westfriese mama's en toekomstige mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tricia82, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricia82

tricia82 Niet meer actief

danitjuh@ dat lijkt me echt vreselijk om je dieren weg te moeten doen hoor.
    ik zou jacky echt verschrikkelijk missen en kan hem dan ook echt niet weg doen.
    mocht mijn kind allergisch zijn nou dan maar een pilletje maar jacky gaat het huis niet uit.

*respect voor de gene die het wel kunnen ook als het moet*

2. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    ik heb 3 katten. 1 huistuinenkeuken en 2 noorse boskatten allemaal katers.
    ik heb ook vorig jaar een nestje gefokt helaas is onze poes
    is in januari op 2jarige leeftijd overleden. heel verdrietig allemaal.
    wel bijzonder dat onze kleine nu ook een meid is alsof het zo had moeten zijn.

3. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Sky das op vroege leeftijd al overleden zeg jeetje :(

Zooooo de babymeubels zijn schoon :D me moeder kwam toch maar ff langs om te helpen ;) dus heerlijk schoon

4. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @sky. welkom! ik zwem ook elke week. alleen afgelopen maandag was de BVbijeenkomst in het ziekenhuis, dus was ik er niet. a.s. maandag ben ik weer van de partij :)

@danitjuh. straks kan je geen appelstroop meer zien haha. tip: neem de roosvicee ferro in met sinaasappelsap! die verse van deen of van hero zijn wel lekker. proef je die ferro niet zo en door de vitamine C wordt het beter opgenomen.

@hier. ben zoooo toe aan mn verlof!! nog 1,5 dag werken!! :D

5. norwegian-sky

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    wat leuk smyltje! ja vond het al zo rustig tijdens de les terwijl het vorige week heel erg druk was. waren denk een hoop bij die bijeenkomst.

6. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Smyltje bedankt voor de tip :D

Als het goed is ben ik er ook bij hoor maandag :cool: moet wel me geld gestort zijn anders heb ik een probleem ;)

7. tricia82

Zo wat een lekkere stemming op mijn werk.
    Ze zouden me voor 2 uur per week ziekmelden maar ze hebben nu 25% gedaan.
    Dat houd in 3 uur.
    Ik werk alleen standaard een half uur te veel per week en dat hadden ze niet door.
    Maar ja dat moest ik nu wel zeggen dus ik moet nu op donderdag om 8 uur naar huis en ja dat gaat per direct in en daar waren ze niet zo blij mee ;)
    Want nu missen ze een cassiere voor 1 uur.
    Maar ja niet mijn probleem.

8. norwegian-sky

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    @ tricia das lekker hun probleem!;)

ik was vanmorgen bij de verloskundige en ben weer helemaal goedgekeurd. ben 4 weken geleden 2 kilo afgevallen en nu zijn die 2 er weer bij. dus ben nog niks aangekomen:)

zal volgende keer wel weer anders zijn. haha. over 2 weken heb ik de 20-weken echo en over 4 weken weer terug naar de verloskundige.

Groetjes sky

9. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    sky, ik was in het begin ook afgevallen, naar ik ben laatst in 2 weken tijd 2 kilo aangekomen! Schrok er zelf ook een beetje van ;) naar ik ben nu in totaal pas 3,5 kilo aangekomen, dus het valt allemaal nog wel mee :) Bij Alana was ik meer aangekomen...

10. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Hier tot nu toe maar 1.5 kilo aangekomen dus valt ook mee ;)

Vandaag weer naar de echo geweest en meneer lag weer eens met de benen omhoog en been ging naar zijn mond en weer terug. Hij lag gewoon te gymnastieken :D

11. norwegian-sky

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    @danitjuh ah wat lief!! :p hoop dat ons meisje over 2 weekjes ook wat drukker is. en niet alleen maar ligt te chillen met der duim in der mond:D

12. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ik heb vanavond nog een echo! ben benieuwd of er nog mooi beeld te verkrijgen is met dit grote kindje in mn buik. heb er zin in!

13. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Veel plezier vanavond!

14. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Hey meiden!

Ik breek hier ff in namens Danitjuh.
    Heb haar net gesproken op blackberry messenger en zij wilde graag dat ik aan jullie door zou geven dat ze is opgenomen in het ziekenhuis.

Zoals ze zelf al had aangegeven van de week was haar HB heeeeeel erg laag en deze is dus nu verder gezakt.
    Haar HB is nu zo laag dat ze er hartkloppingen van heeft gekregen en daarom heeft ze net een infuus gekregen en krijgt ze een bloedtransfusie (2 zakken bloed).

Morgen wordt er weer HB geprikt met de dialyse en er wordt een hart filmpje gemaakt.

Verder weet ik het ook niet precies nog, maar zodra ik weer meer weet laat ik het jullie ook weten.
    Heb haar veel beterschap gewenst en aangegeven dat ik dit aan jullie zou door geven.
    Dus bij deze!

Toch een fijne avond allemaal,
    Liefs Verrassingsei

15. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje, daar schrik ik toch een beetje van... Hoop dat alles snel beter gaat en dat ze snel opknapt van de bloedtransfusie... Lieverd, beterschap Danitjuh

16. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Ja joh schrok me ook rot net dat ik het bericht kreeg van haar, laten we er maar het beste van hopen en flink voor haar duimen met zn allen!

17. tricia82

Jeetje ik las net je smsje en schrok me ook rot.
    Ik hoop dat ze snel opknapt van de transfusie.
    Geef haar maar een dikke knuffel via blackberry.

18. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    owh wat een rotnieuws!! hoop dat ze snel op zal knappen van de transfusie. sterkte danitjuh!!

hier nog maar wat leuk nieuws in de groep gooien dan?!
    gisteravond nog een pretecho gehad. onze dame doet het goed! ze is nu ongeveer 2900 gram en heeft nog lekker de ruimte. ik zit goed in het vruchtwater. ze had lekkere bolle wangen en vetjes :) ook heeft ze haar :D

owh en... ik heb ein-de-lijk verlof!!

19. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Lekker genieten van je verlof! En wat heerlijk nog een echo! Nog maar een paar weekjes en je bent mama!

20. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ja, heerlijk! en raar idee hoor :) kijk, hier is ons poppetje

Deel Deze Pagina