Marktplaats.nl > NIEUWE vet stoere nike schoentjes mt 16 ( 7cm ) - Kinderen en Baby's - Babykleding | Schoentjes en Sokjes Hier nog ff de link
jaaaa, de babykamer is klaar! gister de commode in elkaar gezet. nu is het alleen nog wat aankleding. ga volgende week naar de ikea om te kijken. leuk leuk!
kon het net niet laten. heb een lila luiertas bij de lidl gehaald en een heeeeeeeel schattig klein bolerootje (bruin) gekocht. patroeschka ik ga ff bij je spieken
Ohwww Patroeschka ik smelt helemaal weg bij die kleine nikes! Tricia hahaaha heb je lekker geshopt Smyltje leuk leuk het kamertje klaar! Ik kan ook niet wachten om te beginnen! Zo vanmorgen zou ik om 08.15 worden aangesloten bij de dialyse maar helaas dit werd 10.00 Ze hebben nieuwe waterpompen gekregen en nu was er geen waterdruk te bekennen Dus iedereen moest wachten hihi..
@Lauri, daar ben ik geweest ja afgelopen zaterdag. maar dacht inderdaad al dat Tricia ergens anders was geweest. Dus jij mag straks ook nog een x Tricia? dat is wel super leuk! @hier ging het wat minder.. Gister van de trap gevallen :x nog wel van de bovenste tree. Dus vandaag even bij de verloskundige geweest maar gelukkig was alles goed met de beeb nu wel heel veel spierpijn en dat zal morgen nog wel erger zijn, dus net lekker in bad geweest.. hoop dat dat geholpen heeft! Leuk dat iedereen zo met het kamertje bezig is wij moeten alleen nog gordijnen en een vloerkleedje, dan is alles ook klaar!
Ja ik ben helemaal in de shop modus erg slecht gezien ik vrijdag naar de beurs ga hihihi. Ja ik mag nog een keer heb er nu al zin in. Straks ga ik langs patroeschka ben ook erg benieuwd naar de kleintjes.
Mamatoobee van de trap gevallen! Gelukkig is alles goed! Tricia veel plezier bij Patroeschka! Ik probeer me echt in te houden met shoppen! Ze zijn namelijk een babyshower aan het organiseren voor mij Dus ik moet eerst afwachten van hun wat ik allemaal krijg hahahaaha.....
O wat leuk een babyshower. Zo weer terug. 3 kruiken, 3 jurkjes en 2 mutsjes. En wat zijn het schatjes die kleine hummeltjes. Meeting@ zijn er nog meer meiden die twijfelen of ze kunnen komen 6 maart?
Die krijg ik ook nog, super leuk Morgen naar de 9 maandenbeurs!! Heb er zin in Vandaag uiteraard nog meer spierpijn dus ik hoop dat het morgen weer beter gaat, maar goed we zullen zien..
Ik kan nu nog niet zeggen of ik kan of niet. Mijn oma ligt heel slecht en daar ligt het dus een beetje aan.... Mocht ze dan net overleden zijn denk ik niet dat mijn hoofd er naar staat zeg maar.... Dus ik wil wel, maar kan jullie niets beloven meiden....
Sterkte met je oma Paradijsvogel! Nou meiden ik ga heerlijk op pad met moeders naar de babydump in Beverwijk Kinderwagen uitzoeken en mag ook iets van oma uitzoeken. Mijn moeder weet het budget hihi... Ben benieuwd waar ik mee thuiskom vanmiddag
hier weer door de APK! ukkie ligt nu met koppie omlaag, dus nu hopen dat ze wel blijft zitten zo verder alles goed. groei gaat nog steeds volgens boekje
Smyltje wat goed dat het allemaal zo lekker gaat! Zo was leuk bij de babydump veel gekregen .. kinderwagen..maxi cosie.. dekentje voor de kinderwagen.. een voetenzak voor de buggy en zelf heb ik gekocht waskussen en hoes .. kleertjes sokjes slinger voor de geboorte en een doos van de babydump gekregen ehhh dat was het geloof ik haahaha Daarna heerlijk bij vander Valk geluncht En toen weer naar huis en door naar de karwei.. want ik heb weer een andere kleur voor de kamer hahaahaha.. mooi blauw ... deze kleur een beetje
Jep lekker geshopt hahahaaha.. Nu wil ik alleen maar shoppen voor ehmmm de dingen die je nodig hebt.. lakentjes enz...
hahaha, goed streven...maar ben bang dat je daar niet aan kan houden altans....ik kon het niet hahaha.
Haha zo te lezen leven jullie je heerlijk uit met de kamertjes, kleertjes enz! Ik wil wel foto's zien van de babykamertjes als het klaar is Wel grappig dat jullie ook zo'n beetje allemaal gelijk lopen! Ik heb ook nog spullen op MP gezet Marktplaats.nl - Advertenties van 3 musketiers uit Zwaag misschien zit er wat voor jullie tussen. Heb nog veel meer kleding enz. Laat maar horen als je nog wat nodig hebt!