Smyltje van psychische dingen kan je de raarste klachten van krijgen. En je hoefd het niet eens door te hebben dat het psychisch is. Geloof me ik weet het uit ervaring. Barleeus echt spannend als ze naar het VU moeten. Inkietoy hoe kijk jij tegen je nieuwe iui aan? Extra spannend? Meeting de meeste kunnen dinsdag dat doen? Hier net gewerkt en dan kom je van die stoel af en dan ben je helemaal stijf Hahaha. Morgen lekker een avond samen met danny naar een feest. Hij moet zelf een half uur spelen en verder lekker buffet en genieten van de jazz muziekanten. Marjolijn gaat lekker naar oppas en zondag komt mijn moederoppassen dan gaan we nog even klussen in het appartement van een vriendin waar ik al 2 dagen bezig ben geweest. Ga kijken of ik nu kan slapen. Ben nig niet echt moe terwijl de rest wel slaapt Hahaha
Lieve reacties meiden! *knuf* Dinsdag werk ik dus kan helaas niet bij de meeting zijn Onder water fotos lijkt me leuk!!
de onderwater foto's zijn erg leuk! Ik heb er al 3 van Alana, dat doen ze ongeveer om de 3 maanden als ik goed heb.
@ smyltje *knuf* meid! het is helemaal niks raars aan hoor. goed blijven praten. liefs! @onderwaterfoto's gaaf! maar moet eerst maar flink oefenen met senna want ze vind onderwater nog helemaal niks whaha!
Smyltje veel plezier met huissie kijken. Leuk! Ik heb het zwembad even een mailtje gestuurd voor de datum. Dit wil ik toch niet missen hoor! Ben vanmorgen voor het eerst naar baby massage geweest. Leuk en gezellig was het! Verder even naar de karwei geweest om een nieuwe kast voor in de woonkamer te kopen. We moeten toch wat ruimte gaan maken om speelgoed in op te bergen. Dat wordt de komende tijd natuurlijk alleen maar meer en meer... We hebben dus vanavond wat te doen. Kastje in elkaar zetten.
Morgen gaan we met ons gezinnetje zwemmen in de waterhoorn. lekker een dagje weg. Kijken hoe owen het in het water vind. Op vakantie is ie ook al geweest, maar kon hij alleen in het ondiepe omdat het diepe water te koud was. @ smyltje goed dat je juist hulp zoekt. helemaal niet raar. Ik heb het zelf ook gedaan toen ik hulp nodig had. Vanmiddag even de action bijna leeg gekocht. Wilde vaas opnieuw aankleden, en zou nog een paar kleine dingen kopen. Maar kom er niet zo vaak meer dus tja dan zie je zoveel en koop je toch iets meer dan eigenlijk de bedoeling was. haha maar ja wel allemaal nodig.
huisje: mooie ligging, mooi ruim maar er moet heeeel veel gedaan worden. nieuwe cv, nieuwe vloer beneden en boven, nieuwe keuken, één raam lek, alle stopcontacten en lichtknopjes moeten vernieuwd worden, het hele luis moet gestuct worden.. veel werk dus. en dan voor de prijs vanaf 182.500 is het best veel!! komt denk ik zeker 20.000 bij zo met alle aanpassingen. zo jammer!! want vindt het verder een heel mooi ruim huis we kijken dus iig nog ff verder..
