weer ff inbreken... @ verassingsei: Wat vervelend voor je!!! Als je echt heel regelmatig harde buiken heb moet je wel even bellen met je vk hoor. En je ook echt echt echt goed houden aan de bedrust. Echt zo weinig mogelijk doen. Dat is erg moeilijk natuurlijk maar wel het beste wat je kan doen zodat je kindje nog lekker een poos blijft zitten. En proberen stress te vermijden. Het is allemaal lekker makkelijk gezegd dan gedaan dat weet ik. Ik wilde je er ook veel sterkte mee wensen en ik hoop dat die vervelende blaasontsteking na deze kuur helemaal weg is. En jullie eindelijk weer een beetje rust hebben. Groetjes
Verrassingsei houdt het dan ook nooit op bij jullie :x @ hier: heb vandaag het AMC gebeld voor overleg. Want het AMC zegt 6x dialyseren en hier zeggen ze 5x dus wat is het nou 8) Het gaat erom dat mijn ureum laag blijft. Dus ga ik vanaf maandag 5 keer dialyseren en prikken ze 2x per week op het ureum (afvalstoffen) Pas als er een te hoge schommeling in zit moet ik 6 x dialyseren. Zo meteen voor de laatste keer naar stage toe. Gaan een disco houden
Wat lief van je fleur24 kan ik erg waarderen! Van iedereen trouwens die meeleeft hoor Hoop dat dit het ook is en dat het nu ophoud hoor, wil nu wel gaan genieten! Harde buiken komen nog steeds met regelmaat, straks is er telefonisch spreekuur bij de VK en heb besloten dat ik even ga bellen.Bedrust houd ik me goed aan hoor en als je hier op visite zou komen dan zie je dat ik niets doe hahaha, erger me rot, maar het moet!Stress vermijden is inderdaad de moeilijkste....maak me ontzettend zorgen dat het kindje al komt. Maar goed *zen* en chill zullen we maar zeggen @Danitjuh: Ga er vanuit dat dit het wel is hoor, en jij kan wel mooi zeggen dat het nooit ophoud bij ons, maar jij krijgt ook best een portie 1 ding scheelt voor ons allebei: we doen het voor een goed doel @Hier: De 1e dame van mijn zwangerschapscursus is bevallen van een jongetje 29 december en heeft ons hiervan op de hoogte gebracht.Super leuk natuurlijk, maar begin nu wel te beseffen dat het allemaal niet zo heel lang meer gaat duren en de spanning slaat wel toe hoor
Paradijs vogel hoe laat moet je de 19e? mijn vriendin is ook zwanger en heeft dan ook de 20 wkn echo (en heb ik jou ook op mn hyves) Danituh wat goed dat je voor jezelf hebt gekozen en bent gestopt met de studie! Wie weet dat je het over een paar jaar wel weer kan oppikken! Verassings ei, jemig zeg moet nu wel goed gaan hoor met jullie gezinnetje!! knuff!
ik geloof om 1030. Volgens mij kwam ik je laatst tegen bij het consultatiebureau maar ik durfde het niet te vragen
@Mouschy: Lief hoor!Hoop ook dat het hier bij blijft natuurlijk. @Hier: Gebeld met de VK en moet om 14.45 uur naar haar toe.Ze wilde me toch graag even zien en ik wordt nog een keer gecontroleerd op ontsluiting en/of verweking.Als dit het geval is dan is het niet goed.Anders kunnen de harde buiken minder kwaad zei ze. Daar hopen we dan maar op!Houd jullie op de hoogte, zodra ik ben geweest laat ik het even weten.
Ook weer even een berichtje van mij! Werk deze week 5 dagen en moet zeggen dat dat eigenlijk een beetje too much is.. maar goed, nog 2,5 dag! Hoop gebeurd hier ondertussen! @ verassingsei, wat zei de VK? @ danitjuh, wat voor studie deed je eigenlijk? Ik wil in september weer beginnen, ben benieuwd of ik dat red met n kleintje in huis en 2 dagen werken. Ben er achter gekomen dat ik mn grote hobby niet meer kan doen, heb een eigen paardje maar het rijden ging niet zo goed meer.. Had na de laatste keer onwijze last van mn heupen en rug Maar ja, zij is ook zwanger en dus erg dik dus comfortabel zat het al niet echt meer hihi.
