westfriese mama's en toekomstige mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tricia82, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @patroeschka. ik houd het toch maar op nieuw :) maar dank je!

2. tricia82

tricia82 Niet meer actief

Patroeschka de flessen warmer hoeft niet meer.

3. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @hier
    ze vroegen net aan mij met zwangerschapszwemmen hoe lang ik nog moest. ik: ik ben nu 33 weken. zij: OWH echt?! wij dachten dat je al bijna moest bevallen. zaten we er toch naast...
    hmmm ben ik al zó dik dan?! :D

kom ik thuis, had ik aan vriend gevraagd of hij alleen even de was met hydrofiele luiers in de droger wilde doen maar NIET op de hoogste stand. ga ik ze eruit halen en je raadt het al.. op de hoogste stand!! grrrr. zegt ie ook nog: dan moet je het maar zelf doen. SORRY?! ik: je hoefde maar ÉÉN ding te doen aan aaaal die wassen!! hij: oke, daar heb je wel gelijk in, sorry. (was dat nou zo moeilijk?!;) nou, ik ga slapen!

4. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    verrasings ei; zijn ze met de intake bij je thuis geweest? ik ben 3x bevallen met hun maar nog nooit zijn ze hier thuis geweest, altijd bellen...

meeting ja in het najaar is misschien wel leuk, dan ga ik ook mee natuurlijk, ik wil wel de mooie baby's zien!!!

smiltje je mag ze best in de droger doen hoor meid! maar je moet ze niet strijken, dan nemen ze geen vocht meer op. Dus zelfs op de hoogste stand in de droger kan het best. Ze kreukelen alleen wat meer ;)

(ben zelf ook kraamverzorgster geweest voordat ik kids kreeg)

5. tricia82

Smyltje geweldig om te zien

6. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    @Mouschy: Ja ze zijn bij mij thuis geweest en hebben het 1 en ander verteld en aan informatie folders gegeven en even gekeken in het kamertje.

@Smyltje: Wauw meis, wat gaaf zeg!Mij is het nog niet gelukt om het mooi op de camera te krijgen.

7. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Smyltje wat grappig om te zien!

Patyroeschka zijn die schattige nikes er nog :D

De bouwvakkers zijn er nog wel maar doen niet echt veel vanwege de kou :x Gister de opzichter langsgehad en hij zei ook nou daar kennen ze wel weer 3 dagen vooruit nemen om alles bij jou op te knappen! Ze gaan ook de containers ergens anders neerzetten :D Heb heel brutaal gezegd dat mijn dokter op het punt staat om mij op te nemen in het ziekenhuis ;) als ik mijn rust niet krijg :) (niets waar van natuurlijk) en nu gaan ze dus de containers verplaatsen :D Ze schrokken er nogal van namelijk hahahahaa.... Ze hebben een lijst gemaakt wat er nog in huis moet gebeuren en ze komen donderdag al de ventilatieknopen maken :cool: hoppa vaart erachter!

Nou ik gaat heeerlijk douchen in me smerige badkamer die nog schoongemaakt moet worden ;) dat gaan we dit weekend doen :D Beetje bij beetje wordt het eindelijk schoon hier na al die stof!

8. tricia82

Gisteren naar de Vk geweest.
    Alles is goed.
    We hebben het er ook over gehad dat ik eigenlijk niet in hoorn wil maar net als verrassingsei in lelystad wil bevallen.
    Er is alleen 1 probleem, omdat ik niet medisch ben willen ze dat ik in hoorn beval.
    Ze gaan nu overleggen en kijken of ik misschien kan worden overgedragen aan een Vk in lelystad als het zover is.
    Word vervolgd......

9. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    @smyltje wat een leuk filmpje.

10. ikhouvanjou

ikhouvanjou Actief lid

15 feb 2011
    144
    0
    0
    ik kom uit benningbroek hihi ook zn boeren dorp

11. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    Welkom,Hier ook hoor alleen Opmeer dan:D

12. tricia82

Ikhouvanjou welkom bij ons.

13. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @danitjuh. maak maar lekker gebruik/misbruik van de situatie hoor! :D

@tricia. waarom wil je in lelystad bevallen?

@ikhouvanjou. welkom!

14. verrassingsei

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    welkom ikhouvanjou!!! veel plezier hier.

15. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Ikhouvanjou welkom hier in ons clubje! Gezellig!

16. tricia82

Ik had het al niet op WFG maar na het een en ander nog meer te hebben gehoord

17. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Gelijk heb je hoor Tricia! Ik ga volgende week ook vragen in het AMC wanneer hun mij definitief willen overnemen! Voel me niet echt prettig hier in Hoorn.

18. verrassingsei

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Vind ook dat je gelijk het tricia, maar dat wist je al! hahaha
    Ik ben ook super blij met de keuze om naar lelystad te gaan, voel me daar erg prettig bij.
    Daarbij ben ik er al geweest en de mensen zijn zo vriendelijk daar en nemen zoveel tijd voor je.
    En de kamers zijn daar erg mooi, niet dat klinische in Hoorn.

@Hier: Net terug gebeld door de kraamzorg en wij krijgen op voorhand al 6 uur extra (dus nu 55 uur) en er wordt waarschijnlijk nog bij geindiceerd....erg fijn vind ik dat!

Deel Deze Pagina