Allemaal van Barbara Farber, dat is allemaal zo een lief spul joh. Helemaal verliefd, mooie prijs ook...daar niet van hahahaha. Naja voor dat geld heb je ook wel wat! En nog een jurkje van Noppies:
Badeendje ja das hier vlakbij. Was bij de opgang toch De groef is ...daar komt tie he.... bruggetje Van Ree over naar links en dan heb je daar de Groef... snap je het nog Verrassingsei zooooooooooooo schattig heb eventjes gekeken op die site.. maar vindt het nogal prijzig of ligt dat aan mij De echo was weer helemaal top! Meneer lag weer eens te relaxen Benen de lucht in arm onder zijn hoofd en lag aan de navelstreng te sabbelen en het is inderdaad bevestigd dat ik nu de baby voel Ik ben er zooooooooooo blij mee Kunnen jullie dat zien Ze hield de echokop precies waar ik plopjes voel en ze zei ja dat is overduidelijk de baby Hij vindt het alleen niet zo heel lekker een echokop over mijn buik hahahahaaha...
@danitjuh. JEEJ!! wat leuk dat je m nu ook voelt!wacht maar tot het pijnlijk wordt, dan verlang je terug naar de tijd dat je m nog niet voelde @ziekenhuis. ben ik dan zo nuchter?! ik maak me dus echt geen zorgen over het WFG. ten 1e omdat je in principe niet eens personeel van het WFG ziet (alleen je VK is aanwezig). en mocht er iets misgaan, heb ik er echt vertrouwen in dat die mensen hun werk goed kunnen doen. al is het iemand die terug is van pensioen, WHO CARES?! zon broekeie die net de 1e bevalling komt doen zou ik me meer zorgen om maken haha. @hier. ging ik net de 'proefdruk' van het kaartje ophalen, was het gewoon een A4tje bedrukt met de tekst! dan moest je die over het kaartje heen leggen om te bekijken hoe het eruit komt te zien. wat een domper! dat hadden ze niet gezegd van te voren. ze gaf als uitleg net: ja, anders moeten we de hele drukpers aanzetten voor 1 kaartje, want deze past niet door de printer.. pfff, echt jammer! maar voor zover ik kan zien, ziet t er leuk uit hoor staat nu alleen eerst mijn naam en dan zijn naam en ons adres. wat vinden jullie? zo laten of eerst zijn naam en dan mijne? dus: smyltje en vriendlief of vriendlief en smyltje
@Danitjuh: Meis wat een topper dat het bevestigd is dat wat je voelt de kleine man is! Wat betreft de kleertjes: ja Barbara Faber is absoluut geen goedkoop merk en is ook niet iets wat maar continu gekocht zou gaan worden hoor hahaha.Maar als 1e pakje vinden we het wel oke. @Smyltje: Ieder zn ding wat betreft het druk maken idd. Allereerst zou jij alleen je VK zien als je bevalt in het ziekenhuis, maar ik ben medisch....dus afhankelijk van verplegend personeel. Ten tweede heb je het denk ik verkeerd begrepen (of ik heb het niet goed uitgelegd,sorry daarvoor) maar de Gyn's die met pensioen waren en nu weer terug zijn doen ALLEEN spreekuren. Dus er zijn 2 dienstdoende gyn's op dit moment en 1 dienstdoende gyn vanaf maart die verlossingen doen. Das naar mijn mening een beetje weinig als er bijvoorbeeld 10 kraamkamers zijn. Ach ja, ik ben blij met deze keuze en iedereen in Nederland heeft een keuze waar die wil bevallen en waarom. Wat betreft het kaartje: Weet niet wat jullie namen allebei zijn, maar wij hebben het mee laten wegen dat mijn naam eerst beter klinkt als de zijne.Maar das met andere dingen (zoals kerstkaartjes)want op onze kaart komen onze namen niet te staan.
vroeg ik me nog ff af. wat is de elvita pijnpomp? ken wel de Remifentanil. die hebben ze wel in WFG. maar wat is elvita?
Das het zelfde Elvita is de merknaam zeg maar, maar ik heb begrepen dat het WFG dit niet toedient bij bevallingen(van mijn VK)....maar hier heb ik me verder niet in verdiept, dus dit weet ik niet zeker Toen was het voor mij al duidelijk dat ik naar Lelystad zou gaan, dus niet meer relevant. Hoe weet jij dan dat dit wel wordt gegeven als ik vragen mag?
Ja, bruggetje bij van Ree, natuurlijk ken ik Van Ree, dus het bruggetje ook! Ik krijg zeker een keizersnede, dus ik heb niet alleen met de verloskundige te maken in het WFG, dus ik wacht wel ff op die goede arts! Gewoon als alles goed blijft gaan met 38 weken een afspraak en kindje halen. Was vorige keer ook zo (eerlijk gezegd heb ik nog nooit 1 wee gehad en verwacht dat nu eigenlijk ook niet te hebben), maar toen ben ik naar het kraamhotel in purmerend geweest, was echt super. Maar nu heb ik al een zoon van 2 en dan wil ik toch dicht bij huis zijn. Wat een schattige kleertjes!
mijn schoonzus is in november bevallen, en zij had zo'n pomp. dus ik weet iig zeker dat ze dat in t WFG wel hebben
@Smyltjeziekenhuis. ben ik dan zo nuchter?! ik maak me dus echt geen zorgen over het WFG. ten 1e omdat je in principe niet eens personeel van het WFG ziet (alleen je VK is aanwezig). en mocht er iets misgaan, heb ik er echt vertrouwen in dat die mensen hun werk goed kunnen doen. al is het iemand die terug is van pensioen, WHO CARES?! zon broekeie die net de 1e bevalling komt doen zou ik me meer zorgen om maken haha Ik ben net als jij erg nuchter En een ruggeprik e.d. wil ik deze keer weer/ook niet,het moet er toch uit en pijn hoort erbij... Maar idd ieder zijn keus en dat respecteer ik zeker..