@miekr heerlijk dat je lekker gaat zwemmen! lekker van genieten! hier word ook regelmatig de action leeggekocht haha je heb soms zulke leuke dingen! vooral die nieuwe action in blokker is echt een super winkel! echt een nette overzichtelijke winkel! vind die in de stad(hoorn) echt rommelig @barleeus jullie ook al naar de karwei! wij zijn er ook geweest vanmiddag we kwamen voor een fietslampje maar zijn weggegaan met een aanbetaling van een nieuwe bank! zijn we zo blij mee! @smyltje en was het wat het huis? ik vond het kijken ook altijd super leuk! Zo ik zit eindelijk na een behoorlijk drukke dag! vanmorgen geshopt in purmerend. kleertjes en wandjes/muts voor senna gekocht en nieuwe laarsen voor mij. en vanmiddag dus een nieuwe bank gekocht! binnen een aantal weken zal die gebracht worden! zo blij mee! eind van de middag nog naar de verjaardag van elsiedus nu kom ik niet meer van de bank af haha! xxx sky
smyltje, ik vind t helemaal niet raar hoor om met iemand proffesioneel te praten. hoop voor je dat t goed gaat helpen. Miek: meis hoe moeilijk t ook is probeer je onzekerheid weg te stoppen. Lars houd echt wel van je anders was hij nu niet bij je met die twee mooit knulletjes en een 3e kleintje onderweg. ook Lars heeft niet meer t figuur van vroeger hoor!!! hij is ook behoorlijk aangekomen. dus om je figuur hoef jij je echt geen zorgen te maken. je ziet er heel goed uit!! @meeting datum is in ieder geval 6 november hierzo. de rest ga ik nog even bij lezen. ben nu net thuis. was bij mn ouders. vanmorgen heel mooie fotos gemaakt op fotoshoot. vond t erg leuk. krijg er 3 als ik meer wil moet ik wat betalen. Farid is weg. was er eigenlijk niet zo mee eens. hij is naar familie in gouda met zn broer en gezin van broer. bij oom enzo op vistite. die mensen zijn zo raar stiekem. ik ging dus al niet. ben ook te moe. voel me vaatdoek maar goed als je er bent is alles goed en wordt je omhelst enzo. maar verder als er iets is in de familie worden wij niet op de hoogte gehouden. en er wordt zoveel geluld. ik heb een eigen mening en dat is ook niet goed. nou ik heb farid al gezegd dat als ze problemen met me hebben ze t mogen zeggen. oom van hem heb ik al een keer op zn nummer gezet. mocht niet naar de wc omdat ik dan voor t beeld van de voetbal wedstrijd zal lopen. andere vrouwen van fam allemaal zitten. ik op een gegeven moment goh ik moet plassen hup opstaan en lekker door t beeld heen. ja hij boos. ik in volle kamer joh je mag anders ook wel volgende keer dweilen hoor!! geen probleem. andere visite lachen. hij nog bozer. en hij slaat zn vrouw en laat zn zoontje en zoontje van zn vrouw haar bespioneren. kiest kleding van zn vrouw. vrouw mag niet haar mening geven. bah misselijk makende man!
@verrassing sorry beetje late reactie maar, hoe is t nu met je man? wat schrikken zeg!! @mouschy dus er is eigenlijk bso mouschy vanaf volgende week. pff joh elke dag oppas kids. wel zwaar lijkt me. @smyltje jammer dat huisje t niet was. maar ja er zit er straks vast wel een tussen. bekijken jullie huisjes allemaal in dezelfde buurt of door heel hoorn? @elsie hoop dat je leuke verjaardag gehad hebt! @action blokker, vind ik ook heel fijne winkel. kom alleen nog in die van de stad als ik in de stad ben en iets vergeten ben bij andere. veel prettiger en groter. ook in zwaagdijk de grote action kom ik heel soms. heb trouwens roosvicee ferro gekocht. was gister hele dag zo ziek van die ferro tablet. buikpijn overgeven etc. dit ging goed. was niet super lekker maar vermengd met vruchtensap en t is te doen. krijg tenminste geen last hier van. meeting kan ook wat later hoor als veel kindjes nog slapen. maakt voor mij niet zoveel uit. maar in ieder geval wel di 8 nov, deze week wordt t even bij komen voor mij. wil namelijk vrijdag naar personeel feestje als t gaat lukken.
Neem aan 8november en niet 6? Dan zeg ik af want ik werk. Rare mensen lautje.. en we willen in de risdam wonen
goeiemorgen! hier gister een leuke en drukke verjaardag gehad! lag om 2 uur in bed. @smyltje hoe het was huis? @danitjuh en hoe heeft ismail geslapen? fijne dag allemaal!
