thank god alles is goed. ik had de gene die ook zei dat ik in eerste instantie misschien HIV had. maar ik vind het geen prettig persoon. ga maar even geen namen noemen. maar het hartje klopte zeer sterk gelukkig. het was niet meteen te horen maar op eens was het daar en echt zeer duidelijk. ze hield hem even extra lang zodat het echt tot me doordrong. dus we gaan weer met een gerust hart verder. mijn andere afspraak op de 17de blijft wel staan.
Allereerst, sorry Tricia dat ik niet terug ben gekomen op msn....er was hier weer een hoop drukte! Verder wil ik even melden dat de uitslag van de blaasontstekingskweek binnen is en die is goed. Dat betekend of dat ik nooit een blaasontsteking heb gehad, of dat de 3 kuren aan zijn geslagen.Dat is opzich erg goed nieuws! De harde buiken zijn er nog steeds met grote regelmaat en ik heb aangegeven dat ik mij zorgen maak. Als deze immers niet (of niet meer) door een blaasontsteking veroorzaakt worden, waardoor dan wel!?! De assistente kon hier geen antwoord op geven en mijn eigen huisarts was er vandaag niet. Dus zou terug gebeld worden door de huisarts waar ik het ab-so-luut- niet mee kan vinden. Afin ze belde en zei me dit hierboven. Daarbij gaf ze aan (nadat ik aangegeven had dat ik me zorgen maakte, iedereen dacht immers dat de harde buiken kwamen van de blaasontsteking): Kan er ook niets aan doen, komt dat kind, dan komt dat kind. Pardon?Argh pffff ik plofte zowat uit elkaar (heerlijk die hormonen) DAT kind? Dat kind is wel mijn kind en die moet nog blijven zitten... Ik zal verder niet alles in details uischrijven hier, maar het kwam er op neer dat zij ook niet weet wat er aan de hand is. Zal het moeten opnemen met de VK. En nog meer rust nemen, weet niet hoe dat moet....lig al praktisch de hele dag. Daarop kon ze ook niet zinnigs zeggen, behalve dan dat mn kindje waarschijnlijk wel eerder geboren gaat worden (ook zo gerust stellend) Snap er werkelijk niets meer van en ben erg in de war! Durf ook haast niets meer te schrijven hier, wil ook wel eens iets leuks schrijven ipv alleen maar ellende. Kan me ook wel voorstellen dat jullie er inmiddels ook een beetje zat van worden. Al met al helpen deze gevoelens ook niet mee.... Thanks voor het lezen, ga nu even eten!
@ verassingsei Die harde buiken kunnen komen door alle stress van de laatste tijd. Als jij rust in acht blijft nemen hoeft jullie kindje helemaal neit te vroeg geboren te worden. Dat is echt grote onzin. Het zegt niks dat je dit nu heb. Mijn nichtje had het ook en die bleef rust houden en die is rond de uitgerekende datum bevallen. Volgens mij later. En je moet idd proberen positief te denken hoe moeilijk dat ook is. Ook niet laten opfuckken door andere mensen want dat is ook stress. Het is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan dat weet ik. Maar elke dag dat je ukkie lekker binnen zit is er weer 1!! En mocht je je zorgen maken over een eventuele vroeggeboorte, mijn meisje is met 27+2 geboren en het gaat super goed met haar. En de hele periode van het ZH is voor een