Kijk iedereen heeft een eigen mening wat goed is natuurlijk. Ik zou het liefst ook wel in het ziekenhuis in Hoorn bevallen. Maar omdat dat nou eenmaal niet gaat moet ik naar het AMC toe. Zodra de kleine terug mag van AMC naar Hoorn vindt ik het alleen maar prettig Dan hoef ik niet elke dag naar het AMC te gaan om onze kleine jongen te zien. Wat ik wel vindt in het AMC is dat hun meer tijd voor mij nemen. Ze vragen veel meer. Maar dat komt ook omdat hun veel meer ervaring hebben met dialyse patienten die zwanger zijn! Daarom vindt ik het jammer dat ze in Hoorn daar totaal niet de tijd voor geven en je bent binnen een poep en een scheet weer buiten. Daarom voel ik mij niet zo veilig in Hoorn!
@hier. roerige nacht gehad. ze was erg druk. ze was zelfs even in stuit gedraaid! toen nog een tijdje dwars (dat dat nog past!!). vanmorgen lag ze gelukkig weer goed (kan ik aan de hik voelen hihi). dus niet lekker geslapen. nu ff eten, dan wat aan mn werk doen en naar mn werk toe. even jullie mening gevraagd. op het kaartje staat op dit moment eerst mijn naam en dan die van vriendlief. geen achternamen (aangezien we niet getrouwd zijn). maar vriendlief wil dus nu mijn naam+achternaam en dan zijn naam+achternaam. dit vind ik alleen erg stom staan. wat vinden jullie?!
Smyltje wat rottig zeg een rotnacht! Hopelijk laat ze je de aankomende nacht wel lekker slapen! Ehh mijn mening: Je ziet steeds vaker dat naam+achternaam op een kaartje staat. Ik persoonlijk vindt het niet raar staan hoor. Wij hebben het makkelijk hihi wij zijn getrouwd dus het wordt Tano en Danielle Sow
@Smyltje: Meis vervelend voor je dat je een rot nacht heb gehad, hoop dat je vannavond beter zal slapen! Wat betreft de namen kwestie, ik ben van de zelfde mening als jij: vind het ook een beetje stom staan en zou dus ook alleen onze voornamen neer zetten als ik in jouw schoenen had gestaan. Maar das ook omdat ik dat een beetje ouderwets vind en ik mezelf niet zo zie hihihi. Maar hierin ook weer natuurlijk ieder zn mening! @Hier: Grrrrrrr, heb een koortslip te pakken en mn hele mond is schraal en doet zeer!
Hey meiden wat is er een boel gekletst haha! Verassings ei wat een leuke kleertjes, heerlijk roze allemaal Balen zeg van je koortslip, hoop maar dat het snel over is! je weet dat je geen baby's mag knuffelen als je dat hebt toch. Danituh hoe is het met de verbouwing daar? En wat heerlijk dat je de kleine man eindelijk heb gevoeld! heerlijk he dat gevladder in je buik! Smyltje je kan ook jou naam en die van je vriend doen en dan de complete naam van de baby doen. Dus alleen de achternaam van het kindje noemen. *wfg* ik denk ook echt dat sommige van jullie zich veel te druk maken over de bevalling. Dat heb ik eigenlijk nooit gedaan... Ik ben 3x bevallen en het is zeker niet over een lijen dakje gegaan. Maar ik heb me nog nooit druk gemaakt van te voren. Je kan alles nog zo goed willen en plannen van te voren, maar het loopt ALTIJD ANDERS wat je in je hoofd had, ik weet er alles van... Ik weet ook dat er grove fouten zijn gemaakt in het ziekenhuis hier, maar dat kan in elk ziekenhuis gebeuren. Ik heb alleen met mijn 3e bevalling een soort plan gemaakt van inleiden en een ruggenprik omdat die andere 2 niet helemaal lekker zijn verlopen (24 en 26 uur geduurd en uiteindelijk allebij een vacuum). Dus ik weet echt waar ik het over heb.
@ namen op t kaartje. iedereen is heerlijk verdeeld qua mening haha. hier thuis ook nog steeds . vriendlief vindt dat mijn naam eerst hoort en dan die van hem. maar dan wel beide met voor en achternaam zodat iedereen weet wie we zijn. ik zei: als ze dat niet weten zonder achternaam, dan hoeven we ze ook geen kaartje te sturen! straks verder discusseren/overleggen
Verrassingsei een koortslip bah heb je er iets voor of niet? Mouschy je gaat het niet geloven maaaaaaaaaaaaaaaaar..... ze hebben vandaag alles in huis gedaan wat gedaan moet worden. Alleen ging ik kijken boven en daar is 1 latje niet geschildert, maar dat doe ik dan zelf wel Ze hebben ook gelijk de steiger op het balkon weggehaald dus heerlijk! Er moet natuurlijk nog wel het een en ander aan de buitenkant gedaan worden. Zou nog ongeveer een maandje duren. Maar daar hebben wij geen last van volgens de opzichter Verder gaat de laatste container aankomende week ook foetsie Dus uitslapen hier kom ik
@Koortslip: nee heb er niets voor, dingen als zovirax enzo mogen niet gebruikt worden als je zwanger ben.VK heeft geadviseerd om zo min mogelijk tegen te houden en de infectie te laten komen omdat het kindje dan antistoffen meekrijgt ervoor. Als straks de beeb er is dan is het natuurlijk wel heel gevaarlijk en mag er niet gekust en geknuffeld worden. Maar door de antistoffen hoef je dan IETSJES minder bang te zijn voor besmetting.