Verrassingsei een blaasontsteking?? hoe merk je eigenlijk dat je die hebt Gezellig buurten bij Tricia! We moeten met z'n allen maar weer eens een datum prikken ?????????????? En en Tricia heb je al gedoucht?????????? Me man zei met zijn slaperige hoofd over de sokjes... ik kan die niet aan ja misschien om me grote teen af en toe is het zo'n droogkloot!!!! Oh hier weer iets nieuws ontdekt 8) Ik was me mobiel kwijt.. ik zo jeetje waar is dat ding nou toch.. pffffff ik met de huisfoon bellen.. en ja hoor.. daar lag hij dan in de koelkast hoe die daar komt ik zou het niet meer weten
@blaasontsteking: Ik voelde het eigenlijk niet....tsja wel een paar vage klachten, maar lang niet zo duidelijk als dat je niet zwanger ben.Dus mijn advies (en ook die van mijn VK) is dat als je denkt van hey dit klopt niet helemaal.....voor de zekerheid urine wegbrengen!!! Een blaasontsteking voelt echt totaal anders als je zwanger ben. Moest vanmorgen mn ochtend urine inleveren en kreeg op mn donderWas namelijk met mn slaapdronken kop naar de wc gegaan rond half 8 en toen bedacht ik me (na het plassen dus) dat ik dit moest opvangen. Dacht toen naja, het moest zo vers mogelijk, dan plas ik om half 9 het potje wel vol.....nou dat had dus niet gemogen @Een datum prikken: vind het allemaal best @De sokjes: Wat een oelewapper is die man van jouw he?Mijn broertjes reageerde ook zo toen wij het vertelde met 12 weken.Wij hadden rompertjes gekocht en daarop gedrukt: Hoera,wij worden oom en tante.En beide broers zeiden onafhankelijk van elkaar: Dit pas ik toch niet? Tsja....tweeling he? hahaha. @Gsm: Das nog eens een goede plek om hem neer te leggen hahahaha.Nee dit fenomeen heet zwangerschapsdementiegeloof me, je krijgt nog veeeeeel meer van dit soort gekkigheid.
@Tricia.. ja mn contract loopt af per eind januari dus toen heb ik in overleg besloten om dan gelijk met verlof te gaan. Ik werk in de kinderopvang, 4 dagen per week en werk in Amsterdam waardoor er 3 uur reizen bij komt dus ik had al bedacht dat het wat te zwaar zou worden anders. Over zwangerschapsdementie gesproken, ik ben de foto's van de 20 weken echo kwijt de VK slaat ze ook niet op en heb ook al het hele huis doorzocht.. Echt balen :x @Danitjuh, fijn dat alle echo's zo goed zijn!!! Echt een geruststelling altijd. Bij deze alvast een goed uiteinde!!! Voorzichtig met vuurwerk En misschien zie ik jullie in het nieuwe jaar met een meeting? Lijkt me gezellig
Loop hier ook een beetje met m'n hoofd in de wolken! Vergeet van alles Maar m'n telefoon heb ik gelukkig nog niet terug gevonden in de koelkast Fijn dat de echo zo goed was, Danitjuh! @Tricia Fijn zo'n wc! :x Zonder bril is ook niks, heb je al wat gevonden? Ik wens jullie bij deze allemaal een fijne jaarwisseling! Geniet ervan en op een gezond 2011... Gr. Marielle
Ik heb nog zoiets Wij hebben de router losgekoppeld maar ik kan hem nergens meer terug vinden hahaahahaa... Ach hij kan niet weg zijn! Heb net afgewassen en gegeten... nu nog eventjes snel de was ophangen en dan kan ik me weer klaarmaken voor de dialyse 8) Neem me echo´s mee van gisteren dan kunnen ze de dialysebaby ff bewonderen want ze zijn wel heel nieuwsgierig en meelevend! Vanaf wanneer kregen jullie trouwens opruimdwang???? Ik begin steeds meer trekjes te vertonen
Even gauw vanaf mn telefoon: de VK is hier met spoed geweest aangezien ik al vanaf kwart over twaalf harde buiken heb om de vijf minuten.gewoon weeen dus.leuk he een blaas ontsteking!ze is hier een uur geweest om alles in de gaten te houden en heeft ook inwendig onderzoek gedaan!god zei dank geen ontsluiting anders moest ik gelijk naar het ziekenhuis.nu mag ik het nog ff aan kijken.het hou tot nu toe gewoon aan en als het niet op houd of het wordt erger dan wordt ik opgenomen!!!
@Danitjuh Jammer dat je die niet ff kunt bellen, die router @Verrassingsei Tjonge meis, het zit jullie ook wel mee zeg... Sterkte en ik hoop dat het snel ophoudt! Laat die kleine nog maar ff lekker zitten! Gr. Marielle
Verrassingsei hoe is het nu een paar uur verder?????? Jeetje wat een gedoe zeg... laat de beeb maar lekker in je warme buik zitten!!!!!!!
