westfriese mama's en toekomstige mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tricia82, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    @Smyltje: En hoe vond je de cursus tot nu toe dan?En klinkt niet lekker die teen brrrrr, sterkte!Veel plezier met het opknappen van de wieg?Heeft 1 van jullie daar toevallig ingelegen?

@Lauri: Jij ook nog de beste wensen voor 2011!Kan me voorstellen dat je het allemaal erg snel vind gaan met Dana, voor je het weet is ze baby af.Dat hoor ik ook heel vaak van vrienden.

@Danitjuh: He shit, zijn ze er weer?balen!Hopen dat ze snel weer klaar zijn.

@Tricia: Ijsvrij? het is plus 4 graden hihihi.Dan moeten ze gewoon weer aan de slag hoor!

@Hier: Alles zn gangetje....bijna klaar met de AB (jeeeej) en dan ben ik weer verlost van het zieke gevoel.
    Kuurtjes hebben waarschijnlijk wel aangeslagen, de kweek was schoon...alleen nog wel een paar bacterieen in mn verse urine, maar daar gingen ze niets meer aan doen (wat ik wel gek vind,maar goed).

Kamertje is geschilderd en het is super leuk geworden!!!
    Wordt alleen ook wel een beetje nerveus van, het komt wel heel dicht bij allemaal....geduldig zijn is niet echt mijn ding.
    Kon me er eerst nog niet zo een voorstelling van maken, maar nu de meubeltjes op zn plek staan en de kamer geschilderd is, kan ik mn kindje zien liggen.....helemaal goed!

2. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Verrassingsei wat leuk zeg kamertje af! Krijgen wij nog een foto te zien :D

Tricia helaas kennen ze dat niet 8)

Ach nu zullen ze wel snel klaar zijn hopelijk :D

3. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Super om te lezen dat het met jullie allemaal weer een beetje de goede kant op gaat!!!

Tis hier een beetje druk op het moment, kids naar school en oppaskids. Dus weinig achter de pc. Ik lees wel alles hoor meiden ;)

4. Mamatoobee

18 dec 2010
    29
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Hey iedereen!

Lekker weekend gehad allemaal?
    Wat een verhalen weer, over zere tenen, bouwvakkers en blije dozen!! Maar zolang de babys nog lekker in de buikjes zitten gaat het nog goed ;)

Wij gaan komend weekend ook aan het kamertje beginnen, heel leuk zo word het allemaal echt :)

Verder hier alles zn gangetje! Ben misschien niet zo actief met op alles reageren maar probeer van alles op de hoogte te blijven;)

Groetjes!!

5. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Mouschy iedereen heeft het wel eens druk :D

Mamatoobee zeker een lekker weekend gehad 8) Lekker veel geslapen hahahaaha...

@ hier: vandaag in de ochtend gedialyseerd maar poehhh moest vroeg op ;) en ik kon niet slapen tot half 4 of zo... en de wekker ging weer om 7 uur dus tja toen ik thuis kwam ben ik rond 14.00 naar bed gegaan en om 18.00 wakker geworden :D

Had aardappel-anders gemaakt maar smaakte voor geen meter :D Dus nu kipsate met brood hahahahaahaha...

6. Lelle23

Lelle23 Niet meer actief

Hey meiden,

Ik ben er de laatste tijd niet zoveel, maar probeer wel alles bij te houden hoor ;) 't Gaat ook nu ff niet zo lekker; gister is de papaegaai dood gegaan en die hebben we vanochtend begraven.
    Beestje was pas 13 jaar oud en had nog wel even meegemogen :(
    Voel me erg verdrietig, wat kan je toch een verdriet hebben om een dier :$! Het hakt er nu natuurlijk wel extra lekker in.
    Met ons meisje gaat het goed daarbinnen... ze groeit lekker en is heerlijk beweeglijk, genieten doe ik daarvan! Verder was alles weer goed op controle vandaag, alles volgens het boekje ;)

Gr. Marielle

7. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Lelle gecondoleerd met jullie papagaai! Das inderdaad nog een beetje te jong! Waaraan is de papagaai overleden? Wel fijn dat met jullie meisje alles goed is! Staat in contrast he met het leven.

Hier ging de wekker van manlief om 05.00 en ik ook dus klaarwakker :x Misschien straks nog eventjes mijn oogjes toedoen :D Gister tijdens de dialyse kwam de roostermaakster naar mij toe of ik op dinsdag, donderdag en zaterdag een half uur eerder wil dialyseren 8) Ik zo ja natuurlijk waarom niet :D Ik vindt dat fijner dan dat ik als 1 van de laatste wordt aangesloten! Ben benieuwd wanneer het ingaat ;)

8. tricia82

tricia82 Niet meer actief

lelle@ gecondoleerd...

hier@ het lijkt wel of elke nacht momenteel het zelfde is.
    sinds ik weet dat ik zwanger ben ben ik elke nacht wel 20 keer wakker om me om te draaien en is het weer moeilijk om in slaap te komen.
    ik vraag me af wanneer dat over is ik ben bang dat dat pas na de bevalling is maar goed als ik mijn normale nachtrust maar weer terug krijg en zonder na te denken omdraai en niet er van wakker hoef te worden.

9. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Tricia daar heb ik ook last van!

