westfriese mama's en toekomstige mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tricia82, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. badeendje11

10 jan 2011
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    @koortslip , ik heb een apparaatje, herpotherm! Moet je tegen het blaasje aanhouden en dan gaatbie weg! Helpt ook als je het alleen nog maar voelt jeuken! Had het gehoordnvan iemand die ook veel koortslippen had en bij mij werkt het geweldig

2. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Zo heerlijk uitgeslapen :D was om 10.00 wakker. Daarna ff boodschapjes gedaan. Manlief die gaat lekker koken :cool: na zijn werk geloof ik of morgen kan ook nog hahahaha

Zo meteeen ff afwassen en dan is het alweer tijd om te dialyseren ;)

Morgen hopelijk de babykamer schoonmaken dan is dat alvast gedaan!

3. tricia82

tricia82 Niet meer actief

hier alles aan het opruimen en schoonmaken.
    vanmiddag huis vol visite want danny is woensdag jarig en we vieren het vandaag.

4. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Ohh gezellig Tricia!

5. tricia82

oja gisteren mijn bh gehaald en ik moet in mei een J-cup bestellen ;)

6. Lauri

Lauri Actief lid

20 jul 2009
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha, ik had op een gegeven moment ook een belachelijk grote maat. Echt zo een meloenen maat. Belachelijk gewoon. Maar het hoort er eenmaal bij helaas. Ben blij dat bij mij alles weer in proporties is.

Liefs Lauri

7. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Ow, dat ken ik niet:)
    Zal een op internet kijken wat het precies is, bedankt voor de tip!;)

@Borsten: De mijne zijn maar een heel klein beetje gegroeid (nog geen cup maat), vriendlief had anders gehoopt...maar helaas voor hem:p

@Tricia: Alvast gefeliciteerd met Danny en een hele leuk dag vandaag toegewenst van ons!

8. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    gefeliciteerd tricia!

9. tricia82

Zo iedereen is de deur uit.
    Eindelijk mijn bedje in ben bekaf.
    Bedankt voor de felicitaties heb ze door gegeven.

Morgen naar de info middag van de fokker gewoon voor de gezelligheid.

Ach was al grote maten gewend maar dan toch slik je even van 2 maten groter.
    De bh zit trouwens wel goed geeft genoeg steun.

10. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ik ben wel blij met mn 1 maatje groter :) maar kan me in jouw positie voorstellen dat je er niet heel erg blij mee bent..

11. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Hier nog dezelfde cupmaat ;) al begint het nu wel wat krapper te zitten :D

Hebben jullie ook dat als je wat gegeten heb dat een uur later ongeveer de kleine actief wordt ?

12. tricia82

is me niet echt opgevallen ofzo.

13. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    die van mij is de hele dag actief hahaha.

EDIT: en nacht :D

14. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Denk dat de kleine hier dol op fruit is hahaahaha.. net een peer gegeten en hoppaaaaaaaaa hahahahaahaha

Heb lekker de was opgevouwen en was opgehangen en weer een was in de machine zitten...

15. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @ de was. de babywas is klaar! gister en vandaag in totaal nog 3 gewone wassen gedaan. nu nog ff snel 1 mand met was opruimen en dan slapen.
    morgen weer een nieuwe (werk)dag!

16. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Morning ;)

Nou eigenlijk moet ik nu aan de dialyse zitten maaaaaaaarrrrrrr... ze hebben weer storing :x Er is op zondag geen dialyse en dan worden de leidingen doorgspoelt en gereinigt. Vanmorgen gaven de machines aan dat dit niet gebeurt was. Hun willen natuurlijk geen risico nemen en hebben die leidingen weer op spoelen gezet. Dit is helaas een hele dagtaak want dit duurt zo'n 8 a 10 uur. Dus iedereen van de dialyse mocht naar huis op 3 mensen na. Ik moet weer om 12.45 in het ziekenhuis zijn en dan gaan ze me op de ICU dialyseren. Gelukkig kan dit anders had ik naar een ander ziekenhuis gemoeten. Dus ik was om 09.15 weer thuis en heb besloten dat ik maar met de scooter naar het ziekenhuis ga. Normaal wordt ik door de taxi gehaald en gebracht. Dus heb ik net maar wat boodschapjes gedaan wat ik anders vanmiddag zou gaan doen :D

17. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    jeetje danitjuh, wat een gedoe!!

18. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Ja het was eventjes een gedoe. Niet alleen rottig voor mij maar ook voor hun natuurlijk. Dus ik heb 4 uur op de intensive care gelegen ;) Wel vreemd om daar te moeten dialyseren. Gelukkig kan het. Alleen geen tv dus 4 uurtjes gingen redelijk langzaam :cool:

19. tricia82

Zo net weer wat spulletjes gekocht die we kunnen afstrepen van het lijstje.
    Begint steeds meer te kriebelen hihi

20. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Ja ik las het op je hyves hahaahah.. Tricia.. Heb je zelf al veel gekocht of heb je ook veel gekregen?

Ik moet nog wel wat hoor. Maar ik moest een lijst doormailen aan me moeder met wat ik nog moet :cool: Ze zijn bezig met een babyshower te organiseren dus ik vermoed dat ik dan ook nog wat krijg hahahahaa

Ik heb niet zo een drang om alles nu al te gaan kopen. Ik koop soms eens wat maar niet hele tassen vol :)

Deel Deze Pagina