Had al gereageerd op de foto maar.. hij is duidelijk toch Zo hebben met aan aantal buren besloten om een klachtenbrief op te stellen. Er zijn bij een aantal buren ook schade waargenomen. Dus dat gaan we verhalen op de woningstichting Verder hadden die lulhanesen gister weer de voordeur open gelaten! Dus vandaag weer naar de opzichter geweest om te klagen!
haha wat leuk om te zien, heb je het ook gefilmd? Danituh daar heb je gelijk in, stelletje achterlijke daar, ik snap dat niet hoor, doen ze ook zo bij hun eigen huis? Patrichia mooie duidelijke echo! had ook al op je hyves gereageerd!
Goedemorgen meiden Hoe is het hier met iedereen??? hier gaat het SUPER! kijk maar na me banner!!! vanmiddag opa,oma,ooms en tante's vertellen. gr sabrina
Sabrina gefeliciteerd! Spannend hoor vertellen aan de familie Zie je dat dit een vruchtbaar topic is Smyltje je ziet het duidelijk hahaahaha Zo straks een echo om half 10
@Danitjuh: das toch wel een voordeel he van medisch zijn....al die extra echo's, dus extra kijkmomentjes
Verrassingsei ja dat is het zeker Ik heb elke 2 weken een echo dus ik klaag niet hoor Meneer was erg relax aan het chillen. In de klerenmakerszit en arm bij zijn hoofd Was aan het slapen dus hahahaa en heel toevallig lag mijn man precies zo als de kleine hahaaha Hoe bedoel je zo vader zo zoon Mijn oma en moeder waren mee en mijn oma vondt het geweldig! Whoehoeeee we kunnen de woonkamer schoon gaan maken Het wordt gelijk echt een hele schoonmaak. Dus ook alle kastjes enz.. Dan hebben we dat tenminste goed gedaan!
Ook namens mij, Sabrina gefeliciteerd! Hoop dat de zwangerschap goed gaat! @hier weer een weekje voorbij moest erg wennen aan het thuis zitten maar nu verveel ik me gelukkig niet zo meer, het is even een omschakeling.. Is er al iets bekend over de meeting? de eerste datum komt volgens mij al dichterbij!!
@Danitjuh Ik heb de kaartje bij de drukkerij in Schagen besteld. Dat voelde toch wat veiliger als via internet... @Smyltje Grappig om bij jou te zien wat ik vaak voel! Ben zelf alleen niet snel genoeg om het vast te leggen... @Sabrina Gefeliciteerd!! @hier Druk aan het inpakken, de hele bovenverdieping om precies te zijn Volgende week komen de dakkapellen, eindelijk!! En dan eindelijk aan het kamertje... Gr. Marielle
Zo ik ga een tosti ham-kaas naar binnen werken en dan beginnen met de keuken schoonmaak! Wel rustig op mijn eigen tempo anders zit ik vanavond met rugpijn Gister wel een naar iets op de dialyseafdeling Ik werd op een bed gezet waar de tv het niet deed. Ja ik ga geen 4 uur uit een boek liggen lezen Dus ik zo ja mag ik daar dan liggen? Hun een beetje moeilijk doen maar het mocht toch. Het is tegenover de acute kamer zoals ze dat noemen. Toen ik daar lag had ik de hele tijd kriebels dat er in die acute kamer wat gebeurt was. Er liepen ook elke keer mensen in en uit. Wat blijkt nou. Ze hadden me express op dat bed waar die tv het niet deed gelegd omdat er rond 2 uur iemand overleden was Dus dat was wel ff schrikken. Zodra die mevrouw die overleden was was opgehaald door het mortuarium gingen die kriebels bij mij ook weg. De verpleegsters waren wel ff van slag. Gelukkig worden deze goed opgevangen.