Zo ik heb net eindelijk de kerstboom opgeruimd :D Ben gelijk aan de schoonmaak geslagen ;) Het woongedeelte is weer netjes nu de computer nog en de keuken :) Maar daar ga ik donderdag wel mee aan de slag :D

Morgen echo + nekplooi in het AMC spannend weer! Moeders gaat mee! Vriendin zou ook meegaan maar helaas heeft die de kinkhoest :$ dus daar blijf ik nog eventjes uit de buurt :) Als het goed is daarna nog eventjes de stad in richting Prenatal :D

10. tricia82

kinkhoest!!!!
    ja daar moet je zeker bij uit de buurt blijven
    dat is zeer besmettelijk
    ik heb het zelf ook gehad en weet ook hoe irritant het is.
    wens haar maar sterkte

11. verrassingsei

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Hai meiden,

Vanmiddag met vriendlief naar Hoorn geweest en hebben daar heerlijk geshopt.
    Wat kleding en het beddengoed gehaald, dus dat is helemaal klaar.
    Kunnen we weer van het lijstje afvinken!
    Wat een heerlijkheid die lijstjes, zo weet je precies wat je nodig heb en wat niet meer.
    Heb gelijk de blijedoos meegenomen, vond het een leuke verrassing wat er in allemaal in zat.
    Lekker gelunched bij V&D en hop weer terug naar huis, ben nu kapot (dat dan weer wel hahaha), maar dit is een lekkere moe!

@lelle: jeetje das echt super klote zeg!Gecondoleerd.

12. verrassingsei

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Ow vergeet nog te zeggen dat ik 1 dezer dagen (als ik het niet vergeet) even een paar foto's zal maken van het kamertje en in mn fotoboek zal zetten.
    Dan kunnen jullie het zien.
    Tis nog niet helemaal af, maar dan hebben jullie een idee.
    En nu maar hopen dat die nachtmerries die ik steeds heb niet gaan uitkomen (droom steeds dat ze zich hebben vergist en dat het stiekem een jochie is)hahaha.

13. Mamatoobee

18 dec 2010
    29
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Wat super dat shoppen voor de beeb, ook 1 van mijn favo bezigheden :D

Vanaaf ga ik zwangerschapzwemmen met Marielle (lelle23) hier in het dorp :) hebben elkaar nog niet gezien dus ik ben benieuwd!

Verder hier alles rustig, op een zeer beweeglijke baby na, maar dat is alleen maar fijn, tenminste kan er nu nog geen genoeg van krijgen!

14. tricia82

leuk samen zwangerschapszwemmen.
    ik ben er na 1 keer al mee opgehouden hahahah
    misschien als ik verlof heb dat ik dan nog een paar keer ga maar ik kan het nu niet opbrengen om tot 6 uur te werken en dan om 7 uur al weer klaar te staan bij het zwembad.
    iets te veel van het goede.

verrassingsei@ ben echt benieuwd naar je kamer :D
    ik ga binnenkort even een lijstje halen voor je borduurwerkje.
    en oja voor ik het vergeet die aanbieding van babyscoop is dat op video of op dvd?
    want ik zag op de site dan er 2 varianten zijn :S

15. verrassingsei

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    @mamatobee: Ow wat spannend zeg!heel veel plezier met zwemmen...ook voor lelle, hoor graag hoe jullie het hebben gehad!

@Zwangerschapszwemmen: Tsja dat heb ik ook weken achtereen gedaan, tot dat vriendlief erbij ging liggen hahaha.
    Vervolgens door het moeten helpen van mn vriend en later mn eigen gezondheid, niet echt meer gelukt!Wel jammer...vond het super leuk.

@Tricia: ik heb het op dvd mee gekregen hoor.Heb niet eens een video recorder.

16. tricia82

zo even een buik foto van mezelf :D
    ik hoop dat jullie het ook kunnen zien dat mijn buik groeit.

17. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Je kan het zeker weten zien! Leuk he?

18. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Tricia je kan het zeker al zien!

Ik ga vanaf morgen foto's maken hahahaa Eerder had toch geen nut bij mij ;)

Zwangerschapszwemmen dat wil ik ook gaan doen 1 keer per week! Eventjes morgen afwachten !

19. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Tricia leuk om te zien dat je buik mooi groeit! volgende keer wel ff lachen ;)

Verassingsei ben ook wel erg benieuwd naar het kamertje!

Danituh wel fijn dat je eerder geholpen kan worden! En vandaag heel veel succes bij de echo! altijd leuk om even naar binnen te gluuren ;)
    Wanneer gaan jullie met het kamertje beginnen?

20. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    zo, tijdje niet online gweest
    waren paar reacties op mijn verhaal. weet alleen niet meer wie wat zei :)
    @ teen. er zit nu nog een heel dun laagje nagel op. ik heb er nu gene last van, dus laat het zo even zitten. zodra ik last krijg, laat ik m eruit halen (heb t bij mn andere nagel al een keer laten doen, dus weet wat me dan te wachten staat). maar heb m echt zeker weten niet gestoten! echt heel raar..

zwangerschapscursus is nu 2x geweest. maar 1x kon ik niet. de 1e keer was kernnismaking en wat houdingstips. maar dat was hetzelfde als mensendieck. nog niet echt iets nieuws gehoord. vanavond weer cursus!

harde buiken had ik gister aan de VK gevraagd. het kan in principe geen last. heb het na zaterdag ook niet meer zo extreem gehad. gewoon goed mn rust nemen!

zwangerschapszwemmen doe ik sinds 2 weken in de waterhoorn. bevalt me erg goed. wil hier wel zo lang mogelijk mee doorgaan. maar ben wel expres pas net begonnen. vond het raar staan om te gaan zwangerschapszwemmen zonder 'echte' buik :) maar nu pas ik ertussen hoor hahaha

nou, nu weer genoeg getikt. weer verder met tv kijken en bankhangen. ben moe!! zit trouwens met de laptop op schoot, dus zal wel wat tikfouten hebben. maar heb geen zin om alles terug te lezen hoor hehe :)

Deel Deze Pagina