westfriese mama's en toekomstige mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tricia82, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    jeej! 11 weken!

morgen weer werken :( dus ik duik zo mn bedje in!

2. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Nou de bedoeling was dat ik wat in het huishouden ging doen vandaag ;) maar aangezien ik weer vroeg wakker was vielen mijn ogen dicht om 11 uur hihi.. en werd ik wakker om 2 uur 8) daarna naar de dialyse en nu net thuis.. dus ik sla het maar over hahahahaa...

Morgen weer een dag...

3. tricia82

tricia82 Niet meer actief

zo hier zijn alle honden weer de deur uit en hebben we de rust weer een beetje in huis.
    niet dat we het erg vonden hoor maar het is toch wel druk hahahah.
    3 honden en 3 volwassenen en ja als 1 van die honden mijn hond is dan ben je de hele dag aan het comanderen hahahha

straks de keuken opruimen en vanmiddag nog even naar Hoorn mijn nieuwe legging ophalen.
    als het goed is kan ik een goedkoop kaartje doen vandaan :D

4. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Gelukkig nieuw jaar meiden!!! Dat het maar een heel mooi, liefdevol en gelukkig, en vruchtbaar jaar word;)

Wat een super mooie echo!!! dat is echt genieten zeg om zo'n plaatje te zien!

Verrassings ei; wat een avonturen weer zeg! Het komend jaar moet echt jullie jaar worden!!!

Danituh volgende week ben je door de gevaren zone heen :D Echt een heerlijk gevoel vond ik dat zelf altijd!

Ik ben toch maar niet gestopt met het geven van BV ;) ik vond het zo jammer, dus ik geef nu nog alleen maar de ochtend voeding, en ik zie wel wanneer ik er mee ga stoppen haha.

5. tricia82

ik denk dat ik net mijn kleine spruit heb gevoeld :D

6. Mamatoobee

18 dec 2010
    29
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    @ tricia, dat is vroeg! maar wel heel erg leuk dat je het nu al voelt!! gek gevoel he, maar wel super!
    Sinds een dag of 4 voel ik onze kleine ook de hele dag bewegen, zo'n gekke kriebel in je buik :)

Deze week 5 dagen werken, eigenijk een beetje too much ;)
    Nou ja, verder maar rustig aan.

20 weken echo foto's nog steeds niet gevonden.. baal echt
    ontzettend :x

7. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Mouschy als je niet wilt stoppen doe je het toch niet :D Power to the mama milk 8)

Tricia wat geweldig! Je hoort iedereen er toch verschillend over wanneer je het nou wel of niet voelt. Ik kan ook niet wachten totdat ik iets voel hahaahaa...

Mamatoobee oh jee je hebt ze toch niet weggegooit???? Ik heb al de echo's in een envelope van het ziekenhuis en dat ligt weer altijd bij mijn laptop hihi anders raak ik het ook kwijt hoor ;)

Pffff ik vandaag toch onzeker :x had echt pijn in me buik.. maar meer dat buikpijn van de buikgriep. Het zat ook niet bij de beeb maar nog zeker ver boven mijn navel. En ja hoor ik naar de plee.. diaree :) Toch maar ff de huisarts gebeld en die zei ook dat het heel erg heerst en dat ik maar lekker warm iets tegen me buik moest houden. Gelukkig zakt het nu weer een beetje af.

Verder vandaag ook voor het laatst op school geweest. Ik ga me laten uitschrijven of tenminste dat gaat mijn mentor doen. Ik heb aan de klas verteld dat ik zwanger ben en dat ik dan 6 x moet dialyseren en dat het dan niet op te brengen is om naar school te gaan en stage te lopen. Ze waren allemaal heel blij en gingen klappen :D

Daarna naar mijn oma gegaan die met oud en nieuw is opgenomen in het ziekenhuis want dan kon ik lekker met moeders mee terug rijden 8) Gelukkig gaat het met oma goed en mag ze binnenkort weer naar huis. Dan wilt ze samen met mij het babybreiboek doorspitten want ze gaat breien :D

8. tricia82

danitjuh@ wel jammer dat je moet stoppen. maar natuurlijk ook wel logisch.
    gelukkig namen ze het goed op.

9. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    Meiden

Heb een echo gehad cyclus klopte zit nu op 8 weken en het hartje klopte.Als alles klopt word t 19 aug.
    Eind januari de 12 wk echo en dan weet ik precies hoelang.

Kus

10. tricia82

o wat goed helemaal toppie!!!!

11. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    spannend m1980! fijn dat de echo goed was

12. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    m1980 wat goed zeg!!!!!! Heerlijk he!

Ik pffffffffff ik wil gewoon poepen :x whahaahahahahahahaahahahahahaha

Morgen maar ff poepmiddel vragen aan de dokter ;)

13. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    hey meiden,

alles goed hier?
    @M1980: super dat je echo goed is gegaan.
    @Danitjuh: hoe is het nu met je buikpijn?En kun je al naar de wc?
    @Hier: Stukje bij beter gaat het een beetje beter, net weer een plas weg gebracht en hoop dat ie nu wel schoon is.Die lummels (grrrrr) zijn mn plas kwijt geraakt in het lab.Dus als deze plas niet schoon is moet het opnieuw op kweek.
    Harde buiken heb ik nog steeds met een behoorlijke regelmaat, zelfs in rust...dus hoop dat dit minder gaat worden.

14. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    jeetje verrassingsei, nog steeds veel harde buiken... Dat lijkt me heel vervelend. Helemaal in rust... Rustig aan meis!

15. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    De buikpijn is wel weg .. was gelukkig vals alarm 8) Wel heb ik harde ontlasting maar hoop dat het vanavond als een tierelier eruit gaat :)

Wat gaan ze nu doen aan die harde buiken??????? en wanneer krijg je de uitslag van je plas???

Paradijs hoe is het met jou???

16. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier is alles goed! Morgen met Alana naar het consultatiebureau en de 19e heb ik de 20 weken echo en moet ik naar de verloskundige. Dus hier gaat alles z'n gangetje ;) en hoe gaat het met jou?

17. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    @Danitjuh: Weet niet wat ze verder aan de harde buiken gaan doen, weet alleen dat ik rust moet houden...maar als het in rust ook door gaat wat dan?Geen idee
    Weet wel dat ik net weeeeeeer gebeld ben door de dokter en dat mn urine nog steeds niet schoon is!!!

Dus mn urine is nu mee naar hoorn voor op kweek en mag voor de verandering WEER een AB kuur, pffffff wordt het helemaal zat hoor!!!

@Paradijsvogel: Fijn om te lezen dat bij jouw alles goed is!Spannend de 19e en succes morgen bij het CB met Alana.
    En ik moet zeggen dat de foto op hyves echt TE schattig is!

18. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Ze is ook gewoon heel schattig ;) hahahaha
    Volgens mij kunnen ze inderdaad niet zoveel doen aan harde buiken in rust. En weer een ab-kuur, dat is ook vervelend....

19. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Wat een gedoe verassing! Weer antibiotica daar wordt je inderdaad gek van!

@hier: hier gaat het wel goed. Heb eindelijk aan 1 stuk door geslapen vannacht nou ja eigenlijk 2 x hihi want moest plassen. Heb net lekker gekookt al. Hachee :D heerlijk hmmmmm en toen ook nog afgewassen dus het aanrecht ziet er weer goed uit! Moet eigenlijk de kerstboom nog wegruimen maar dat komt deze week wel. En dan alles schoonmaken en dan kan manlief weer stofzuigen en dweilen! Wil volgende week de slaapkamers doen hihih.. hoe bedoel je opruimwoede?????

20. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @ danitjuh. ik wacht nog op mn opruimwoede :)

Deel Deze Pagina