Was ik weer ff! Net terug van de VK en ze heeft me getoucheerd, niet erg prettig dit keer en heb er best last van. Maar volgens haar was mn baarmoeder nog mooi in een puntje en alles was dicht. Dus ik moest me niet meer druk maken (op dit moment) over de harde buiken en zoals het er nu naar uit ziet is er geen weeen activiteit. Als er iets veranderd uiteraard weer bellen, maar voor nu een klein beetje gerust gesteld. @Mamatobee: Wat leuk een paardje en wat super dat zij ook mama wordt!
Verrassingsei: wat fijn dat het goed zit! Nu lekker genieten Mamatoobee ik heb de opleiding SCW gedaan en nu dus gestopt ivm dialyse en zwanger zijn 8) Zooo ik ben me toch bekaf Vanmiddag kinderpretdisco gehouden op stage en was tevens mijn afscheid! Er waren 41 kids Dus was erg geslaagd feestje! Daarna met stagebegeleidster en de andere stagiaires gaan zitten aan het gebak 8) en heb van hun dus een 9 maanden dagboek en voorleesboekje en een irischeque gehad Dus ik kan binnenkort shoppen Nu echt uitgeteld op de bank en doe niks meer nu hahahaahaha....
verrassingsei@ jeetje het zit idd niet mee. ik wil je een hele dikke knuffel geven. danitjuh@ wat leuk dat jullie een disco hadden dus een goed geslaagd afscheid mamatoobee@ leuk een veulentje op komst hier@ ja ik weet het niet. ik ben zo onzeker dat ik zelfs bang ben dat het niet goed is. ik weet niet waarom het is gewoon een gevoel maar nu wel een heel sterk gevoel. ik voel me ook nog steeds niet zwanger. en de vorige keer zei ze dat de spruit wel kleiner was dan dat zou moeten zijn. zucht.......
Tricia kan je de VK niet bellen om te overleggen voor een echo? Anders zit je zolang in onzekerheid! Aan de andere kant... niet iedereen hoeft zich ziek, zwak en misselijk voelen he tijdens een zwangerschap! Ik heb ook nog steeds alleen maar last van moeheid en opstipatie en meer niet... Digi knuffel
ja ik heb er aan zitten te denken om te bellen. maar ik voel me zo lullig als er gewoon niks aan de hand is. ik denk dat ik me gewoon onzeker maak door mijn gevoel maar dat is zo moeilijk om uit te schaken.
Nou daar zijn de VK's toch voor om die onzekerheid weg te nemen Dus bellen met de hap en wat houdt ontbijttest in???????
ontbijttest is dat ze gaan kijken hoe mijn suikerspiegel is. of ik zwangerschapsdiabetes heb of niet. vanwege mijn gewicht willen ze dat graag gaan doen. dan word ik om 9 uur en om 10 uur geprikt en mag ik tussendoor niks eten. en smorgens moet ik 2 broodjes en thee drinken. er is vanmiddag om 1 uur telefonisch spreek uur. denk dat ik dan even ga bellen.
@Tricia: Gewoon bellen meis!Ze kunnen gewoon je onzekerheid wegnemen, door een controle of een echo. Daar zijn ze voor hoor! Maar er zal vast niets aan de hand zijn, het kindje is gewoon erg gewenst en daardoor ben je wat onzeker....geeft helemaal niets en das vrij normaal! En wees blij dat je haast geen klachten heb, wil je dan wat ik heb?Dat je alle klachten achter elkaar krijgt?Is ook geen pretje hoor hahahaha. Zou zo met je willen ruilen.
ik heb net gebeld maar ze nemen de telefoon nog niet op. ik dacht dat als ik vanmiddag kan komen ik in grootebroek moest zijn maar het is in hoogkarspel :S dus heb net uit voorzorg al iemand gebeld die me kan brengen want ik heb momenteel geen auto. ik zit hier gewoon in spanning omdat ik gewoon echt het idee heb dat mijn gevoel klopt dat er iets niet goed is. weet niet wat het is en dat kan ik ook niet uitleggen. dat is juist zo moeilijk. ik moet vanavond werken en als ik niet langs kan komen denk ik ook dat ik echt wel een kort lontje zal hebben op mijn werk. dus ik hoop dat ik over een kwartiertje wel de telefoon word opgenomen.
Fijn dat je zo snel kan langskomen! Ik hoop dat je gevoel niet gelijk heeft en dat alles gewoon goed blijkt te zijn... Succes straks!
@Tricia Je zal er nu wel zo'n beetje zijn, sterkte meis! *knuffel* Dat zijn geen leuke gevoelens... Gr. Marielle