Tricia: Die is wel erg gaaf zeg!! mn NOD is over 5 dagen Miggy: Hoe is het gegaan vanmiddag? Vanmorgen en vanmiddag lekker in het bos gereden met mn paard en mn pony(met de kar).
das minder.. Wij hebben hier straks geen kast nodig,heb op de toekomstige babykamer al een soort van kast,dus die knappen we dan goed op (Y)
Hallo meiden, Alles was goed gelukkig!! Ik zelf vond het niet leuk en was best pijnlijk, maar zodra ze stopten met de vloeistof inspuiten was het over. Nu nog een beetje weeig gevoel dus lekker relaxen op de bank. Over 3 weken terug naar de gyn en dan verder kijken. Allemaal een fijne avond!! Liefss Miggy
Miggy gelukkig viel het mee.. Ik kon niet langer meer wachten en heb vanmorgen getest,helaas kwam er nu nog niks uit.. Dus we wachten nu maar tot na het weekend Ik ga werken, tot later
Jammer lottel, maar idd waarschijnlijk nog te vroeg, wie weet na het weekend, spannend hoor. Heb je al kwaaltjes van dat je zeg dat zou wel eens raak kunnen zijn??? Ik ga zo ook naar mn werk, dus tot vanavond maar weer!! Liefsss Miggy
Miggy: Ja heb wel wat dingetjes hoor Rare steekjes in mn buik, soms links en soms rechts. Zere (.) af en toe, misselijk met vlagen en moe. Maar ja, we wachten het maar af Tricia: O lekker zo'n vergadering.. Sterkte
Miggy wat fijn dat het redelijk is verlopen! Lottel inderdaad ff afwachten nog spannend hoor! Tricia heerlijk zo'n vergadering neem je lucifers mee om je oogjes open te houden Ik krijg binnenkort een gesprek met de gynecoloog mijn arts wil dat ik dat nu ga doen. Dus ik hoop dat als de gynecoloog het er mee eens is dat we binnenkort groen licht krijgen! Ik hou jullie op de hoogte uiteraad 8)
het is meer dat ik mijn mond niet kan houden bij zo'n vergadering over alles wat anders zou moeten hahahahha
Hallo dames van het goede leven, @tricia82, gezellig zo'n vergadering.... @lottel, spannend hoor, hoop echt dat het raak is meid. Ik heb een mooie rot dag gehad veel last van mn buik gehad, dus nu maar weer ff relaxen want morgen weer te werk gelukkig maar tot 14.00. Fijne avond weer allemaal..... Liefss Miggy
hihi was er goed ge-discusieerd Tricia? Danitjuh: Ik duim met je mee dat je groen licht kunt krijgen ! Miggy: Balen dat je zoveel last had van je buik, gelukkig heb je vandaag een half dagje. Zo ik heb echt zo vast geslapen vannacht.. Moet echt even goed wakker worden nog hihi Vandaag lekker een dagje vrij
Lottel jij bent er vroeg bij Miggy ik hoop dat het vandaag een beetje meevalt met de pijn! Dames ik ga maar weer eens stage lopen 8) moet veel regelen nog voor de straatspeeldag die op 2 juni gehouden wordt. Voor de moeders die in Hoorn wonen ik ben die dag te vinden op het speelveldje van de galjoen/boeier
Danitjuh: Ja vriendje zn wekker loopt om 6.30 af en daarna kan ik vaak niet meer slapen En zo heb ik nog wat aan mn vrije dag Enne leuk zo'n straatspeeldag
Hoi hoi, Best rustig hier eigenlijk haha. Vandaag lekker dagje gehad en met de pijn in mn buik ook goed te doen, ze zeggen dat je er een aantal dagen last van kan hebben, maar gaat de goeie kant op. Hoe is het verders met jullie allemaal, nog een beetje kunnen genieten van het zonnentje??? Morgen ben ik ook lekker vrij dus aan de was en genieten van het zonnetje!! Liefsss Moi