prematuurtje ook goed gegaan. Geen infectie oid. En 3 andere kindjes die ik ken zijn met 26, 30 en 32 weken geboren en met hun gaat het ook super goed. Alles ingehaald. En geen gekke dingen aan overgehouden. Ook krijgen jullie een meisje en die zijn sterker en feller dan jongens en dat is ook een groot voordeel mocht je te vroeg bevallen. Ik probeer je geen angst aan te praten maar juist positieve verhalen te geven zodat je miss weer wat geruster bent. En nogmaals als je rust blijft houden blijft jullie meisje miss wel lekker lang zitten nog. Zolang de baarmoedermond niet verweekt is en ontsluiting heeft zeggen die buiken niks. Ik wil je wel nog meegeven dat als je pijn krijgt in je buik of rug of een beetje bloed verlies heb je wel de VK moegt bellen. Maar dan kan het nog zo zijn dat alles word gerekt en dat het alsnog 40 weken word. Kortom die dokter zegt maar wat want je kan dat nu nog helemaal niet zeggen!! Hopelijk ben je iets meer geruster nu. Rustig aan en succes!!!! Kom af en toe wel spieken hoe het gaat. Liefs
Fleur wat lief van je dat je deze opbeurende dingen heb geschreven! En weet ook eigenlijk wel dat je gelijk heb hoor, maar pffff tis en het blijft heel heftig. Vooral omdat ik ook verhalen ken persoonlijk van kindjes die rond deze tijd geboren zijn en zijn overleden en kindjes met veel problemen. Helaas is dit heel dichtbij gebeurd, dus misschien ben ik daarom ook wel extra bezorgd. Toch doet het mij heel goed dat je dit zegt, je bent immers een ervaringsdeskundige! Wat je aangeeft over de pijn en/of bloedverlies is mij ook gezegd en zal ik zeker in acht nemen. Positieve energie kan ik zeker gebruiken, de baby blijft nog lekker zitten en dan zul je zien dat ze straks nog opgehaald moet worden hahaha. Thanks voor deze hart onder de riem!
Ik ben blij dat het je goed doet!!! En als jij het nodig heb om elke dag te horen tot je uitgerekende datum mag je me elke dag pben of desnoods hyves. Als het jou helpt je rustiger te voelen, doe ik dat graag. Of meer wil weten over de positieve verhalen. Als je het nodig heb dan hoor ik het wel!! En als je het niet nodig heb is het ook goed. Wel verschrikkelijk dat je zo dichtbij heb meegemaakt dat het niet goed ging.... Dat is natuurlijk altijd heel erg. Nu heb je naast het verschrikkelijke verhaal er ook 4 goede verhalen bij. En eigenlijk nog meer want ik heb in die 10 weken een hoop kindjes zien gaan en komen met wie het goed is gegaan.
Verrassingsei je mag altijd je verhaal kwijt hier of dat nou positief of negatief is! Wij zijn er voor je om je er door heen te halen! En jou beeb blijft gewoon lekker zitten tot dat je uitgerekend bent!
*zucht* Daar zijn de waterlanders (wel van ontroering hoor) Jullie zijn allemaal schatten! Vanaf nu alleen maar leuke berichten van mij, dat is mijn voornemen heb ik net bedacht hihihi! Trusten meiden *knuf*
Meid lucht je hart als je er behoefte aan hebt,helemaal geen probleem. Rustig aan en probeer wel een beetje te genieten he van je zws ondanks dat je het soms moeilijk hebt,voor je t weet zijn ze 7.