We zijn nu een aantal uren verder en de harde buiken/weeen zijn pas net weer over, heb een spoed ab gekregen en er was al overleg geweest met de gyn.was al bijna zover om opgenomen te worden.maar de paardenkuur ab sloeg ineens aan.nu heb ik uiteraard nog wel pijn en dat zal nog even duren,maar ga er vanuit dat ik het ergste nu heb gehad.mocht er wat zijn dan komt de vk gelijk en moet ik alsnog naar het ziekenhuis,maar daar heb ik niet zo veel zin in!!!hoop echt dat 2011 een gezonder jaar wordt hoor pfffff hoeveel ziek en zeer moet er nog komen???ruim 8 uur lang om de 5 minuten krampen is echt niet grappig.dat lijkt zowat wel een bevalling hahhaha,maar gelukkig is dat niet zo!!!
Gelukkig dat het weer een beetje beter gaat, verrassingsei! Nogmaals, allemaal een fijne avond en een spetterend nieuwjaar... Gr. Marielle
nou de nacht gehad en die is redelijk gegaan, nog wel erg vermoeid en heb de beeb vandaag nog niet gevoeld.hoop wel dat ze zich nog laat voelen vandaag, is toch weer een beetje bevestiging. verder ga ik straks naar mn moeder en daar uiteraard weer rust, maar mocht wel van de vk als ik me aan de voorschriften houd. wil toch wel graag onder de mensen zijn hoor! meiden....allemaal een hele leuke, gezellige avond toegewenst en een knallend uit einde.en doe voorzichtig met vuurwerk!
verrasssingsei@ jeetje ik lees het nu pas. Wat erg ik hoop dat die kleine spruit toch echt nog wel even een aantal weken in je blijft hoor. dikke knuffel van mij. douchen@ ja ik heb gedouched, het was heerlijk. alleen was het koud omdat ik geen verwarming heb in de badkamer maar die word zo snel mogelijk aangelegd wcbril@ ja we hebben een nieuwe wc bril. we hebben hem voor een prikkie mee gekregen met SOFT CLOSE omdat hij het toch wel lullig vond dat we een dure hebben gekocht die niet paste omdat er niks bij zat. verder@ nou ja gisteren waren we een middag en avond bij de fokker van jacky. was heel leuk lekker gezellig geklets en gegourmet. heerlijk 12 honden om je heen vond ik echt niet erg
@verrassingsei. wat een gedoe weer! hoop dat het nu beter gaat en blijft gaan met je/jullie @ all hele fijne jaarwisseling en tot in 2011!!
Morning lady's Bij deze een heel gelukkig en gezond 2011! En dat er maar veel baby's geboren mogen worden en dat de mensen die zwanger willen worden maar raak schieten! Het is nu half 10 en ik was al om 8 uur wakker :x Lag er om half 3 in dus ik ben niet echt te genieten Ga straks ook weer lekker naar bed toe 8) Het was wel erg gezellig gister! Eerst dialyseren en daar kregen we allerlei hapjes dus dat was best wel lekker Daarna naar de oom van mijn man gegaan. Dus zat ik daar als enige Nederlander tussen de Afrikanen 8) Wel gezellig hoor. Dansen enz.. Veel eten Leuke foto's gemaakt dus kortom het was een gezellige avond! Vanavond komt mijn vriendin die bevalllen is. Dus ook weer gezellig. En dan moet ik morgen weer dialyseren omdat er vandaag geen dialyse is. Maandag weer naar school en dan ga ik vertellen aan de klas dat ik stop met school ivm de zwangerschap.
Gelukkig nieuwjaar allemaal!! Verassingsei: Gelukkig is het gestopt,maar wat schrikken zeg. Hopelijk blijft het nu goed gaan! Danitjuh : Hier ook 1 die vroeg wakker was, akelig is dat toch he? Vriendje ligt hier nog op 1 oor
Manlief moest gewoon werken dus die is om half 10 de deur uit gegaan ... die heeft welgeteld 2 uurtjes geslapen
HAPPY NEW YEAR!!! Beste wensen allemaal!! @verassingsei, dat was even schrikken! Gaat alles nu weer goed met jou en de kleine?? Hier ook nog een beetje moe van de korte nacht, gisteravond nog even de kroeg in geweest. Het enige wat ze hadden zonder prik en alchohol was jus d'orange, en laat dat nou net verkeerd vallen dus evengoed was ik alweer vroeg thuis, maar ja wel vroeg wakker.
Hi allemaal, gelukkig nieuw jaar!!! Hier waren we er om half 2 in en om half 9 maakte danny me wakker omdat ik te diep ademde. Verder een rustige nacht gehad.
Morning 8) Whoeiiiiiiiii 11 weken hihi... en nog 10 nachtjes tot de volgende echo Vandaag maar eventjes wat in het huishouden doen en dan vanmiddag dialyseren...