Barleus heftig zeg van je broer! Waren ze al lang bij elkaar? En dit is zijn 1e kindje? Ik snap heel goed dat je er veel mee bezig bent, is ook allemaal niet nix. Hoop maar dat het allemaal goed afloopt! Sterkte!

Miek wat vreemd en raar allemaal, zou daar ook onzeker over worden/zijn! Ik zou op een rustige avond eens met je man gaan zitten en hier over praten! En dat jij dat niet leuk vind moet je heel eerlijk zeggen! Heel veel sterkte!

Danituh wel lekker dat je mannetje je helpt snachts met de voedingen en zo! Hier moest ik dat gewoon alleen doen hoor, en dan smorgens ook weer vroeg er uit voor mijn eigen kids en de oppaskids! Dus wees maar blij dat je af en toe kan uitslapen want dat is hier nooit gebeurt ;) Ik heb altijd BV gegeven en daar kan hij niet bij helpen.

Verrasingsei jemig wat heftig nieuws weer over je man! Ik hoop maar dat het mee valt! Heel veel sterkte!

Hier gaat alles goed, de jongens zijn vandaag naar school. En lekker weekeind voor de deur!!! Even RUST! is ook wel eens heel erg lekker! Vanaf volgende week krijg ik het nog drukker omdat ik dat elke dag oppaskids heb. Alleen op de woensdag ben ik dan nog vrij omdat de jongens dan ook vrij van school zijn, en smiddags moeten zwemmen.

20. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    hier ff snel berichtje

meeting kan ook later hoor.
    kan ook rond 14uur. maakt niet uit. ik ben thuis.
    doordeweeks komt nu gewoon ff t beste uit. t weekend wil ik zoveel mogelijk vrij houden om nog met farid dingen te doen.

verder nu hier echt kots misselijk, vanmorgen 1e tabl van ijzer ingenomen nou moest toen 1uur wachten met eten. dat is gelukt. alleen na mn eerste hap eten direct alles eruit. nu moet ik t morgen proberen tijdens het eten.

gyn in wfg was bosch drakenzwijn eh steijn bedoel ik maar ik noem m al zwijn. ga ook nooit meer naar die man terug. hoop ook niet dat t nodig is nog n keer naar gyn.

farid is thuis. alles redelijk. voelt zich niet zo super nog maar is eigenwijs gaan fietsen naar zwaag

Deel Deze Pagina