westfriese mama's en toekomstige mama's deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tricia82, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricia82

tricia82 Niet meer actief

Danitjuh hoe is het met ismail?

2. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Danitjuh, ik hoop dat het goed gegaan is vannacht en dat de koorts niet verder is opgelopen.

Inkietoy, jeetje dat is ook schrikken inderdaad. Kan me voorstellen dat je hebt staan huilen van schrik.

Miekr, hup naar de dokter! Je moet wel om jezelf denken nu hoor!

3. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Danitjuh is er al nieuws?

4. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Morning.....

Nou we zijn al in de weer met hem vanaf 01.30 heb zelf welgeteld 3 uurtjes geslapen. Koorts was 38.7 gebleven en was vanmorgen 37.7 Hij weigert te drinken en is erg moe. Ook mindere plasluiers. Normaal moeten wij 2 keer per nacht schone luier geven maar nu kon je gewoon weer dezelfde luier om doen. Heb contact gehad met de kinderarts en we moeten van hun gewoon naar de huisarts om 12.30 De huisarts kan namelijk rechtstreeks met de dienstdoende kinderarts bellen. Dat zal hij vast wel doen als hij alles hoort. Heb net ff een lekker potje zitten janken hihi. Ik wordt eerder afgesloten van de dialyse zodat ik ook bij de huisarts kan zijn straks.

5. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    @danitjuh:Sterkte met je ventje,logisch dat je even breekt.Knuffel**
    @Inky:Dat is even schrikken,ws meer voor jou dan voor hem;).
    @Miekr:rustig aan he,is het niet gewoon vieze afscheiding(was bij mij ook zo erg tijdens de zws..

6. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Danituh heel veel sterkte met je stoere mannetje!

7. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    @Danitjuh: Lieverd, als er iets is kan je me bellen/pingen he?
    Als is het maar voor een luisterend oor....
    Wel doen hoor!

8. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Heel eventjes snel:

Ismail is opgenomen in het ziekenhuis. Gaat steeds verder achteruit. Reageert niet echt goed. Kortom een heel ziek mannetje.

Verrassing ik app je straks in het ziekenhuis :)

9. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ danitjuh shit het zit ook echt niet me he??!! Hopelijk kunnen ze in het ziekenhuis hem de goede verzorging geven zodat hij snel weer opknapt.

@ m1980, nee was helaas geen afscheiding, meer een soort touw wat er uit m'n darmen kwam en sindsdien mega buikpijn. Vanochtend een uur aan de telefoon gehangen om een afspraak te maken en kan nu pas donderdag terecht omdat ie vol zat.

Naja en dev met z'n piemeltje nu zegt ie weer dat ie helemaal geen pijn heeft aan z'n piemel. zucht............... kinderen.

10. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    Miekr:Lintworm misschien?

Danitjh:verdorie,heel veel sterkte meis...En ik hoop dat hij snel opknapt

11. tricia82

tricia82 Niet meer actief

Danitjuh Jeetje het zit jullie ook niet mee.
    een hele dikke knuffel van ons.

12. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    @inkietoy wat zul jij geschrokken zijn zeg. pff.
    gelukkig was je vlakbij en kon je optijd ingrijpen.
    snap dat t voorlopig alleen douchen wordt. zal ik ook doen.

13. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Inkytoy wat een schrik idd! Dus dat word ff douchen voorlopig ;) Of lekker samen in bad.

Danituh wat erg zeg! heel veel sterkte en ik hoop dat jullie stoere vent snel weer thuis is!!!

14. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    @danitjuh sterkte met je mannetje:(

hier vandaag trots op mezelf:D vandaag helemaal naar de intratuin gewandeld met senna. bij elkaar 2 uur gewandeld. wat een weertje was het heerlijk!

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@inkietoy jeetje dat is schrikken idd!!

@sky zo lekker hoor 2 uur wandelen:D

hier had ik een sam vrije middag haha, ook wel eens lekker! ben eerst even gaan winkelen en heb nieuwe kleding voor mezelf gekocht:) daarna thuis even wat drinken en toen ben ik gaan sporten, thuis gedoucht en toen was sam er alweer, lekker gegeten en sam in bad gedaan, sam ligt al op bed die was moe!

16. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    danitjuh, sterkte meid. Jeetje heftig hoor, het ziekenhuis. Maar hij is nu wel in goede handen. Hopelijk hoeft hij niet zo lang te blijven.

sky, zo.. 2 uur wandelen. Ja het was er heerlijk weer voor inderdaad. Goed hoor!

Miekr, Balen dat je pas donderdag terecht kan. Hopelijk zakt de pijn nog wel wat af. Rustig aan doen maar tot die tijd.

Gaan er nog meiden zwemmen morgen? En spreken jullie dan ergens af of zien jullie elkaar dan binnen. De meeste van jullie heb ik natuurlijk nog nooit gezien en om nou aan iedereen te vragen of diegene van dit forum is :p

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@barleeus ik ga morgen zwemmen met sam en ik haal sky&senna op! sam zit in een groene quinny zapp voor als je in de hal staat:p

18. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    ik ben er morgen ook :) Ben al binnen omdat ik eerst met Alana zwem. Ik heb een grote tattoo van een paradijsvogel op mijn schouder, dus ben wel herkenbaar ;) hahaha! Tot morgen!

19. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat was schrikken inkietoy!! Gelukkig niks ergs gebeurd

Danitjuh. Hoop dat je mannetje snel opknapt!

Gaan er nog meiden volgende week woensdag of vrijdag zwemmen? Ga woensdag met vriendin en vrijdag met collega.

20. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Inkietoy wat zal jij geschrokken zijn inderdaad!

Sky lekker gewandeld dus. Het was inderdaad heerlijk weer. En nu komt het met bakken uit de hemel! Pffff Nederland heeft heel raar weer :D

Nou godzijdank heeft Ismail geen RS-virus. Maar dat hij goed ziek is dat zien de kinderartsen ook. Hij ligt ook aan de saturatiemeter en krijgt 2 verschillende neussprays. Wij zet net thuis. Manlief is voetbal aan het kijken (wat anders) en ik.. ik ga zo lekker me bedje in :D

Deel Deze Pagina