Hoi allemaal even een snel berichtje van mij, moet zo weg op wedstrijd nml. Ben vanmorgen goed ongi geworden dus helaas deze ronde is het m niet geworden.. Ik reageer later even bij op jullie.
lottel allereerst jammer gisteren was het enorm druk op mijn werk. de regatta races zijn er en ja dan is het bij ons alleen nog maar buitenlanders. het was wel leuk en gezellig want dat zijn ze dan weer altijd. toen ik thuis kwam vroeg mijn buurvrouwtje of ik even kon komen. de kinderen waren die dag met oma mee gegaan naar de camping en toen ik binnen kwam hoorde ik dat er een jong eendje in de woonkamer zat. wij de vogel opvang adres gezocht in midwoud en toen daar naar toe gereden. we hebben een potje gelachen in de auto want mijn buurvrouw is knettergek. maar wel erg leuk. we waren om half 12 weer thuis en hebben toen nog even een half uurtje na gekletst. vanmorgen naar de cursus geweest met jacky en danny en het ging wel redelijk goed. Ze bracht haar speeltje nu meteen naar mij toe en daar was ik heel trots op. (wel aan de lange lijn hoor) en net belde mijn moeder.......... ze zat vanmorgen in dubio omdat ze het aan de ene kant niet tegen mijn vader wilde vertellen omdat ik dat vroeg en aan de andere kant vond ze dat we wel gelijk hebben om het te doen en dat hij het wel moest weten. ze is er dus toch over begonnen tegen mijn vader en zijn reactie: "ja ik heb er niks over te zeggen" nu weet ik dat hij dat op 2 manieren kan zeggen en ja ik weet dus nu niet op welke toon hij het gezegt heeft. maar mijn moeder heeft uitgelegd dat de biologische klok ook aan het tikken is en dat het een logische stap is. daarna zei hij dat ik dus zou gaan stoppen met werken maar ze heeft uit gelegt dat ik niet wil stoppen omdat danny 1 keer per 2 weken vrij is als ik moet werken en ik dus maar 2x per 4 weken een dag oppas nodig heb. toen heeft ze dus gelijk aan hem voorgesteld of hun 1x per 4 weken zullen oppassen en mijn schoonouders dan 1x per 4 weken zodat ik verder niks hoef te regelen. maar daar gaf hij als antwoord op dat ze dat nog wel tegen die tijd zouden zien. ik ben dus aan de ene kant nu opgelucht dat hij het weet net als mijn moeder maar aan de andere kant ik ga er morgen op visite en dan is de hele familie er omdat hij gisteren 61 is geworden. dus ja ik ga wel met een beetje klamme handjes er heen. ik vind het zo moeilijk maar ik ben wel blij dat mijn moeder volledig achter mij staat en dus ook al weer extra oplossingen heeft aangegeven richting mijn vader voor ons. mijn moeder is wat dat betreft echt wel een schat hoor en kan gelukkig met haar wel over zulke dingen praten maar ja het blijft helaas niet altijd tussen ons zoals dit geval. maar goed misschien is het ook wel beter zo en ze wenste ons wel succes met bezwangeren hahahha gisteren geklust want ik had rekbaarslijm maar vanmorgen deed ik een ovutest en die was lichter dan gisteren nou ja we testen en klussen nog maar gewoon even door hiih
Paradijsvogel ik denk dat ik woensdag ook wel weer ga 8) Anders ga ik wel in mijn 1tje want tja de economische crisis speelt op bij sommige mensen Lottel wat balen van je ongie! Op naar de nieuwe ronde! En hoe was je wedstrijd??? Miggy hoe is het met jou? Nog iets nieuws te melden? Tricia succes vandaag in het leeuwenhol 8) Een eendje in de woonkamer van je buurvrouw das tenminste wat anders dan een zwerm bijen en dan in combi met je buurvrouw! Heerlijk humor hoort er bij toch 8) Zo hier is de was opgehangen mijn man zijn werkkleren tenminste Die kunnen me toch een partijtje stinken naar de groente van Hessing :x Ik ga heerlijk bij mijn moeder BBQ-en en mannetjelief gaat niet mee want die moet in de nachtdienst vanavond. Allemaal een heel fijn pinksteren en geniet van het zonnetje!!!!!!
Heyy hallo, Hier ook heerlijk optijd mn bed uit en gegeten en koffie gedaan met manlief. Toen ff 3 kwartier gelopen en manlief is zijn cross spullen aan het klaar maken want die moet morgen crossen in Andijk!! Straks gaat de bikini aan en heerlijk zonnen want dat kan ik als de beste hahaha. Dochterlief is bij haar vader en komt vanmiddag om 5 uur thuis en dan gaan we bij mn schoonmoeder bbqen...... Dus ik zeg tegen jullie allemaal.......GENIET WANT MORGEN ZAL HET HEEL ANDERS ZIJN!!!!!!!! En een fijn pinksterweekend verders....... Lieffssss Miggy
danitjuh: die werk kleding stink idd heel erg bij hessing. ben blij dat ik die geur niet meer hoef te snuiven hahha. ja de leeuwenhol. ben blij dat er vandaag meer mensen zijn die komen dus hoop dat er al iemand is als wij er zijn. maar ja moet toch een keer over hebben toch?? duim voor me please!!!