Verrassingsei@ we vinden het niet erg. Ik val jullie ook "lastig" met mijn onzekerheden en dan heb ik ook steun van jullie. Meid een dikke knuffel van mij. Danitjuh@ nog 2 dagen en dan ben je 12 weken!! Hier@ ik ben weer volledig tot rust gekomen. En probeer er nu meer van te genieten. Xxx
Tricia inderdaad hihi zondag de welbekende mijlpaal Maar ik wacht af tot woensdag Dan hebben we weer echo! Moeders gaat mee en mijn beste vriendin! Die moet namelijk een filmpje maken voor mijn man hihihi... Dan kan hij het ook zien 8) Eindelijk heb ik mijn lactulose Gelijk een heeeeeule grote fles Hopelijk gaat het snel werken! Ik weet nou waarom ik gister zo'n last had van mijn buik Ik heb echt een heeeeeeeuuuull grote bord met hachee gegeten Dus tja dat konden mijn arme darmen niet aan
Vandaag weer een nieuwe dag Voel me al weer even beter en wat blijkt? In de bijwerkingen van de AB staat dat je sombere gevoelens kan krijgen. En ik voelde me gisteren zo ie zo al niet zo jofel. Verklaard voor mij toch wel het 1 en ander en voor mn omgeving ook. Ben over het algemeen redelijk positief en nu wat minder. Maar ach gaat weer over voor ik een jochie ben Dit weekend wordt de kinderkamer geschilderd en dan kan het inrichten gaan beginnen.....woehoe zin in hoor en ben blij dat er mensen zijn die willen helpen, dan is het maar klaar Wordt wel heftig hoor.....fuchsia roze met een tint lichtere roze muur Een echte hello kitty kamer. @Danitjuh: Ow joh dat gaat hard, 12 weken is een mooie mijlpaal en leuk dat je moeder en je beste vriendin mee gaan voor de echo. En lang leve de lactuloseHachee vinden de darmpjes idd niet zo heel leuk. Ik kon altijd al slecht tegen uien, maar nu ik zwanger ben al helemaal niet meer hihihi. @M1980: Hahaha 7 jaar, kan ik me nog helemaal geen voorstelling bij maken, maar ik snap je punt.Thankssss @Tricia: Je bent een top wijf
Verrassingsei@ wat voor kleur lijstje wil je? Alluminiumkleur of hout of zwart? En jij bent ook een top wijf hoor
mooi roze is niet lelijk ik ben nek benieuwd naar het eindresultaat hahaha en zoals de peru ook al zei, het is echt niet erg als je berichten niet altijd even positief zijn! Soms werkt het heel erg goed om van je af te schrijven! Lekker blijven doen dus Hier heb ik, na veel slecht nieuws ook eindelijk goed nieuws (de meeste hebben het al op hyves gelezen) maar Alana en ik hebben een huisje! Eind januari, begin februari krijgen we de sleutel, ik ben zo blij!
Vind ik ook mooi roze is niet lelijk En dan te bedenken dat ik voorheen niet zo fan was van roze, maar voor kindjes vind ik het altijd super leuk! En ben super blij voor jouw,alana en de beeb een huissie hebben! Heerlijk zo een nieuwe start Tis jullie zooooo gegund na al die narigheid. Heb je nog dingen nodig?
@Tricia Fijn dat alles goed is met jullie beebje! @Verrassingsei Lief, als je wat kwijt moet, moet dat hier wel gewoon kunnen, toch? Volgens mij zijn we allen geinteresseerd in elkaars wel en wee en daar horen nu eenmaal ook de minder leuke dingen bij Ennuh, mag je ff? Jullie maken genoeg mee zo... Dus: geen probleem hoor, gewoon doen! @Paradijsvogel Wat fijn, een eigen huisje. Dan kan je lekker alles in orde maken voor de nieuwe baby straks. Lijkt me heerlijk voor jullie! Gr. Marielle
nou, daar ben ik weer even hoor. jeejt,e wat heb ik een drukke week gehad! ook erg last gehad van harde buiken en gister echt de HELE dag last van maagzuur en kokhalsen. bleghh. nu gelukkig weekend. het weekend is niet zo vol, dus lekker mn rust pakken. wat een gedoe allemaal hier! ben blij dat het weer goed gaat tricia. @verrassingsei. lucht je hart gewoon hoor! hopelijk kom je aan je rust toe (niet alleen lichamelijk!) @paradijsvogel. wat een goed nieuws!!
Paradijsvogel ik had je op hyves al gefeliciteerd maar doe het hier gewoon nog een keer! Gefeliciteerd met je huisje!!!!! Is het bij de werenfridus geworden?? Ik wil ook met de kinderkamer aan de gang hihi.... ach ik zit wel al rond te kijken op marktplaats. Smyltje doe je wel rustig aan ! Harde buiken zijn natuurlijk nog niet goed nu!