Zo meiden daar ben ik ook weer Ismail heeft de laatste paar dagen weer zijn ritme te pakken dus mama komt ook weer aan haar rust toe Vrijdag was ik naar Heerhugowaard met Ismail naar een vriendin van mij. Heb bij haar in de klas gezeten op het Horizon. Daar even naar de Middenwaard geweest. 2 pyama´s en een shirtje gekocht. Ik weet nu tenminste dat ik naar Henk ten Hoor moet gaan voor kleertjes voor Ismail Gistermiddag heerlijk geslapen zo´n 3 uur achter elkaar En avonds naar Els geweest in Opperdoes! Was gezellig! Carola en ik hebben ons rot gelachen Tja en dan ging die klok een uur achteruit. Ik heb Ismail maar om half 1 snachts een fles gegeven die hij slapend op dronk. En toen kwam hij om half 6 klaarwakker natuurlijk. Ik fles gegeven en gewoon weer terug gelegd in bed. Hele verhalen kwamen eruit zijn kamertje maar na een uur is hij toch in slaap gevallen! En toen was het 08.45 Dus ik klaag niet. Zo en nu eventjes terug reageren vanaf 28 oktober half 11 in de ochtend Verrassing ik had je al via watss app gesproken en nog wel vaker zelfs ik kan me heel goed voorstellen dat je geschrokken bent. Gelukkig mochten jullie gelijk door naar het ziekenhuis voor alle toeters en bellen. Maar gelukkig zijn jullie ook weer thuis. En hopelijk valt het allemaal wel mee. Als hij tenminste zijn rust houdt Daar hadden we het al over toch Als er iets is wat ik voor jullie kan doen.. roept u maar hoor... Elsie leuk zeg met Carola naar ballorig. Ik zie het al de kids waren uitgeteld m1980 heerlijk toch dat Jonie doorslaapt! Ooit zal Ismail dat ook wel gaan doen miekr fijn dat jullie het hebben uitgesproken. Je hebt rare wezens op de wereld inderdaad veel plezier met zwemmen vandaag. Barleeus ohh leuk babymassage en een nieuwe kast. Smyltje ik had je via de wats app gesproken over de uitslag van je bloed. Wel fijn dat het niks ernstig is. Hoe was het huisje kijken? Oh ik lees het al.. te veel werk. Jammer. Mooie spam hoor! Sky lekker geshopt dus zo te lezen. Ohh jij was smiddags bij Els Zwemmen: 9 november ga ik niet want dan moeten we naar de kinderarts.. Ik ben ook benieuwd naar de datum van de foto's Meeting: 6 november is op een zondag he mensen Dus wat is het nou? 6 of 8 november? Lautje ja dat is dan de "leuke" kant van Farid zijn familie de "moslim" kant. Die zijn nog van de oude stempel: vrouw moet gehoorzamen he.
Vandaag niet zwemmen. Devin gooide gister alles eruit en voelde zich niet lekker. Dus hij wilde niet. naja dan gaan we of van de week of volgende week wel. kga zo alles even lezen ,maar zelf ook een beetje grieperig dus nog even wat helderder wortden alle woorden gingen door mekaar heen.
@smyltje het was erg gezellig! ik lees idd al dat het te veel werk was. jammer hoor!! in wat voor huis wonen jullie nu? hier vanmorgen bij schoonmoeder op de koffie geweest erg gezellig, sam ligt net lekker in bed en meisje is liedjes met papa aan het luisteren via youtube. dus ff een beetje rust in huis.
Zo even alles bij gelezen hoor. @ lau, tja dat is inderdaad wat danitjuh zegt, de vrouw moet gehoorzamen. zo vreselijk ouderwets. wel leuk dat je gewoon naar de wc bent gegaan. Of hij moet liever gedweild willen hebben. Dinsdag 8 november de meeting geen enkel probleem laat maar weten hoelaat het het beste uitkomt. (wel graag s'middags aangezien devin s'ochtends naar de psz gaat.).