Oja nog wel ff wat hahaha Ik heb gister op ff mn temperatuur ingevuld en daar kwam uit dat ik woensdag mn ei al had gehad en volgens menstruatiekalender is die vrijdag geweest. Nu hebben we alleen maandag en woensdag geklust dus hoop dat ff gelijk heeft..... Nu weer afwachten dus..... Doeiii doeiiii
o ja vergeet ik helemaal te zeggen. we hebben een babykamer gekocht!!!!!!!!!!!!!! op marktplaats voor 140 euro in enkhuizen we zijn helemaal blij morgen kunnen we het ophalen. Marktplaats.nl > mooie babykamer compleet - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Complete kinderkamers
@Tricia: heeel veelll succes vandaag en probeer het positieve eruit te halen!! Ik heb zo'n rot zwager en schoonzus, maar die zie ik vanmiddag ook dus gewoon goed mn best doen zeg ik dan maar ook al is het moeilijk soms.......
Ja zo zie ik het ook en anders maar de volgende ronde!! Vanaf volgende week vrijdag begint hier ook de kermis dus dan ben ik 5 dagen legaal alcholist hahahaha Ik reken er niet op ook omdat ik dat onderzoek heb gehad enzo, weet niet wat dat doet met je cyclus en contrast vloeistof is volgens mij niet echt bevordelijk voor je lijf toch? We zien het wel en voor het eerst heb ik deze maand ook echt zoiets van laat maar ff komt volgende maand wel......positief denken doet een mens toch wel goed.....
o das leuk linda nou dat heeft hij goed gedaan. ik ben nu bij mijn ouders. toen ik er was zei mijn vader dat hij me straks even wilde spreken. het gesprek met mijn vader is goed gegaan. en hij vind het leuk om opa te mogen worden. ik ben erg blij en kan er nu rustig over praten en heb de nieuwe kinderkamer al laten zien
Tricia wat heerlijk dat je pa bij is getrokken En die babykamer zucht.. wat een pracht om naar te kijken. Nu krijg ik zelf ook de kriebels Denk dat ik ook maar via internet ga kieken of er iets goedkoops tussen zit voor ons 8) Miggy geniet van de kermis Contrastvloeistof is na 24 uur geloof ik weer uit je lichaam. Veel water drinken is mij ooit gezegt toen ik onderzoek had. Ik ben net terug van me moeders bbq jeetje wat heb ik heerlijk gegeten en me man die was niet mee dus die heeft wat gemist Dames gaan jullie eigenlijk stemmen? Pffff ik heb de stemwijzer gedaan en kwam op de sp uit ....lol... ik laat manlief hem eens invullen kijken wat er bij hem uit komt hahahaa.. Hij mag helaas niet stemmen.
Hallo allemaal, @danitjuh: oh wist niet dat dat al zo snel uit je lijf is gelukkig maar en water drinken doe ik als de beste ong 2 a 3 l per dag En ik ga zeker genieten van de kermis!! @tricia: Wat goed dat je vader zo leuk reageerde!!! Ik weet nog niet of ik ga stemmen ff goed overnadenken.... Vanmiddag ga ik naar de autocross andijk dus hoop dat het mooi blijft!! Lieffsss Miggy
ja ik ben echt heel blij met zijn reactie. na het gesprek heeft hij me een dikke knuffel gegeven en zijn zegen over ons uit gesproken. beter kon ik het niet hebben. mijn moeder ook al in tranen hahahhaha. ik had dus de kamer laten zien die we vandaag gaan ophalen en heb toen ook de kinderwagen laten zien die ik heel mooi vind en dichtbij te koop is tweedehands en toen zei ze dus dat wij de kinderwagen kregen mits 2de hands want ja nieuw is gewoon niet leuk om te betalen en ik had toch al gezegt dat ik niet alles nieuw hoefde. moet alleen danny nog even overtuigen dat ik die dan wil hebben maar ja daar moet ik altijd een goed moment voor zoeken net als ik gedaan heb bij de kamer om 2 uur gaan we naar enkhuizen om de kamer te halen ben erg benieuwd.
we hebben net de kamer opgehaald we hebben er een hemeltje bij gekregen met een plaatje van winnie de poeh erop het word een winnie kamer dus dat is helemaal toppie nu alleen nog naar boven tillen